Przetargi.pl
Remont kortów tenisowych przy LO II

Prezydent Miasta Tychy ogłasza przetarg

  • Adres: 43100 Tychy, Al. Niepodległości
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 7763333 , fax. (032) 7763344
  • Data zamieszczenia: 2017-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Tychy
    Al. Niepodległości 49
    43100 Tychy, woj. śląskie
    tel. (032) 7763333, fax. (032) 7763344
    REGON: 51592200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont kortów tenisowych przy LO II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie niezbędnych uzgodnień i decyzji na realizację zaprojektowanych robót budowlanych związanych z remontem kortów tenisowych przy Liceum Ogólnokształcącym nr II w Tychach (formuła „zaprojektuj - wybuduj”). Przedmiotem zamówienia jest remont pola istniejących kortów tenisowych o powierzchni ok. 1237,00 m2 na którym są zlokalizowane elementy wyposażenia boisk do tenisa ziemnego. Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie prace wchodzące w zakres wykonanej dokumentacji projektowej wraz z dostawą i montażem urządzeń sportowych i rekreacyjnych oraz wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej. Realizacja zadania ma miejsce na działce nr 2706/20, której właścicielem jest Gmina Tychy. Przedmiotowy teren jest ogrodzony, a wjazd na teren boiska znajduje się od strony parkingu szkolnego zlokalizowanego przed głównym wejściem do szkoły. Obecnie na terenie kortów znajdują się 2 pola do gry w tenisa ziemnego, których nawierzchnia jest zdewastowana w sposób uniemożliwiający grę na ich powierzchni. Remontowane korty zlokalizowane będą w miejscu istniejących, a ich nawierzchnię należy zaprojektować z PU. Otaczające korty piłkochwyty należy wyremontować poprzez czyszczenie istniejących słupów do II stopnia czystości, ich pomalowanie i wymianę siatki polipropylenowej. Zakres prac projektowych Opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie koniecznym do wykonania zadania, uzyskanie wszystkich wymaganych opinii, uzgodnień, zatwierdzeń i pozwoleń. Zakres opracowania dokumentacji: 1. Plan zagospodarowania terenu z usytuowaniem szczegółów wskazanych przez Projektanta zgodnie z celem wykonanej pracy, 2. Badania geotechniczne terenu w wypadku stwierdzenia konieczności ich wykonania, 3. Projekt wykonawczy określający rodzaj, zakres i sposób wykonywania robót budowlanych z odpowiednimi szkicami lub rysunkami wraz z niezbędnymi opiniami, uzgodnieniami, zatwierdzeniami, 4. Informacja do planu BIOZ 5. STWiOR 6. Zbiorcze zestawienie kosztów inwestycji 7. Inne opracowania niezbędne do realizacji robót. Zakres robót budowlanych: 1. demontaż istniejącej nawierzchni poliuretanowej wraz z wywozem i utylizacją, 2. demontaż istniejącej nawierzchni betonowej wraz z podbudową 3. demontaż istniejących obrzeży betonowych kortów, 4. wywóz i utylizacja odpadów oraz ziemi, 5. ułożenie obrzeży betonowych 8x30 cm na ławie betonowej, 6. wykonanie warstw konstrukcyjnych podbudowy kortów 7. wykonanie fundamentów pod ogrodzenie oraz pod sprzęt sportowy z osadzeniem tulei montażowych 8. demontaż istniejącej siatki ogrodzenia 4 m i 1,5 m 9. czyszczenie słupów piłkochwytów i malowanie z równoczesną wymianą siatki, 10. montaż ogrodzenia o wys. 1,5 m (dł. 24 m) 11. ułożenie nawierzchni PU boiska wielofunkcyjnego: a) ułożenie warstwy wyrównawczej z betonu jamistego o grubości 10 cm, b) ułożenie warstwy pośredniej elastycznej o grubości 10 mm, c) ułożenie maszynowo metodą wysokociśnieniowego natrysku mieszanki poliuretanowej z domieszka drobnej frakcji granulatu EPDM- warstwy użytkowej zewnętrznej, w kolorze o grubości ok. 2-3 mm. 12. rekultywacja terenu i obsianie trawą, 13. malowanie linii do gry w tenisa, 14. dostawa i montaż słupków systemowych do gry w tenisa ziemnego z siatkami. Zagospodarowanie terenu: 1. wyposażenie kortów w kompletne urządzenia sportowe, 2. naprawa zniszczonych trawników wokół kortów, 3. naprawa nawierzchni przy robotach rozbiórkowych, regulacja różnicy poziomów terenu w celu umożliwienia powierzchniowego spływu wód opadowych. Program funkcjonalno – użytkowy stanowi załącznik nr 4 do siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212200-8

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości – 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100 PLN) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem z konta na konto na rachunek bankowy zamawiającego: Rachunek: 12 1240 2975 1111 0010 6077 6489 Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna Kod Swift (wymagany przy przelewach międzynarodowych): PKOP PL PW b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359). W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w ppkt b do e dokument winien być wystawiony na Gminę Miasta Tychy, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy. Zamawiający wymaga, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty, b) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został załączony do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach