Przetargi.pl
Remont korytarzy i wiaty śmietnikowej

Województwo Pomorskie ogłasza przetarg

  • Adres: 80-810 Gdańsk, ul. Okopowa 21/27
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 3261555 , fax. 58 3261556
  • Data zamieszczenia: 2015-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Pomorskie
    ul. Okopowa 21/27 21/27
    80-810 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 3261555, fax. 58 3261556
    REGON: 19167483600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorskie.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont korytarzy i wiaty śmietnikowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych korytarzy i wiaty śmietnikowej obejmujących: 1) Zadanie nr 1 Remont korytarzy parteru i I piętra w budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego w Gdańsku przy ul. Okopowej 21/27, 2) Zadanie nr 2 Remont Wiaty Śmietnikowej przy Sali Okrągłej Urzędu Marszałkowskiego Województwa 2. Zadanie nr 1 obejmuje: a) Remont posadzek korytarzy polegający na Ułożenie nowej wykładziny homogenicznej jednowarstwowej, zabezpieczonej fabrycznie poliuretanem, nie wymagającej stosowania dodatkowych powłok zabezpieczających przez cały okres użytkowania, pozwalającej na przywrócenie oryginalnej powłoki poprzez polerowanie na sucho bez konieczności stosowania dodatkowych powłok akrylowych i środków chemicznych, bezkierunkowej, kolor główny wykładziny nawiązujący do koloru nawierzchni na schodach głównej klatki schodowej wykonanej z wapienia SEASCHELL Antykowany; ostateczne kolory Wykonawca będzie zobowiązany uzgodnić z Zamawiającym przed przystąpieniem do realizacji zamówienia (parter i I piętro); parametry wykładziny homogenicznej konieczne do spełnienia patrz pkt. 2.5.2 (Wykończenie posadzek). Ułożenie płyt wapienia Seashell ułożonego w układzie Opus Romanus wraz z marmurowymi cokołami kamiennymi Olive Brown ( I piętro); cyklinowaniu i lakierowaniu parkietu wraz z montażem nowych listew ( I piętro); wymianie popękanych kafli typu : gres ( parter: wiatrołap, hall wejściowy, korytarze); uzupełnieniu posadzki z terakoty polegającą na dołożeniu do ubytków - kafli przybliżonych z wyglądu ( I piętro). b)Remont ścian polegający na : Ułożeniu - płyt gipsowo kartonowych (GK) układanych w części na klej i kołkowanych do ścian, w części na ruszcie stalowym (dla istniejących wnęk na korytarzach oraz okablowania które nie podlega wkuciu w ściany), obudowie z płyt GK istniejących rur co, po uprzednim ich zaizolowaniu, uzupełnieniu w części ubytków istniejącej tapety z włókna szklanego, dwukrotnym szpachlowaniu i cekolowaniu w części na spękaniach istniejących ścian, w części montaż poliuretanowej listwy wykończeniowej h 15,5cm, montażu odbojnic : na parterze - demontaż i ponowny montaż istniejących, na I piętrze - demontażu starych i montażu nowych, drewnianych, fazowanych listew wykończeniowych oraz pochwytów ze stali nierdzewnej, satynowych przy istn. spadkach posadzki, demontażu i ponownym montażu szafek technicznych; w części wymiana na nowe szafki Całość okładzin ściennych pomalowana. Ze względu na ewakuacyjny charakter przedmiotowych korytarzy, należy zamontować piktogramy (zgodnie ze wskazaniem przez Inspektora bhp i p.poż. UMWP). c) Remont sufitów polegający na : montażu sufitu podwieszanego na stelażu stalowym 60x60cm na projektowanej powierzchni korytarzy wraz z montażem oświetlenia. Oświetlenie - wg. odrębnego opracowania, zapewnić ma obowiązujące normy dróg ewakuacyjnych. Ponadto w części korytarza na parterze - wyrównanie sufitu na tę samą wysokość oraz skucie częściowe ( ok. 111cm), nadwieszenia gr. 12cm. w części szpachlowanie i pomalowanie istniejącego sufitu (I piętro). Zadanie nr 2 obejmuje: odtworzeniu konstrukcji i zadaszenia wiaty śmietnikowej o wymiarach zgodnych z aktualnymi wymiarami i z dostosowaniem wysokości dachu do przylegających obiektów; demontażu części ażurowej ścianki osłonowej uzupełnieniu ściany osłonowej od strony wejścia do wysokości ok. 1,0 m (otwór wejściowy ma pozostać niezamykany w dotychczasowym wymiarze); wyrównaniu podmurówki wiaty; otynkowaniu ścianki osłonowej oraz uzupełnieniu i wyrównaniu tynków na ścianach obiektów przylegających do remontowanej wiaty; wykonaniu pozostałej części ścianek osłonowych z konstrukcji stalowej wypełnionej siatką stalową o oczku do 2 cm ( do ustalenia z Zamawiającym); wymianie rynny z właściwym ustawieniem spadków; wyrównaniu posadzki wiaty (lub wymianie na kostkę betonową). 3.W celu potwierdzenia, że oferowane przez Wykonawcę płytki wapienia Seashell oraz wykładzina homogeniczna odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w dokumentacji, Zamawiający żąda przedłożenia wraz z ofertą certyfikatu, atestu, aprobaty technicznej albo innego dokumentu w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia. 4.Wszystkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania zamówienia dostarcza Wykonawca. Wszystkie materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonych w art. 10 ustawy Prawo budowlane oraz wymogom, jakie zostały określone w STWiOR. Wykonawca zobowiązany będzie, na żądanie Zamawiającego do okazania w stosunku do wskazanych materiałów: certyfikatów na znak bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub certyfikatu zgodności z Polską Normą przenoszącą europejskie normy zharmonizowane lub aprobatę techniczną. 5.Wykonawca po ukończeniu robót zobowiązany jest do wykonania i dostarczenia do siedziby Zamawiającego dokumentacji powykonawczej w ilości trzech egzemplarzy w wersji papierowej i w jednym egzemplarzu na płycie CD. 6.Wszędzie tam, gdzie przy opisie przedmiotu zamówienia, powołane są normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, bądź wskazane są znaki towarowe, parametry lub źródła pochodzenia (nazwy producentów lub urządzeń), postanowienia te należy traktować jako przykładowe, a Wykonawca ma każdorazowo prawo zastosowania rozwiązania równoważnego z tym zastrzeżeniem, iż zaproponowane rozwiązania równoważne muszą spełniać co najmniej założenia projektowe. 7.Remont będzie wykonywany w warunkach utrudnionych. Remont będzie prowadzony w czynnym obiekcie użyteczności publicznej i z tego względu nie mogą mieć żadnego negatywnego wpływu na pracę Urzędu oraz przyjmowanie interesantów. Wszystkie roboty dla zadania nr 1 będą prowadzone wyłącznie od poniedziałku do piątku w godzinach: od 15.45 do godziny 7.00 oraz w dni wolne od pracy Urzędu. Obowiązkiem Wykonawcy będzie zabezpieczenie placu budowy (miejsca gdzie będą wykonywane roboty) w taki sposób, aby ograniczyć do minimum przedostawanie się kurzu i pyłu do sąsiadujących pomieszczeń. Wykonawca zobowiązany będzie do codziennego sprzątania i umycia korytarzy oraz klatek schodowych, które ulegną zabrudzeniu na skutek prowadzonych przez Wykonawcę prac remontowych. W przypadku zaniechania uprzątnięcia remontowanego korytarza lub klatki schodowej Zamawiający zleci sprzątanie na koszt i ryzyko Wykonawcy. Do składowania materiałów oraz wykonywania niezbędnych prac przygotowawczych Zamawiający wskaże i udostępni Wykonawcy część parkingu wewnętrznego dziedzińca, który Wykonawca odpowiednio ogrodzi i oznakuje. Gruz i materiały pochodzące z rozbiórki będą musiały być na bieżąco wywożone, nie będą mogły być składowane na terenie parkingu. Zamawiający dopuszcza ustawienie kontenerów na terenie wygrodzonym w celu składowania gruzu. Transport materiałów budowlanych oraz usuniętego gruzu odbywać się będzie klatkami schodowymi wskazanymi przez Zamawiającego. Z ruchu, dla Wykonawcy, wyłącza się wyremontowaną klatkę schodową, znajdującą się w środku budynku. 8.Szczegółowe uregulowania dotyczące sposobu wykonania zamówienia zostały wskazane we wzorze Umowy, który stanowi załącznik nr 8 do SIWZ oraz w załączniku nr 9: Przedmiar robót - korytarze i wiata śmietnikowa, załączniku nr 10: Przedmiar robót - roboty elektryczne - korytarze , załączniku nr 11: Dokumentacja projektowa - zadanie nr 1 - korytarze, załączniku nr 12: Opis przedmiotu zamówienia wraz z fotografiami - zadanie nr 2 - wiata śmietnikowa, załączniku nr 13: STWiOR, Załączniku nr 14: Dokumentacja fotograficzna- zadanie nr 1 - korytarze. 9.Wymagany okres gwarancji : minimum 3 lata, natomiast rękojmi: minimum 5 lat licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia (realizacja dwóch zadań). Przedmiot zamówienia będzie odbierany z podziałem na zadania. 10.Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt.6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 11.Wymagany termin realizacji zamówienia: dla zadania Nr 1 - do 120 dni od dnia zawarcia umowy, dla zadania Nr 2 - do 50 dni od dnia zawarcia umowy. 12.Dodatkowo Zamawiający informuje, że: 1)Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt.6 ustawy. 2)Zamawiający nie dopuszcza do składania ofert wariantowych. 3)Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4)Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w niniejszym postępowaniu. 5)Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 6)Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 7)Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. 8)Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. 9)Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy 10)Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. Zamawiający wyznacza dwa terminy dokonania wizji lokalnej przyszłego miejsca robót: 1) ZADANIE NR 1: dnia 29.05.2015 r. o godz. 10.00 - zbiórka Wykonawców w Departamencie Majątku Województwa UMWP przy ul. Rzeźnickiej 58, 80-822 Gdańsk. 2) ZADANIE NR 2: dnia 29.05.2015 r. o godz. 11.00 - zbiórka Wykonawców w Departamencie Majątku Województwa UMWP przy ul. Rzeźnickiej 58, 80-822 Gdańsk.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451113001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonym w Rozdziale 7 SIWZ. 2. Wadium może być wnoszone w jednym lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskich Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PeKaO S.A. nr 76 1240 6292 1111 0010 4607 0996, z podaniem tytułu wadium - przetarg nieograniczony na remont korytarzy i wiaty śmietnikowej DAZ-ZP.272.35.2015. Wykonawca powinien dołączyć do oferty kserokopię wniesienia wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu zostało wniesione w terminie, będzie decydowała data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 4. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego, który należy złożyć łącznie z oferta. Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium, o których mowa w ust. 2 muszą zachować ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany oferta. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż w pieniądzu, w treści tego dokumentu powinna znaleźć się treść określająca okoliczności zatrzymania wadium przez Zamawiającego: 1) art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw; 2) w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Ponadto z treści powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. 6. Zamawiający, z zastrzeżeniem sytuacji, o których mowa w art. 46 ust. 5 ustawy oraz art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych niezwłocznie zwróci Wykonawcom wniesione wadia, zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ust. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Oferowany okres gwarancji jakości przedmiotu zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pomorskie.eu/pl/bip/umwp/zamowienia/zamowienia
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach