Przetargi.pl
Remont koryta potoku Olszynka na odcinku od km 0+000 do 0+104 i od km 0+391 do 0+550 przebiegającym po terenie działki nr 20 w Olszynach , gm. Wojnicz. II POSTĘPOWANIE

Gmina Wojnicz ogłasza przetarg

  • Adres: 32-830 Wojnicz, Rynek 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 6790108 , fax. 014 6790100
  • Data zamieszczenia: 2010-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wojnicz
    Rynek 1 1
    32-830 Wojnicz, woj. małopolskie
    tel. 014 6790108, fax. 014 6790100
    REGON: 85166097300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wojnicz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont koryta potoku Olszynka na odcinku od km 0+000 do 0+104 i od km 0+391 do 0+550 przebiegającym po terenie działki nr 20 w Olszynach , gm. Wojnicz. II POSTĘPOWANIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlano-montażowe związane z remontem koryta potoku Olszynka na odcinkach: w km od 0+000 do 0+104 oraz w km od 0+391 do 0+550, przebiegających po terenie działki nr 20 w Olszynach, gm. Wojnicz. 2. W związku z potrzebą odtworzenia ubezpieczenia dna i skarp potoku w km 0+000 do 0+104 na dł. 104,0 m konieczne jest wykonanie nowego ubezpieczenia dna potoku szerokości 1,8 m płytami ażurowymi typu Jumbo o wymiarach 90 cm x 60 cm x 10 cm wraz z ubezpieczeniem skarp potoku pasem szerokości 1,2 m płytami ażurowymi o wymiarach 90 cm x 60 cm x 10 cm z przybiciem kołkami drewnianymi. Odcinek potoku w km od 0+391 do 0+550 dł. 159 m wymaga odmulenia dna wraz z odbudową skarp potoku, celem zabezpieczenia potoku przed dalszą erozją. 3. Przedmiot zamówienia będzie obejmował następujący zakres robót: 1) Roboty przygotowawcze: a) roboty pomiarowe melioracji wodnych i budownictwa wodnego - 0,26 km, b) mechaniczne karczowanie zagajników - 0,08 ha, c)wykoszenie porostów ręcznie ze skarp rowów, koron i skarp nasypów - 2 728 m2 2) Roboty ziemne konserwacyjne: a) wykopy koryt rzek, kanałów i rowów wykonane koparkami z transportem urobku na odległość do 0,1 km - 306,32 m3, b) wykopy ręczne koryt rzek, kanałów i rowów z ręcznym lub mechanicznym rozplantowaniem gruntu - 82,07 m3, c) plantowanie ręczne skarp i dna - 1 223,2 m2, d) obsianie skarpy ziemi urodzajnej - 1 316,8 m2, 3) Roboty regulacyjne: a) wykonanie z brzegu podsypek z pospółki pod płyty ażurowe - 1 310,4 m2, b) wykonanie ubezpieczenia dna potoku szerokości 1,8 m na dł. 104 m płytami ażurowymi typu Jumbo o wym. 0,90m x 0,60m x 0,1 m - 187,20 m2, c) wykonanie ubezpieczenia skarp potoku na dł. 104 m, pasem szerokości 1,2 m płytami ażurowymi typu Jumbo z przybiciem kołkami o wym. 0,9 m x 0,6 m x 0,1 m - 249,6 m2. 4. Zakres zadania inwestycyjnego będący przedmiotem zamówienia został zaznaczony na projekcie zagospodarowania terenu na arkuszach map sytuacyjno - wysokościowych w skali 1:1000 ( rys. nr 2 i 3 - załącznik nr 9 do SIWZ ). 5. W ramach niniejszego zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy obsługa geodezyjna robót łącznie z inwentaryzacją powykonawczą. 6. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz sposób wykonania określony jest w załącznikach do niniejszej SIWZ, tj. w: 1) dokumentacji projektowej, 2) przedmiarze robót, 3) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 7. Wyżej wyszczególnione dokumenty zostały opracowane przez mgr inż. Jerzego Kościenia: upr bud. nr UAN-8346/91/85. Zamawiający informuje, iż oprócz wersji elektronicznej - całość dokumentacji objętej przedmiotem zamówienia jest dostępna do wglądu poszczególnych Wykonawców w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Wojniczu ul. Rynek 1, pokój nr 21, I piętro, od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00-15:00 . 8. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w dokumentacji i uprzedniego wyrażenia przez Zamawiającego pisemnej zgody na taką zmianę. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały i urządzenia. W przypadku, gdy zastosowanie tych materiałów lub urządzeń wymagać będzie zmiany w dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania dokumentacji bezpośrednio poniesie Wykonawca. 9. Materiały proponowane do montażu i wbudowania muszą być fabrycznie nowe i posiadać wymagane przepisami prawa atesty i certyfikaty. 10. Wymogi dotyczące sposobu realizacji zamówienia: 1) zaleca się, aby wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego dokonał wizji lokalnej terenu, na którym będą realizowane roboty i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Wizja lokalna przeprowadzona jest na koszt Wykonawcy. 2) roboty winny być wykonywane zgodnie z obowiązującymi przepisami bhp i p.poż. z poszanowaniem mienia Zamawiającego oraz środowiska. 3) Wykonawca nie może prowadzić robót w sposób nieuzgodniony z Zamawiającym i sprzeczny z wymogami ustawy Prawo budowlane. 11. Rękojmią Wykonawcy objęte są wszystkie roboty wykonane na podstawie umowy. Rękojmia udzielona przez Wykonawcę dotyczy jakości wykonanych robót oraz użytych materiałów, instalacji oraz urządzeń, stwierdzone w toku czynności odbioru i powstałe w okresie trwania rękojmi przez okres co najmniej 36 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 12. Niniejsze zamówienie publiczne będzie współfinansowane ze środków budżetu państwa w ramach podziału środków na usuwanie skutków klęsk żywiołowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452464007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 2 000,00 zł ( słownie: dwa tysiące złotych 00/100 ). 2. Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. 30 dni. 3. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem składania ofert. Termin wniesienia wadium upływa w dniu 20 września 2010 r. o godz. 12:30. 4. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm. ). 5.Wybór formy wadium należy do Wykonawcy. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na wydzielony rachunek Zamawiającego: Urząd Miejski w Wojniczu ul. Rynek 1 - Bank Spółdzielczy Rzemiosła Kraków Oddział w Wojniczu nr 70 85890006 0010 0000 0202 0013 z adnotacją: wadium dot. przetargu nieograniczonego: Remont koryta potoku Olszynka na odcinku od km 0+000 do 0+104 i od km 0+391 do 0+550 przebiegającym po terenie działki nr 20 w Olszynach , gm. Wojnicz. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 6. Wadium w innej formie niż pieniądz ( np. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdziel?czej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych) należy złożyć w formie oryginału w osobnej kopercie w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Wojniczu ul. Rynek 1, pokój nr 11 - (Sekretariat) nie później niż do dnia 20 września 2010 roku do godz. 12:30. UWAGA: natomiast do złożonej przez Wykonawcę oferty należy dołączyć kopię dokumentu wadialnego potwierdzonego za zgodność z oryginałem. 7. Polisa, poręczenie, gwarancje lub inny dokument stanowiący formę wadium winny zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. 8. Brak wniesienia wadium w terminie lub w sposób, który został określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wojnicz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach