Przetargi.pl
Remont konserwatorski budynku mieszkalno-usługowego położonego przy ul. Nad Niprem 12 w Bielsku-Białej

Miasto Bielsko-Biała – Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała, Lipnicka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 499 06 02, , fax. 33 499 06 02; 499 06 11
  • Data zamieszczenia: 2020-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Bielsko-Biała – Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    Lipnicka 26
    43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 33 499 06 02, , fax. 33 499 06 02; 499 06 11
    REGON: 07001907700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont konserwatorski budynku mieszkalno-usługowego położonego przy ul. Nad Niprem 12 w Bielsku-Białej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu konserwatorskiego budynku mieszkalno-usługowego zlokalizowanego przy ul. Nad Niprem 12 w Bielsku-Białej, w zakresie remontu elewacji, dachu, klatki schodowej, wykonania ocieplenia ściany szczytowej i stropu na III piętrem, wzmocnienia belek stalowych stropu nad piwnicą oraz w zakresie wykonania remontu nawierzchni podwórka. Przedmiotowe zadanie prowadzone jest w ramach projektu pn. "Poprawa efektywności energetycznej wielorodzinnych budynków mieszkalnych w Bielsku-Białej- etap II" i będzie realizowane na przełomie lat 2020 – 2021: 1) przedmiotowy budynek położony jest na działce nr 56, Obręb: 0057 Dolne Przedmieście. Jest to kamienica narożna, zbudowana na rzucie w kształcie litery L. Budynek trzypiętrowy, częściowo podpiwniczony z poddaszem użytkowym. Jest to budynek mieszkalny wielorodzinny z funkcją usługową w części pomieszczeń parteru, w których mieści się lokal użytkowy – sklep ogólnospożywczy nie połączony funkcjonalnie z pozostałą częścią mieszkalną obiektu. W budynku mieści się 8 lokali mieszkalnych i jeden lokal usługowy. Konstrukcja budynku tradycyjna, murowana, dach wielospadowy. Konstrukcja więźby dachowej drewniana płatwiowo-kleszczowa. Budynek posiada przyłącze wodno-kanalizacyjne, gazowe i energii elektrycznej. Obiekt jest objęty ochroną konserwatorską. Budynek wpisany w gminnej ewidencji zabytków, a ponadto położony na granicy zabytkowego układu urbanistycznego wpisanego do rejestru zabytków na podstawie decyzji Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 16.08.1976r znak KI.IV-5340/1/76 pod pozycją A-1/76 w strefie ścisłej ochrony konserwatorskiej, podlega więc szczególnej ochronie konserwatorskiej, 2) Dane techniczne budynku: - budynek pełni funkcję mieszkalno-usługową z 8 lokalami mieszkalnymi oraz 1 lokalem usługowym: - powierzchnia zabudowy budynku - 234,50 m2, - powierzchnia użytkowa budynku ogółem - 647,35 m2, - pow. użytkowa lokali mieszkalnych - 519,99 m2, - pow. użytkowa lokali usługowych - 97,16 m2, - powierzchnia użytkowa piwnic - 24,27 m2, - pow. użytkowa pomieszczeń gospodarczych - 5,93 m2, - kubatura - 4221,00m3, - rok budowy - 1908 r. 3) roboty budowlane prowadzone będą przy zabytku nieruchomym wpisanym do gminnej ewidencji zabytków na podstawie postanowienia Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, 4) prace należy wykonać zgodnie z Decyzją o pozwoleniu na budowę Nr 48/2020 z dnia 22.01.2020r. wydaną przez Prezydenta Miasta Bielska-Białej oraz Pozwoleniem konserwatorskim nr BB/921/2019 z dnia 08.1.1.2019r. wydanym przez Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Katowicach – Delegatura w Bielsku-Białej – zał. nr 3b do siwz i umowy, zgodnie z Dokumentacją Projektową - zał. nr 3 do siwz i umowy, STWiORB – zał. nr 3a do siwz i umowy oraz przedmiarami robót – zał. nr 2, 2a i 2b, do siwz i umowy, 5) zamówienie będzie realizowane na czynnym obiekcie. Nie przewiduje się wyłączenia z użytkowania na czas prowadzenia robót remontowych lokali mieszkalnych i usługowych, 2. „Standardy jakościowe”, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy pzp, zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia, czyli dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania odbioru robót. Dokumenty te wskazują parametry wszystkich materiałów i urządzeń, które będą musiały być użyte do realizacji przedmiotu zamówienia jak również zasady wiedzy technicznej wymagane do wykonania robót objętych zamówieniem. Uwzględniają także wszystkie elementy, które mają wpływ na koszty związane z eksploatacją oraz utylizacją przedmiotu zamówienia. Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia są tak precyzyjne, że bez względu na fakt, kto będzie Wykonawcą przedmiotu zamówienia jedyną różnicą będą zaoferowane ceny, tzn. że przedmiot zamówienia jest zestandaryzowany – identyczny, niezależnie od tego, który z Wykonawców go wykona.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga, aby oferta była zabezpieczona wadium w kwocie: 18 593,51 zł (słownie: osiemnaście tysięcy pięćset dziewięćdziesiąt trzy złote 51/100). 2.Wadium może być wniesione w następujących formach: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniu spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3.Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wymaganego wadium lub wadium wniesione zostało nieprawidłowo, zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 92 1240 4142 1111 0000 4829 4489 z opisem przelewu „Wadium w post. Nr ZGM/DZ/158/2020/ADM – remont budynku mieszkalno-usługowego przy ul. Nad Niprem 12 w Bielsku-Białej”, przed upływem terminu składania ofert. 5. Dowód wpłacenia wadium powinien być dołączony do oferty. 6.W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, dokument wadialny musi zawierać zapisy gwarantujące prawo Zamawiającego do egzekwowania należności bez zwłoki (tzn. bezwarunkowo i na pierwsze wezwanie Zamawiającego). 7.Dokument wadialny należy dołączyć do oferty w oryginale. 8. Zamawiający zwraca Wykonawcom wniesione wadium niezwłocznie w następujących sytuacjach: 1)po wyborze oferty najkorzystniejszej, za wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, 2)po unieważnieniu postępowania, 3)na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 4)po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza 9. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci przelewem: 1)na rachunek bankowy wskazany w ofercie jako rachunek do zwrotu wadium, 2)na rachunek z którego zostało wpłacone, w przypadku niewskazania w ofercie rachunku do zwrotu wadium z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono zdeponowane, pomniejszone o koszty prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew. 10.Wadium wniesione w formie niepieniężnej Zamawiający zwróci zgodnie z dyspozycją gwaranta lub poręczyciela, zawartą w dokumencie gwarancji lub poręczenia. W przypadku braku takiej dyspozycji, dokument wadium zostanie zwrócony na adres siedziby Wykonawcy. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie § 4 ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: 1)odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2)nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3)z przyczyn leżących po jego stronie nie jest możliwe zawarcie umowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta Wykonawcy powinna składać się z następujących dokumentów: 1)oferty sporządzonej na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do Specyfikacji, 2)szczegółowego kosztorysu ofertowego, sporządzonego z uwzględnieniem postanowień Rozdziału VIII, 3)oświadczenia dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu, sporządzonego na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do Specyfikacji (punkt I oświadczenia), 4)oświadczenia dotyczącego przesłanek wykluczenia z postępowania, sporządzonego na formularzu stanowiącym załącznik nr 6 do Specyfikacji (punkt I oświadczenia), 5)oświadczenia o wypełnieniu obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 rozporządzenia RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, sporządzonego na formularzu stanowiącym załącznik nr 15 do Specyfikacji, 6)wykaz części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom oraz dane identyfikujące podwykonawców, jeżeli już na etapie składania oferty przewiduje powierzenie części zamówienia podwykonawcom z podaniem wartości lub procentowej części zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 11 do Specyfikacji, jeżeli są mu znane 7)oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii pełnomocnictw osób podpisujących ofertę w imieniu Wykonawcy, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę, 8)dowodu wniesienia wadium. 2. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (konsorcjum lub spółka cywilna), każdy z członków konsorcjum (wspólników spółki cywilnej), indywidualnie składa dokumenty wymienione w ust.1 pkt. 3 – 5. 3.Wykonawca, który powołuje się, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, na zasoby innych podmiotów – podwykonawców, dla wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 pkt. 3 (pkt. II oświadczenia).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach