Przetargi.pl
Remont konserwatorski elewacji budynku szpitalnego nr 4A – II etap

Szpital Specjalistyczny im. dr. Józefa Babińskiego SPZOZ w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30-393 Kraków, dr. J. Babińskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48(012)6524347 , fax. +48(012)2621335
  • Data zamieszczenia: 2018-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny im. dr. Józefa Babińskiego SPZOZ w Krakowie
    dr. J. Babińskiego 29
    30-393 Kraków, woj. małopolskie
    tel. +48(012)6524347, fax. +48(012)2621335
    REGON: 000298554
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.babinski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont konserwatorski elewacji budynku szpitalnego nr 4A – II etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia w zakresie wykonania robót budowlano-konserwatorskie w ramach zadania pn.: „Remont konserwatorski elewacji budynku szpitalnego nr 4A – II etap” w Szpitalu Specjalistycznym im. dr. J. Babińskiego w Krakowie. 2) W ramach zadania Wykonawca wykona roboty budowlano-konserwatorskie dotyczące między innymi: 2.1) Roboty przygotowawcze - zabezpieczenie placu budowy. 2.2) Remont tynków grzebykowych (całkowite skucie tynków, mycie wodą z detergentem pod ciśnieniem, oczyszczenie ścierne murów i fug, odgrzybianie podłoży budowlanych przy renowacji, rekonstrukcja tynków grzebykowych w strefie cokołowej, dwukrotne malowanie powierzchni tynków farbami silikonowymi). 2.3) Remont i konserwacja elementów z piaskowca (czyszczenie ręczne powierzchni z piaskowca, odsolenie i dezynfekcja elementów z piaskowca, wzmocnienie strukturalne, wymiana uszkodzonych elementów z piaskowca, uzupełnienie mniejszych ubytków za pomocą kitów na bazie żywicy epoksydowej, uzupełnienie spoinowania, scalanie kolorystyczne, hydrofobizacja podłoży). 2.4) Remont okładziny ceglanej (czyszczenie ręczne i mycie powierzchni, wykucie spoin, wzmocnienie strukturalne cegieł, wymiana uszkodzonych cegieł, uzupełnienie mniejszych ubytków za pomocą kitów na bazie żywicy epoksydowej, uzupełnienie spoinowania, scalanie kolorystyczne, hydrofobizacja podłoży). 2.5) Renowacja schodów z piaskowca i betonowych. 2.6) Wymiana balustrad stalowych na balustrady ze stali nierdzewnej. 2.7) Obłożenie ścian, murków i schodów sztucznym kamieniem. 2.8) Zakup i montaż lamp na wzór istniejących. 2.9) Wykonanie izolacji pionowej ścian (wykopy oraz przekopy, ochrona murów przed wilgocią wstępującą i przed wykwitami soli, usunięcie starego tynku oraz mechaniczne oczyszczenie powierzchni, mycie konstrukcji wodą z detergentem pod ciśnieniem, izolacje przeciwwilgociowe powłokowe bitumiczne, docieplenie ścian piwnic płytami polistyrenowymi grubości 2 cm, mocowanie punktowe, izolacje przeciwwilgociowe z folii kubełkowej, ułożenie włókniny syntetycznej, podłoże z materiałów sypkich, ułożenie włókniny syntetycznej, zasypywanie i zagęszczanie wykopów). 2.10) Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej typu retro-opaska wokół budynku. 2.11) Naprawa i przebudowa studni kanalizacyjnych. 2.12) Wykonanie ogródka i tarasu wraz z ogrodzeniem (częściowa likwidacja skarp, formowanie, zagęszczanie i umocnienie skarp, mechaniczne plantowanie, korytowanie gruntu, wykonanie podbudowy pod wykonanie tarasu, wykonanie nawierzchni z kostki brukowej typu retro wraz z obrzeżami – taras). 2.13) Wykonanie i montaż ogrodzenia metalowego z paneli ogrodzeniowych typ 3V (trzy wzmocnienia) o wymiarach 250x153 cm pręt Fi 5 mm, ocynkowane malowane proszkowo w kolorze zielonym, słupki stalowe, profil zamknięty ocynkowane w kolorze zielonym, zabezpieczone kapturkami, obsadzone w gruncie i obetonowane oraz wykonanie i montaż furtki (z takich materiałów jak ogrodzenie) z zamkiem + wkładka typu łucznik, klamka, szerokość: 130·cm, wysokość 150·cm. 2.14) Wykonanie plantowania i zasiewu trawy. 2.15) Wywóz i utylizacja gruzu. 2.16) Przywrócenie do stanu pierwotnego terenu budowy po zakończeniu robót. 2.17) Wykonanie dokumentacji powykonawczej. Ponadto Wykonawca wykona na koszt Zamawiającego i umieści na terenie budowy tablicę informacyjną (zwaną również „tablicą”) zgodną z wytycznymi Narodowego Funduszu Rewaloryzacji Zabytków Krakowa, dalej jako NFRZK, o parametrach i treści określonych w „Regulaminie działań w zakresie informacji o wykorzystaniu środków Narodowego Funduszu Rewaloryzacji Zabytków Krakowa”, wg. danych podanych poniżej tj.: a) w terminie 7 dni od rozpoczęcia prac Wykonawca umieszcza tablicę na terenie robót – w widocznym miejscu; b) tablica może zostać usunięta przez Wykonawcę najwcześniej na 3 dni przed zakończeniem robót; c) tablica wykonana będzie z trwałego materiału gwarantującego estetykę i czytelność oraz spełniającego wymogi bezpieczeństwa; d) tło tablicy będzie koloru białego lub zbliżonego do białego, napisy wykonane będą w sposób czytelny i trwały, literami i cyframi koloru czarnego, o wysokości proporcjonalnej do wielkości tablicy; e) minimalne wymiary tablicy wynoszą: 100cm x 120cm; f) układ tablicy spełniać będzie następujące warunki:  na tablicy umieszczone będzie logo SKOZK w reprodukcji barwnej;  obok lub pod logo jw. umieszczony będzie tekst: „Prace finansowane z Narodowego Funduszu Rewaloryzacji Zabytków Krakowa”;  w przypadku, w którym środki Narodowego Funduszu stanowią jedyne (poza środkami własnymi odbiorcy dofinansowania) źródło finansowania - co najmniej 80% całej powierzchni tablicy będzie poświęcone informacji o zaangażowaniu środków Narodowego Funduszu w realizację zadania; w przypadku prac współfinansowanych także ze źródeł innych niż Narodowy Fundusz - powierzchnia, o której mowa w zdaniu poprzednim stanowić będzie co najmniej 40 % powierzchni tablicy;  rozmiar czcionki użytej do wskazania na udział finansowy Narodowego Funduszu nie będzie mniejszy niż rozmiar innych napisów umieszczonych na tablicy;  na części tablicy niewykorzystanej w zakresie informacji o środkach Narodowego Funduszu Wykonawca może umieścić własne dane i logo. 3) Przedmiot zamówienia wykonany zostanie w oparciu o rozwiązania techniczno-materiałowe oraz opis wykonania robót i technologii wykonania robót zawarte w dokumentacji projektowej pn.: „Remont konserwatorski elewacji budynku nr 4A” na działce nr 1/31 obr. 70 Podgórze przy ul. dr J. Babińskiego w Krakowie”, autorstwa Biura Projektów Łukasz Zatorowski i Biura Projektów Piotr Wolarek, Kraków, w tym w przedmiarze robót oraz w oparciu o wymagania określone niniejszą SIWZ, w tym w szczególności we wzorze umowy - załącznik nr 6 do SIWZ. Ponadto przedmiot zamówienia Wykonawca wykona zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, najlepszą wiedzą i doświadczeniem oraz z zachowaniem najwyższej staranności. 4) Okres rękojmi na wykonane roboty budowlano-instalacyjne i wbudowane materiały wynosi 5 lat (60 miesięcy), liczonych od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. przed godz. 10:00 w dniu 20.04.2018r.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ, Kosztorys/y ofertowy/e, Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 4 do SIWZ, Zobowiązanie podmiotu oddającego do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na potrzeby realizacji zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach