Gmina Sępólno Krajeńskie ogłasza przetarg
- Adres: 89-400 Sępólno Krajeńskie, ul. Tadeusza Kościuszki 11
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 52 3894210 , fax. 52 3894220
- Data zamieszczenia: 2013-02-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Sępólno Krajeńskie
ul. Tadeusza Kościuszki 11 11
89-400 Sępólno Krajeńskie, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 52 3894210, fax. 52 3894220
REGON: 09235094900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-sepolno.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont korytarza w budynku Urzędu Miejskiego w Sępólnie Krajeńskim - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont korytarza i klatek schodowych w budynku Urzędu Miejskiego w Sępólnie Krajeńskim : 1) Zakres zadania obejmuje: - uzupełnienie podstopni masa klejową - 39 m, - demontaż listew - cokołów, -184,50 m, - odbicie tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo - wapiennej - 184,50 m, - odtłuszczanie powierzchni lastricowych - 222,11 m2, - przygotowanie podłoża - zagruntowanie powierzchni - 222,11 m2, - przygotowanie podłoża - wyrównanie powierzchni zaprawą wyrównującą - 56,73 m2, - wykonanie posadzek z płytek 198,11 m2, - wykonanie okładzin z płytek na schodach - 24 m2, - wykonanie cokołów z płytek (cokoły zlicowane ze ścianami) - 184,50 m, - uzupełnienie tynków nad cokolikami - 184,50 m. 2) Prace należy wykonywać od poniedziałku do piątku w godzinach od 15:30 do 21:00 oraz w sobotę w godzinach od 8:00 do 14:00. Każdorazowo godziny pracy należy uzgodnić z Zamawiającym. 3) Koncepcja aranżacji korytarza wskazana w załączniku Nr 8 jest jedynie materiałem pomocniczym w wycenie prac remontowych objętych niniejszym postępowaniem. Wykonawca będzie wykonywał jedynie prace określone w przedmiarze robót. 4) Przed wykonaniem zadania kolorystykę płytek, fug oraz ich układ należy uzgodnić z Zamawiającym. 5) Wykonywane prace nie mogą utrudniać dostępu do pomieszczeń i biur znajdujących się w Urzędzie. 2.3 Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik Nr 8, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik Nr 9 oraz przedmiar robót stanowiący załącznik Nr 10 do niniejszej SIWZ. Uwaga: Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia oraz w dokumentacji projektowej, STWiOR i przedmiarze robót wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego, które spełniają wymagania norm i przepisów oraz założone parametry projektowe. 2.4. Zamawiający zaleca aby każdy z wykonawców dokonał wizji lokalnej w miejscu budowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu, a także uzyskania wszelkich dodatkowych informacji koniecznych do wyceny prac. Ryzyko rezygnacji z oględzin i wizji lokalnej obciąża Wykonawcę składającego ofertę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454321005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina-sepolno.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną