Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 99-300 Kutno, ul. Bolesława Krzywoustego
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 24 253 64 32 , fax. 24 253 64 32
- Data zamieszczenia: 2020-08-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
ul. Bolesława Krzywoustego 11
99-300 Kutno, woj. łódzkie
tel. 24 253 64 32, fax. 24 253 64 32
REGON: 47396470000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.dps.powiatkutnowski.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Organizacyjna Samorządu Terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
REMONT KOMPLEKSU ŁAZIENEK W BUDYNKU DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ PRZY UL. KRZYWOUSTEGO 11 W KUTNIE - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: „Remont kompleksu łazienek w budynku Domu Pomocy Społecznej w Kutnie ul. Krzywoustego 11” współfinansowany ze środków PFRON w ramach Programu o dofinansowanie robót budowlanych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r – prawo budowlane dotyczących obiektu służącego rehabilitacji w związku z potrzebami osób niepełnosprawnych. Wykonanie prac remontowych dwóch zespołów pomieszczeń sanitarno – higienicznych (jednego na parterze i drugiego na piętrze budynku głównego), którego efektem ma być powstanie dwóch kompleksów toalet przystosowanych do potrzeb mieszkańców o zróżnicowanym stopniu sprawności, także dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Zaplanowane roboty polegają na zmianie układu funkcjonalnego pomieszczeń, w tym miedzy innymi wykonanie nowych ścianek działowych, poszerzeniu istniejących i wykonaniu nowych otworów drzwiowych wraz z montażem stolarki drzwiowej, wykonaniu robót okładzinowych, montażu urządzeń sanitarnych, poręczy dla osób niepełnosprawnych oraz wykonaniu modernizacji instalacji elektrycznej, c.o. , wodno – kanalizacyjnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wynika z dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Formularz ofertowy sporządzony przez Wykonawcę – wzór stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. b) Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty tylko w przypadku, gdy oferta jest podpisania przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę do tego nieupoważnioną spowoduje konieczność odrzucenia oferty. W przypadku składnia oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nie jest postępowaniem sądowym, stwierdzić należy, że złożenie dokumentu pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii przez pełnomocnika wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie podlega opłacie skarbowej. Pełnomocnictwo należy złożyć wyłącznie w formie oryginału lub kopii notarialnej;c)w sytuacji gdy wykonawca wskazuje spełnienie warunku o którym mowa w sekcji III.1.3 ogłoszenia polega na zasobach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, , przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - wzór załącznik nr 8 do SIWZ d)w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - wzór załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie przekazuje Zamawiającemu każdy wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy Pzp
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Adaptacja zespołu pomieszczeń IV piętra na Centrum Badań Reach oraz remont pomieszczeń 12, 12a, 15 i 15a celem powołania i uruchomienia Centrum Badawczo-Rozwojowego BIO-MAS.
Dodano: 2024-07-07 - Adaptacja zespołu pomieszczeń IV piętra na Centrum Badań Reach oraz remont pomieszczeń 12, 12a, 15 i 15a celem powołania i uruchomienia Centrum Badawczo-Rozwojowego BIO-MAS.
Dodano: 2024-07-07 - Remont pomieszczeń budynku internatu ZSCKR im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie
Dodano: 2024-07-04 - Remont z przebudową toalet w budynku Muzeum w Łowiczu
Dodano: 2024-07-04 - Remont boisk w ramach zadania z Budżetu Obywatelskiego „Strefa21 – boisko wielofunkcyjne i skwer wypoczynkowy przy Kopernika 2”
Dodano: 2024-07-04 - Wymiana stolarki okiennej w budynku Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 105 przy ul. Henryka Sucharskiego 2 w Łodzi.
Dodano: 2024-07-03 - Wykonanie robót budowlanych w ramach Projektu pn.: „Termomodernizacja oddziału zamiejscowego przedszkola w Złakowie Borowym” – etap I
Dodano: 2024-07-03 - Rozbudowa dróg gminnych w miejscowości Działy i Sambórz
Dodano: 2024-07-03 - Dobudowa szybu windowego wraz z dostawą i montażem windy osobowej w budynku Leśnego Ośrodka Szkoleniowego "Nagórzyce" w systemie zaprojektuj i wybuduj – II postępowanie
Dodano: 2024-07-03 - Utworzenie 16 nowych miejsc opieki w ramach programu „MALUCH+” 2022-2029 w Gminnym Żłobku w Grabowie przy ul. Kochanowskiego 2
Dodano: 2024-07-02