Przetargi.pl
Remont koryta rzeki Sucha w km 0+000-9+250 gmina Chrząstowice i Tarnów Opolski I etap w km 0+000-3+800 II etap w km 3+800-9+250

Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych ogłasza przetarg

  • Adres: 45-061 Opole, ul. Katowicka 55
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. (077) 442-57-42 , fax. (077) 442-57-42, 4425726
  • Data zamieszczenia: 2011-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych
    ul. Katowicka 55 55
    45-061 Opole, woj. opolskie
    tel. (077) 442-57-42, fax. (077) 442-57-42, 4425726
    REGON: 00010051785953
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzmiuw.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont koryta rzeki Sucha w km 0+000-9+250 gmina Chrząstowice i Tarnów Opolski I etap w km 0+000-3+800 II etap w km 3+800-9+250
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont koryta rzeki Sucha gmina Chrząstowice i Tarnów Opolski w zakresie: I etap w km 0+000-3+800 Lp. Nazwa robót J.m. Ilość 1 Mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem pni szt. 824 2 Karczowanie pni koparką szt. 106 3 Wywożenie na odległość do 2 km korzeni i pni szt. 875 4 Wykopy rowów i kanałów melioracyjnych oraz wykopy przy regulacji rzek z pod wody na odkład w gruncie kat. I-II m3 4922,43 5 Wykopy rowów i kanałów melioracyjnych oraz wykopy przy regulacji rzek z pod wody na odkład w gruncie kat. III m3 4923,43 6 Wykopy rowów i kanałów po koparkach m3 1090 7 Wykopy wykonywane koparkami z gruntu uzyskanego z ukopu m3 1993,12 8 Plantowanie skarp i dna wykopów wykonywanych mechanicznie m2 20181,16 9 Rozplantowanie spycharkami ziemi wydobytej z wykopów liniowych wzdłuż wykopu 2,8m3_mb m2 9800 10 Obsiewanie skarp w ziemi urodzajnej m2 20181,16 11 Wykonie opasek z faszyny leśnej luzem miedzy rządami kołków m 6200 12 Wykonanie podwójnych opasek z kiszek faszynowych (faszyna leśna) o średnicy 10+10 cm m 1400 13 Wykonanie narzutu kamiennego m3 801 14 Projekt organizacji ruchu na drodze powiatowej szt. 1 15 Przełożenie (obniżenie) kabla teletechnicznego PKP szt. 1 II etap w km 3+800-9+250 Lp. Nazwa robót J.m. Ilość 1 Mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem pni szt. 797 2 Wywożenie na odległość do 2 km korzeni i pni szt. 797 3 Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych km 5,45 4 Ręczne wycinanie zakrzaczeń ha 0,55 5 Wywożenie dłużyc na odległość do 2 km m3 300,53 6 Wywożenie gałęzi na odległość do 2 km mp 235,95 7 Ręczne ścinanie zagajników z wykarczowaniem pni szt. 37 8 Oczyszczenie terenu po wykarczowaniu m2 5000 9 Obcinanie konarów i gałęzi kpl 1 10 Ręczne wykaszanie porostów m2 21800 11 Wykopy rowów i kanałów melioracyjnych oraz wykopy przy regulacji rzek z pod wody na odkład w gruncie kat. I-II m3 6351,5 12 Wykopy rowów i kanałów melioracyjnych oraz wykopy przy regulacji rzek z pod wody na odkład w gruncie kat. III m3 6351,5 13 Wykopy rowów i kanałów po koparkach m3 1400 14 Plantowanie skarp i dna wykopów wykonywanych mechanicznie m2 27652,52 15 Rozplantowanie spycharkami ziemi wydobytej z wykopów liniowych wzdłuż wykopu 2,8m3_mb m2 11570 16 Obsiewanie skarp w ziemi urodzajnej m2 27652,52 18 Wykonanie podwójnych opasek z kiszek faszynowych (faszyna leśna) o średnicy 10+10 cm m 10900 UWAGI: Drewno z wycinki drzew zostanie przekazane odpłatnie Wykonawcy robót na podstawie faktury VAT wystawionej przez Zamawiającego Wykonawcy przed sporządzeniem ofert powinni zapoznać się z dokumentacją projektową wraz z decyzjami administracyjnymi oraz dokonać oględzin miejsca wykonania zamówienia, aby uwzględnić jego specyfikę w cenie swojej oferty. W dokumentacji projektowej, stanowiącej Część III SIWZ, użyte zostały nazwy firm_systemów dostępnych na rynku. W myśl przepisów u.p.z.p Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Zapis ten należy rozumieć tak, iż w każdym miejscu w Części III, IV i V SIWZ, w którym użyto nazw własnych, dodaje się sformułowanie lub równoważny. Zamawiający informuje, iż wycinkę drzew należy prowadzić poza okresem lęgowym przypadającym na okres od 01.03. do 31.08. Jeżeli jednak z przyczyn technologicznych okaże się, że konieczna jest wycinka drzew i krzewów, wówczas należy uzyskać opinie ornitologiczne dotyczącej możliwości wycinki drzew w ww. okresie. Wykonawca winien uwzględnić koszt uzyskania stosownego dokumentu w kosztach ogólnych zadania, natomiast prowadzone roboty powinny uwzględniać okres lęgowy ptaków. Zamawiający wskazuje także, iż wszystkie odpady wytworzone podczas prowadzenia robót stanowią własność Wykonawcy i winien jest on zagospodarować je we własnym zakresie zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie gospodarki odpadami. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za szkody wyrządzone na działkach objętych zakresem robót oraz innych działkach zniszczonych przez Wykonawcę w trakcie prowadzenia robót, oraz w uzasadnionym przypadku wypłaci bez zbędnej zwłoki zadośćuczynienie właścicielom zniszczonych działek w formie odszkodowania za szkody powstałe z winy Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 2 000 zł 2. Forma wadium. 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 u.p.z.p., nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 u.p.z.p., lub pełnomocnictw oraz nie udowodnił, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. lub, że: - Wykonawca, którego ofertę wybrano: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych we ofercie, lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 3) Postanowienia pkt 12.2.2) stosuje się odpowiednio do poręczeń, określonych powyżej w pkt. 12.2.1)b) i 12.2.1)e). 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Opolu Bank Polskiej Spółdzielczości 68 1930 1028 2010 0002 7704 0002 Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem 2) Wadium wnoszone w dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w siedzibie Wojewódzkiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Opolu, ul. Katowicka 55 pok. nr 15 - oryginał, ponadto Wykonawca dołączy kopię wadium do oferty i połączy ją z ofertą w sposób trwały. 4. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym, do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 5. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 u.p.z.p. 6. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 u.p.z.p., nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 u.p.z.p., lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Ponadto Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzmiuw.opole.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach