Przetargi.pl
REMONT KONTENERÓW I POJEMNIKÓW METALOWYCH

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 75-724 Koszalin, ul. Komunalna 5
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3484444 , fax. 094 3484434
  • Data zamieszczenia: 2011-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
    ul. Komunalna 5 5
    75-724 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3484444, fax. 094 3484434
    REGON: 33025398400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkkoszalin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT KONTENERÓW I POJEMNIKÓW METALOWYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w poniższym zakresie: Kontener KP-10 ( zakryty) max.30 szt. KP-7 (zakryty)-maksymalnie 40szt - wycinanie uszkodzonego poszycia blaszanego (około 30-40%), uszkodzonych elementów konstrukcji pojemnika, - trasowanie, cięcie blach, dorabianie drzwiczek, regeneracja klapy, - spawanie - wymiana uszkodzonych elementów poszycia i konstrukcji pojemnika, - czyszczenie pojemnika, - malowanie farbą podkładową i nawierzchniową. Orientacyjne użyte materiały do remontu kontenera: - blacha 2000x1000x1,5 - 3 arkusze, - blacha 2000x1000x3,0 - 2 arkusze, - farba podkładowa - 6 l, - farba nawierzchniowa - 5 l, (zielona - RAL 6029). Kontener KP-7 (odkryty) max. 10sztuk - wycinanie uszkodzonego poszycia blaszanego (około 30-40%), uszkodzonych elementów, konstrukcji pojemnika, - trasowanie, cięcie blach, regeneracja klapy, - spawanie - wymiana uszkodzonych elementów poszycia i konstrukcji pojemnika, - czyszczenie pojemnika, - malowanie farbą podkładową i nawierzchniową. Orientacyjne użyte materiały do remontu kontenera: - blacha 2000x1000x1,5 - 2 arkusze, - blacha 2000x1000x3,0 - 2 arkusze, - farba podkładowa - 6 l, - farba nawierzchniowa - 5 l, (zielona - RAL 6029). Kontener budowlany KB-5 max. 30szt. - wycinanie uszkodzonego poszycia blaszanego (około 25%), uszkodzonych elementów, konstrukcji pojemnika, - trasowanie, cięcie blach, - spawanie - wymiana uszkodzonych elementów poszycia i konstrukcji pojemnika, - czyszczenie pojemnika, - malowanie farbą podkładową i nawierzchniową. Orientacyjne użyte materiały do remontu kontenera: - blacha 2000x1000x3,0 - 2 arkusze, - farba podkładowa - 4 l, - farba nawierzchniowa - 3 l, (zielona - RAL 6029). Kontener budowlany KB-3 max. 10 szt. - wycinanie uszkodzonego poszycia blaszanego (około 30%), uszkodzonych elementów, konstrukcji pojemnika, - trasowanie, cięcie blach, - spawanie - wymiana uszkodzonych elementów poszycia i konstrukcji pojemnika, - czyszczenie pojemnika, - malowanie farbą podkładową i nawierzchniową. Orientacyjne użyte materiały do remontu kontenera: - blacha 2000x1000x3,0 - 2 arkusze, - farba podkładowa - 3 l, - farba nawierzchniowa - 2 l, (zielona - RAL 6029) Pojemnik na stłuczkę szklaną maksymalnie 30 sztuk - wycinanie uszkodzonego poszycia (do 30%), prostowanie, regeneracja klapy spustowej z zamknięciem, - trasowanie, cięcie blach, - spawanie, - czyszczenie pojemnika, - malowanie farbą podkładową i nawierzchniową. Orientacyjne użyte materiały do remontu pojemnika: - blacha 2000x1000x1,5 - 1 arkusz, - farba podkładowa - 2 l, - farba nawierzchniowa - 2 l, (pomarańcz - RAL 2003 )
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 505140001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkkoszalin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach