Przetargi.pl
Remont korytarza budynku nr 14 w KNW przy ul. Dąbrowskiego w Elblągu.

21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Kwiatkowskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 261 313 015 , fax. 261 313 304
  • Data zamieszczenia: 2019-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu
    ul. Kwiatkowskiego 15
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 261 313 015, fax. 261 313 304
    REGON: 28138539600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.21wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont korytarza budynku nr 14 w KNW przy ul. Dąbrowskiego w Elblągu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont korytarza budynku nr 14 w KNW przy ul. Dąbrowskiego w Elblągu.Przedmiotem zamówienia jest remont posadzek cementowych z wymianą okładzin rulonowych zgrzewalnych PCV oraz wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz bramy garażowej w budynku nr 14 przy ul. Dąbrowskiego 35. Roboty będą wykonywane w obiekcie czynnym. Zakres robót remontowych obejmuje wykonanie: o Rozebranie okładzin dywanowych oraz płyt pilśniowych twardych; o Mechaniczne frezowanie części posadzek cementowych; o Mechaniczne śrutowanie powłok malarskich z posadzek cementowych – lastrykowych; o Gruntowanie powierzchni betonowych pod posadzki cementowe; o Wykonanie posadzek cementowych zatartych na gładko; o Wyrównanie i wygładzanie powierzchni posadzek; o Ułożenie wykładzin zgrzewanych rulonowych homogenicznych; o Ułożenie płyt OSB gr 10 mm mocowanych wkrętami do podłóg drewnianych; o Ułożenie listew przypodłogowych wysokich H-10 cm; o Rozebranie ścianek działowych murowanych i drewnianych; o Rozebranie boazerii ze ścian ; o Wymiana okien drewnianych na PCV – 2 szt.; o Wymiana drzwi drewnianych jedno i dwu skrzydłowych na drzwi z profili aluminiowych przeszklonych; o Wymiana drzwi wejściowych drewnianych na ściankę aluminiową z naświetlę łukowym, przeszkloną z drzwiami wejściowymi przeszklonymi – termicznymi, ; o Wymiana drzwi drewnianych jedno i dwu skrzydłowych na drzwi stalowe – magazynowe; o Wykonanie ścianki kartonowo gipsowej na ruszcie stalowym ; o Uzupełnienie tynków ścian; o Szpachlowanie i malowanie części ścian; o Wykonanie otworów wentylacyjnych w ścianie zewnętrznej dla pomieszczeń WC; o Demontaż bram garażowych harmonijkowych, trzy segmentowych- 1 szt.; o Wykonanie i montaż bramy garażowej stalowej , wypełnionej płytą warstwową z termoizolacją poliuretanową, wyposażone we wszystkie akcesoria niezbędne do obsługi ręcznej; o W skrzydle bramy należy wykonać drzwi przejściowe wyposażone w klamkę oraz niezależny zamek; o Wywiezienie gruzu samochodami samowyładowczymi z utylizacją. Wykonawca musi przewidzieć wszelkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia dlatego też, proponuje się dokonanie wizji terenu obejmującego przedmiot zamówienia oraz uzyskać wszelkie niezbędne informacje co do ryzyka, trudności i wszelkich okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. Minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 36 miesięcy natomiast maksymalny punktowany okres gwarancji i rękojmi wynosi 60 miesięcy. Szczegółowy zakres zamówienia zgodnie z załącznikami nr 1 i 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wniesienie wadium. Przystępując do postępowania Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości – 3 100,00 PLN.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach