Przetargi.pl
„Remont konstrukcji stalowej dachu, sufitu podwieszanego oraz malowanie hali basenowej pływalni krytej przy ul. Szpitalnej 23” - w formule zaprojektuj i wybuduj.

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Knurowie ogłasza przetarg

  • Adres: 44-193 Knurów, Górnicza 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 330-48-10
  • Data zamieszczenia: 2024-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Knurowie
    Górnicza 2
    44-193 Knurów, woj. śląskie
    tel. 32 330-48-10
    REGON: 276905595
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont konstrukcji stalowej dachu, sufitu podwieszanego oraz malowanie hali basenowej pływalni krytej przy ul. Szpitalnej 23” - w formule zaprojektuj i wybuduj.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamówienia pn. „Remont konstrukcji stalowej dachu, sufitu podwieszanego oraz malowanie hali basenowej pływalni krytej przy ul. Szpitalnej 23” - w formule zaprojektuj i wybuduj, obejmującego zaprojektowanie wraz z wykonaniem prac z zakresu pomalowania ścian hali basenowej oraz zabezpieczenia antykorozyjnego elementów głównej konstrukcji stalowej zadaszenia hali pływalni wraz usunięciem wadliwej powłoki (w ilości około 20%), zabezpieczeniem antykorozyjnym, ogniowym i antygrzybicznym pomostu roboczego, demontażem istniejącego sufitu podwieszanego oraz montażem nowego z płyt akustycznych na podkonstrukcji systemowej, a także naprawą konstrukcyjnych pęknięć dylatacyjnych na styku części basenowej z częścią administracyjną poprzez zastosowanie systemowych dylatacji. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 1) wykonanie na podstawie Programu Funkcjonalno – Użytkowego (zwanego dalej „PFU”) stanowiącego Zał. Nr 7 do SWZ, projektu budowlano – wykonawczego pn. „Remont konstrukcji stalowej dachu, sufitu podwieszanego oraz malowanie hali basenowej pływalni krytej przy ul. Szpitalnej 23” oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - po 4 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej na pendrive - pliki *pdf. 2) wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt. 1), 3) pełnienie nadzoru autorskiego nad robotami budowlanymi, o których mowa w pkt. 2). 3. Szczegółowy zakres zamówienia określa Program Funkcjonalno – Użytkowy (wraz z załącznikami) oraz ustalenia wynikające z wzoru umowy, stanowiące załączniki do SWZ. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych.4. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych wszędzie tam, gdzie w Programie funkcjonalno – użytkowym opisał przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę. 5. Podanie typów urządzeń, kart katalogowych, opisów, rysunków oraz nazw producentów należy traktować jako przykładowe.6. Wszelkie parametry, w tym parametry techniczno – eksploatacyjne oraz użytkowe urządzeń i materiałów zastosowanych przez Wykonawcę przy realizacji zamówienia muszą spełniać wymogi wskazane w SWZ i jej załącznikach. Zmiana któregokolwiek z urządzeń, elementów, materiałów itd. winna uwzględniać wszystkie parametry techniczne, które są istotne z punktu widzenia działania obiektu jako całości, a także konkretne ograniczenia architektoniczno – konstrukcyjne.7. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia (robociznę i materiały) na okres zadeklarowany w ofercie, nie krótszy niż 36 miesięcy. Bieg terminu gwarancji rozpocznie się w dniu podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach