Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych ogłasza przetarg
- Adres: 45-061 Opole, ul. Katowicka 55
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. (077) 442-57-42 , fax. (077) 442-57-42, 4425726
- Data zamieszczenia: 2009-04-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych
ul. Katowicka 55 55
45-061 Opole, woj. opolskie
tel. (077) 442-57-42, fax. (077) 442-57-42, 4425726
REGON: 00010051785953 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzmiuw.opole.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont koryta rzeki Jaryszowiec w km 7+158÷ 9+300 m. Jaryszów gm. Ujazd. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
W ramach odbudowy cieku Jaryszowiec przewidziano usunięcie zakrzaczenia i zadrzewienia (wykarczowanie z wywozem),wykop mechaniczny 80% i ręczny 20% w gruncie kat. III ,wyprofilowanie przekroju poprzecznego z zasypaniem powstałych po karpach wyrw, rozplan - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 5 000 zł (pięć tysięcy złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj.: - wykaz osób i podmiotów / tylko w przypadku konsorcjum/, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji: kierownik budowy z 2- letnim doświadczeniem i uprawnieniami w specjalności melioracyjnej, hydrotechnicznej lub konstrukcyjno- budowlanej wraz z przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa . - wykazu wykonanych w okresie pięciu lat /licząc od dnia otwarcia ofert 5 lat wstecz/ robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia / min. 300 000 zł / wartości udokumentowanej oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np.: referencje) 1.3.Posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia tj.: - wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu podstawowego (koparki, wywrotki, spycharki,). 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 22 ust. 4 P.z.p. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1 Dowód wniesienia wadium 1.2 Kosztorys ofertowy Do kosztorysu należy dołączyć: - zestawienie cen podstawowych materiałów budowlanych przyjętych w opracowanym kosztorysie ofertowym, - zestawienie cen podstawowego sprzętu budowlanego /m-g/ przyjęte w kosztorysie ofertowym, - przyjętą stawkę roboczogodziny, - przyjęty % narzutu kosztów pośrednich, - przyjęty % zysku 1.3 Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg. załącznika nr 2) 1.4 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.5 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4÷8 Prawa zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.6 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 Prawa zamówień publicznych wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych, o których mowa w art.2 ustawy z dnia 28 października 2002 o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary Dz. U. Nr 197 poz.1661) 1.7 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.8 Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 1.9 Wykaz osób i podmiotów /tylko w przypadku konsorcjum firm/, które będą wykonywać zamówienie, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji: kierownik budowy z 2- letnim doświadczeniem i uprawnieniami w specjalności melioracyjnej, hydrotechnicznej lub konstrukcyjno- budowlanej wraz z przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa . (wg załącznika nr 3) 1.10 Wykaz wykonanych przez Wykonawcę (rozpoczętych i zakończonych) w okresie ostatnich 5 lat /licząc 5 lat wstecz od dnia otwarcia ofert/, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia / min 300 tys.zł / z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np.: referencje) wg. załącznika nr 4. 1.11 Zaakceptowany wzór umowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzmiuw.opole.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa kanalizacji deszczowej ? 600 odwodnienia drogi powiatowej nr 1770 O - ul. Opolskiej w m. Węgry, gm. Turawa kanałem deszczowym zlokalizowanym na odcinku od skrzyżowani ul. Opolskiej z ul. Szkolną do rzeki Mała Panew
Dodano: 2016-07-27 - Regulacja koryta rzeki Cisek w km. 6+580-19+260 w miejscowościach: Zakrzów, Jaborowice, Polska Cerkiew, Ciężkowice, Witosławice, Dzielawy, Grzędzin, Wronin, Łaniec, gmina Polska Cerekiew, powiat Kędzierzyńsko-Kozielski - etap 1 i 2
Dodano: 2016-07-08 - Odbudowę drogi dojazdowej do pól łączącej miejscowości Wysoka i Niwki dz. nr 313/1 od km 0+000 do km 0+690 - nawalne deszcze w dniu 18 czerwca 2013 r - oczyszczenie rowu
Dodano: 2016-07-08 - Uzbrojenie terenów przy ul. Złotej
Dodano: 2016-06-23 - Budowa, przebudowa i modernizacja wału przeciwpowodziowego rzeki Odry RATAJE w mieście Brzeg, woj. opolskie
Dodano: 2016-06-16 - Odbudowa dróg gminnych - powódź 18-22 maja 2010r. tj.: Odbudowa drogi gminnej ul. Kolonia w Mechnicy 107626 O dł. 1000 mb, km od 0+873 do km 1+873 - powódź 18-22 maja 2010 r. oraz Odbudowa drogi gminnej ul. Tarnowska w Długomiłowicach 107599 O dł. 500 mb, km od 0+833 do km 1+333 - powódź 18-22 maja 2010 r.
Dodano: 2016-05-25 - Budowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych w Zębowicach i Siedliskach oraz remont dróg wewnętrznych
Dodano: 2016-05-13 - Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych ul. Kuźnia i ul. Zielona w Ligocie Dobrodzieńskiej
Dodano: 2016-04-28 - WYKONANIE PRZYŁĄCZY WODOCIĄGOWYCH ISTNIEJĄCEJ INSTALACJI HYDRANTOWEJ II KWATERY W ZZO PRZY UL. PODMIEJSKIEJ W OPOLU
Dodano: 2016-04-15 - Przebudowa stacji transformatorowej na placu Daszyńskiego
Dodano: 2016-04-01