Szpital Pediatryczny w Bielsku-Białej ogłasza przetarg
- Adres: 43-300 Bielsko-Biała, Sobieskiego
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 33828 40 00,828 40 40,828 40, , fax. 338 151 630
- Data zamieszczenia: 2020-12-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Pediatryczny w Bielsku-Białej
Sobieskiego 83
43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
tel. 33828 40 00,828 40 40,828 40, , fax. 338 151 630
REGON: 07214718700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpediatryczny.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont konserwatorski elewacji budynku pawilonu nr 1 Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej zrealizowany w ramach projektu rewitalizacji pawilonu nr 1 Szpitala Pediatrycznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Remont konserwatorski elewacji budynku pawilonu nr 1 Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej zrealizowany w ramach projektu Rewitalizacji pawilonu nr 1 Szpitala Pediatrycznego w ramach regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa X „Rewitalizacja oraz infrastruktura społeczna i zdrowotna”, zgodnie z SIWZ i zał. do niej. Finansowanie ze środków Unii Europejskiej, krajowych środków z budżetu państwa i środków własnych Zamawiającego. 1) Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia z zachowaniem należytej staranności, w oparciu o obowiązujące przepisy, zgodnie ze sztuką budowlaną i najlepszą praktyką zawodową. 2) Wszelkie prace objęte przedmiotem postępowania i umowy powinny być wykonane zgodnie z załączonymi załącznikami m.in.: Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, Projektami budowlanymi, przedmiarem robót oraz obowiązującymi przepisami prawa. Przedmiotem niniejszego postępowania jest robota budowlana w rozumieniu przepisów ustawy pzp. 3) Załączony przedmiar robót (zał. nr 8) należy traktować jako materiał pomocniczy. Przedmiar robót nie stanowi podstawy do wyceny oferty, a jedynie ma ułatwić Wykonawcy dokonanie kalkulacji ceny oferty. Jednocześnie wykonawca zobowiązany jest dokonać kalkulacji ceny wykonania parku sensorycznego na podstawie załączonego projektu budowlanego. 4) Wykonawca po wyborze oferty, a przed zawarciem umowy ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu zestawienie sporządzone przez Wykonawcę na podstawie przedmiaru robót i własnej kalkulacji. Kalkulacja ceny oferty ma charakter ryczałtowy i Wykonawca w cenie oferty musi uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. 5) Zamawiający zaleca, Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej obejmującej przedmiot zamówienia i jego otoczenia oraz uzyskanie wszystkich niezbędnych informacji co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia, w celu prawidłowej oceny przedsięwzięć organizacyjnych i technicznych, koniecznych do należytego wykonania zamówienia oraz do właściwej oceny ilości i rodzaju robót, na które składa ofertę, a także zdobył we własnym zakresie wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. W przypadku konieczności zapoznania się z miejscem realizacji umowy, Wykonawca proszony jest o kontakt z Z-cą Dyrektora ds. Administracyjno-Technicznym mgr Czesławem Kapałą pod nr tel. 33 828 40 41, który przedstawi obiekt w celu dokonania wizji lokalnej. Pytania, które pojawią się w trakcie dokonywania wizji lokalnej dotyczące prowadzonego postępowania i zasad przygotowania oferty, czy sposobu realizacji zamówienia należy zgłaszać w formie oficjalnych zapytań do Zamawiającego. 6) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia podanym w SIWZ, a w przypadku konieczności wprowadzenia zmian, informację o takiej sytuacji należy zgłosić bezpośrednio Zamawiającemu w formie pisemnej. 7) W przypadku rozbieżności w ilościach materiałów pomiędzy dokumentacją projektową, a przedmiarem, nadrzędnym dokumentem jest dokumentacja projektowa. W przypadku niezgodności pomiędzy poszczególnymi elementami dokumentacji projektowej, czy specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, Zamawiający wnosi o wskazywanie tych rozbieżności na etapie postępowania p[przetargowego przed terminem składania oferty, aby mógł dokonać właściwej ich interpretacji w formie odpowiedzi na pytania. 8) Po zawarciu umowy, w czasie jej realizacji, w przypadku pojawienia się rozbieżności, Zamawiający będzie stosował zasady i wymagania narzucone warunkami niniejszego postępowania, umową i przepisami prawa obowiązującego w kraju. 9) Przedmiot zamówienia należy wykonać przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje, doświadczenie oraz przygotowanie zawodowe, stosownie do zakresu realizowanych prac. 10) Wykonawca zobowiązany jest ustanowić kierownika budowy posiadającego odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi. 11) Wykonawca składając ofertę w niniejszym postępowaniu zobowiązuje się do udzielenia na realizowany przedmiot zamówienia minimalnego 5 letniego okresu gwarancji i 5 letniego okresu rękojmi od protokolarnego odbioru wykonania umowy przez Zamawiającego. Jednocześnie wydłużenie w/w okresu rękojmi jest możliwe. W takim przypadku zadeklarowanie dłuższego okresu będzie powodować odpowiednią punktację w kryteriach oceny ofert. 12) Z chwilą protokolarnego przejęcia miejsca wykonywania robót wykonawca ponosi aż do chwili odbioru robót odpowiedzialność na zasadach ogólnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty - zał. nr 1 do SIWZ. 2. Ilekroć w SIWZ, a także w załącznikach do SIWZ występuje wymóg podpisywania dokumentów lub oświadczeń lub też potwierdzania dokumentów za zgodność z oryginałem, należy przez to rozumieć, że oświadczenia i dokumenty te powinny być opatrzone podpisem (podpisami) osoby (osób) uprawnionej (uprawnionych) do reprezentowania wykonawcy/podmiotu na zasobach lub sytuacji, którego wykonawca polega, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania wykonawcy/podmiotu na zasadach lub sytuacji, którego wykonawca polega na podstawie pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza należy dołączyć do oferty. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – dokument ten (np. zobowiązanie) należy złożyć wraz z ofertą zgodne z zał. nr 6 do SIWZ wraz z ofertą. 1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2) Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 pkt 1 ustawy (w zakresie określonym w rozdziału V SIWZ). 4. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenia zamówienia z powodu okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawcy w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazują (bez wezwania) Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa ciągu pieszo - rowerowego pomiędzy ul. Karola Darwina a Parkiem Międzyosiedlowym
Dodano: 2024-05-13 - Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole podstawowej nr 13 w Żorach na os. Pawlikowskiego 40 w Żorach
Dodano: 2024-05-13 - Budowa szklarni na warsztatach szkolnych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku-Białej
Dodano: 2024-05-10 - Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Braterskiej 2/1 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
Dodano: 2024-05-10 - Roboty remontowo naprawcze stropów i dachów z podziałem na cztery części: cz. I – ul Piłsudskiego 51 i 51/34; cz. II Chorzowska 13; cz. III ul. Musialika 32; cz. IV ul. Witczaka 82
Dodano: 2024-05-10 - Modernizacja piwnic budynku Głównego Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu na potrzeby szatni pielęgniarek wraz z budową zewnętrznych schodów z zadaszeniem - III
Dodano: 2024-05-09 - BO – L16/05/X – Szkolna toaleta na miarę XXI wieku w Szkole Podstawowej nr 53 im. Stefana Żeromskiego w Katowicach
Dodano: 2024-05-09 - ROZBUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ NA TERENIE MIASTA MYSZKOWA – UL. PAWIA.
Dodano: 2024-05-09 - Zadanie A. Zagospodarowanie terenu w rejonie Zespołu Szkół Sportowych, Żłobka Miejskiego i Przedszkola Nr 39 - Etap I w ramach zadania: Zagospodarowanie terenu w rejonie (...) - zamówienie podobne
Dodano: 2024-05-09 - „Prace remontowe w placówkach oświatowych na terenie miasta Sosnowca”
Dodano: 2024-05-08