Przetargi.pl
REMONT KOMPLEKSU SPORTOWEGO „MOJE BOISKO-ORLIK 2012” PRZY ZESPOLE SZKÓŁ NR 1 W MIŃSKU MAZOWIECKIM

Powiat Miński ogłasza przetarg

  • Adres: 05-300 Mińsk Mazowiecki, T. Kościuszki 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Miński
    T. Kościuszki 3
    05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    REGON: 711581788
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatminski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT KOMPLEKSU SPORTOWEGO „MOJE BOISKO-ORLIK 2012” PRZY ZESPOLE SZKÓŁ NR 1 W MIŃSKU MAZOWIECKIM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Remont kompleksu sportowego „Moje Boisko-Orlik 2012” przy Zespole Szkół nr 1 w Mińsku Mazowieckim polegający na wykonaniu remontu nawierzchni boiska sportowego do gry w piłkę nożną, boiska wielofunkcyjnego, budynku sanitarno - szatniowego w ramach kompleksu sportowego zrealizowanego w ramach programu "Moje Boisko - Orlik 2012", przy Zespole Szkół Nr 1 w Mińsku Mazowieckim (działka nr 885/15). W ramach zadania zostaną wykonane między innymi następujące prace: a) remont nawierzchni boiska z trawy syntetycznej polegający na wymianie linii wydzielających boiska, uzupełnienie granulatu gumowego, przeczesanie trawy, oczyszczenie boiska z roślinności naturalnej [przy ogrodzeniu],b) remont nawierzchni poliuretanowej: polegający na usunięcie chwastów, mycie nawierzchni boiska, uzupełnienie ubytków w istniejącej nawierzchni wykonanie natrysku ciśnieniowego z granulatu EPDM gr 2mm. i malowanie linii wydzielających boiska - parametry techniczne i jakościowe wg specyfikacji technicznej,c) przebudowie budynku zgodnie z załączoną dokumentacją budowlaną; wykonanie nadbudowy w postaci dachu czterospadowego, montaż okien w ścianach zewnętrznych oraz wykonanie remontu sufitu i podłóg: − demontaż świetlików,− wykonanie nowej więźby dachowej z pokryciem z blachy trapezowej,− w ścianach bocznych montaż okien z PCV ,− wymiana i uzupełnienie okładzin z paneli PCV wewnętrznych sufitów, po demontażu świetlików,− dostosowanie okładzin ścian z paneli PCW po montażu okien,− wymiana podłogi: wykładzin, ocieplenia i płyty podłogowej MDF ,− demontaż i montaż wewnętrznego wyposażenia wod – kan i elektrycznego (kolidującego z robotami budowlanymi),− wykonanie dodatkowego ocieplenia poddasza,− wykonanie wentylacji przestrzeni podpodłogowej.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji określającej przedmiot zamówienia stanowiącej Załącznik Nr 13 do SWZ tj. w: Opisie technicznym, Projekcie budowlanym i Przedmiarze. Roboty muszą być wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami, normami, dokumentacją techniczną oraz zgodnie z Projektowanymi postanowieniami umowy stanowiącymi Załącznik Nr 8 do SWZ. Każdy oferent przed złożeniem oferty winien szczegółowo zapoznać się z dokumentacją określającą przedmiot zamówienia w celu dokładnej analizy rzeczowego zakresu robót i uwzględnienie ewentualnych robót koniecznych do wykonania, a nie wynikających wprost z dokumentacji projektowej. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie materiałów i urządzeń, dopuszcza się stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały i urządzenia użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji służą określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi materiałami o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami i urządzeniami. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentacji określającej przedmiot zamówienia lub STWiORB, a więc w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Obiekt jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.2. Okres gwarancji i rękojmi:Przedmiot zamówienia zostanie objęty co najmniej 36 miesięcznym okresem gwarancji i rękojmi jednak nie dłuższym niż 60 miesięcy licząc od dnia przekazania przedmiotu zamówienia Zamawiającemu. Dokument gwarancyjny stanowi Załącznik Nr 2 do umowy.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 13 do SWZ – Dokumentacja określająca przedmiot zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: PONIŻSZA NUMERACJA ZGODNA Z ROZDZIAŁEM XIX SWZ.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.1.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.1.3 sytuacji ekonomicznej i finansowejZamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.1.4 zdolności technicznej lub zawodowejWykonawca (firma) spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże że:a) przedstawi wykaz wykonanej co najmniej 1 roboty budowlanej o wartości minimum 200 000,00 zł brutto, porównywalną z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia tj. polegającą na wykonaniu robót ogólnobudowlanych lub robót budowlanych związanych z budową, remontem, modernizacją lub przebudową boiska lub obiektu o nawierzchni poliuretanowej z podaniem ich wartości, rodzaju, dat wykonania zakończenia oraz miejsca i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Informacje należy podać na druku zgodnym ze wzorem Załącznika Nr 6 do SWZ;b) wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami posiadającymi uprawnienia w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia, lub dysponuje kadrą na czas realizacji zamówienia, posiadającą uprawnienia do pełnienia funkcji:kierownika budowy posiadającym dopuszczalne przepisami uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (do kierowania robotami budowlanymi) w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub równoważne oraz należącym do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa lub równoważne.Informacje należy podać na druku zgodnym ze wzorem Załącznika Nr 7 do SWZ, przedkładając jednocześnie dokumenty poświadczające, że: kierownik budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub równoważne, posiada dopuszczalne przepisami prawa uprawnienia na realizację zadania, należy do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa lub równoważne.Zamawiający uzna warunek za spełniony:a) w stosunku do Wykonawcy składającego ofertę - na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy, które stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu – zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ.b) w stosunku do Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona - na podstawie złożonego na wezwanie Zamawiającego (zgodnie z Rozdziałem XX pkt 1.2) wykazu robót budowlanych wraz z dowodami, że te roboty zostały wykonane należycie w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone oraz na podstawie złożonego wykazu osób.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-03

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach