Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni ogłasza przetarg
- Adres: 81-338 Gdynia, ul. Chrzanowskiego 10
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. (58) 355 33 33 , fax. (58) 620 67 43
- Data zamieszczenia: 2011-07-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni
ul. Chrzanowskiego 10 10
81-338 Gdynia, woj. pomorskie
tel. (58) 355 33 33, fax. (58) 620 67 43
REGON: 00014500001111 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umgdy.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont konstrukcji świateł wejściowych do portu Jastarnia - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu konstrukcji świateł wejściowych do portu Jastarnia. Zakres zamówienia obejmuje m.in.: 1) usunięcie starych konstrukcji świateł wejściowych, usytuowanych na falochronach w porcie Jastarnia 2) zainstalowanie nowych konstrukcji strunobetonowych świateł wejściowych 3) montaż wyposażenia znaków nawigacyjnych w urządzenia oznakowania nawigacyjnego dostarczonych przez Zamawiającego: 2 latarnie nawigacyjne typu Apollo 155, 10 paneli solarnych PWX 500 i 6 akumulatorów A512/85 4) dostawę i montaż modułu monitorującego oraz szafek z laminatu do zainstalowania akumulatorów Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Projektem zamiennym budowlano wykonawczym masztów prawego i lewego światła ostrzegawczego w Porcie Jastarnia, Specyfikacją techniczną (część III SIWZ) oraz na zasadach określonych w projekcie umowy stanowiącym część II SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452161287
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umgdy.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną