Przetargi.pl
Remont korytarzy i klatek schodowych w budynku Ratusza we Wrześni (II postępowanie)

Gmina Września ogłasza przetarg

  • Adres: 62300 Września, ul. Ratuszowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 4360880 w. 146 , fax. 614 362 500
  • Data zamieszczenia: 2017-08-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Września
    ul. Ratuszowa 1
    62300 Września, woj. wielkopolskie
    tel. 061 4360880 w. 146, fax. 614 362 500
    REGON: 52660100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wrzesnia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont korytarzy i klatek schodowych w budynku Ratusza we Wrześni (II postępowanie)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont korytarzy i klatek schodowych w budynku Ratusza we Wrześni wg przedmiaru robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót przekazanego przez Zamawiającego wraz z SIWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zakres robót) oraz warunki ich realizacji zawiera dokumentacja załączona do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, a w szczególności: a) dokumentacja techniczna, b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, d) przedmiar robót. 3. Zakres zamówienia obejmuje: - zeskrobanie i zmycie starej farby, - roboty malarskie, - posadzki z paneli podłogowych PCV i dywanowych, - niezbędne roboty instalacyjne elektryczne, - roboty związane z montażem okien i drzwi. 4. Budynek Ratusza jest obiektem wpisanym przez Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków do rejestru zabytków. 5. Wykonawca będzie prowadził prace budowlane w dni robocze w godzinach od 14-20. Praca w innych godzinach musi zostać każdorazowo uzgodniona z Zamawiającym. Prace budowlane prowadzone w trakcie pracy Urzędu nie mogą zakłócać jego normalnego funkcjonowania. Obszar prowadzonych robót należy zabezpieczyć odpowiednio przed dostępem osób trzecich zapewniając bezpieczeństwo i higienę pracy. Prowadzone prace nie mogą zakłócać możliwości normalnego korzystania z ciągów. W przypadku konieczności zamknięcia ciągu komunikacyjnego zostanie to każdorazowo uzgodnione z Zamawiającym. Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia robót budowlanych w sobotę w godzinach 8-14 po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. Każdorazowo po skończonym  dniu pracy teren prowadzenia robót zostanie uprzątnięty i doprowadzony do stanu umożliwiającego normalne funkcjonowanie urzędu. Harmonogram i szczegółowe zasady prowadzenia robót uzgodnione zostaną z Zamawiającym przed wejściem Wykonawcy na teren inwestycji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2.000 PLN (słownie: dwa tysiące złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt 2 SIWZ;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach