Przetargi.pl
Remont kompleksowy z częściową przebudową budynku administracyjnego Komisariatu Policji w Kędzierzynie-Koźlu przy ul. Racławickiej 3 - ETAP A, ETAP B, ETAP D (w zakresie instalacji sanitarnych) z dostosowaniem klatki schodowej do obowiązujących przepisów w zakresie bezpieczeństwa pożarowego

Komenda Wojewódzka Policji w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-077 Opole, ul. Korfantego 2
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4545001, 4222670
  • Data zamieszczenia: 2012-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu
    ul. Korfantego 2 2
    45-077 Opole, woj. opolskie
    tel. 77 4545001, 4222670
    REGON: 53112570400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opolska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont kompleksowy z częściową przebudową budynku administracyjnego Komisariatu Policji w Kędzierzynie-Koźlu przy ul. Racławickiej 3 - ETAP A, ETAP B, ETAP D (w zakresie instalacji sanitarnych) z dostosowaniem klatki schodowej do obowiązujących przepisów w zakresie bezpieczeństwa pożarowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na remoncie kompleksowym z częściową przebudową budynku administracyjnego Komisariatu Policji w Kędzierzynie - Koźlu przy ul. Racławickiej 3 - ETAP A, ETAP B, ETAP D (w zakresie instalacji sanitarnych) z dostosowaniem klatki schodowej do obowiązujących przepisów w zakresie bezpieczeństwa pożarowego. Na zakres robót składają się m.in.: 1. roboty rozbiórkowe i wyburzeniowe w zakresie parteru, I i II piętra, 2. wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej (płyta wiórowa otworowa, okleinowana - dąb lub wiśnia, ościeżnica regulowana, zamek patentowy), 3. dostawa i montaż drzwi ppoż (EI-30, EI-60), 4. dostosowanie klatki schodowej do obowiązujących przepisów w zakresie bezpieczeństwa pożarowego (wymiana balustrad, okna oddymiające, okładziny schodów w wydzielonym opracowaniu), 5. dostawa i montaż ścianki aluminiowej (strefa wejściowa) z szybą kl. P4 oraz szybą kuloodporną BR-2, 6. montaż nawiewników higrosterowalnych w skrzydłach okiennych, 7. wykonanie stropów podwieszanych w pomieszczeniach oficera dyżurnego i na ciągach komunikacyjnych, 8. częściowa wymiana stropów drewnianych na żelbetowe nad parterem, pierwszym i drugim piętrem (pomieszczenia sanitariatów oraz wydzielone pomieszczenia biurowe), 9. wykonanie posadzek ceramicznych Gress antypoślizgowych R9 , parter budynku i wszystkie pomieszczenia sanitariatów oraz klatka schodowa, 10. wykonanie posadzek rulonowych PCV z wywinięciem na ściany (antystatycznych) w pokojach biurowych i ciągach komunikacyjnych, 11. roboty tynkarskie - gładzie gipsowe, naprawy i uzupełnienia tynków, 12. roboty malarskie - malowanie farbami emulsyjnymi (pokoje biurowe), farbami lateksowymi - zmywalnymi ciągi komunikacyjne, 13. wykonanie ścianek murowanych i ścianek działowych z płyt kartonowo-gipsowych, 14. wykonanie instalacji wewnętrznej wentylacji mechanicznej (węzły sanitarne, szatnie oraz węzeł oficera dyżurnego) wraz z pionami i zamontowaniem wentylatorów wyciągowych na dachu budynku, 15. wykonanie instalacji c.o. w zakresie parteru, I , II pietra i poddasza (etap A, B i D), 16. wykonanie instalacji wod - kan. w zakresie parteru I , II piętra i poddasza (etap A, B i D), 17. wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej sygnalizacji pożaru oraz oddymiania klatki schodowej, 18. wykonanie instalacji elektrycznych (etap A i B). Roboty będą wykonywane w obiekcie czynnym. Zamawiający udostępni Wykonawcy, w celu wykonania robót, obiekt etapami. Rozpoczęcie robót w etapie B nastąpi po zakończeniu robót w etapie A i dokonaniu odbioru końcowego tego etapu. Szczegółowy zakres robót, wymagania jakościowe co do wykonania robót i zastosowania materiałów, opisuje projekt budowlany, projekty wykonawcze oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Roboty budowlane należy wykonać na podstawie dokumentacji, w skład której wchodzą : 1) Projekt budowlany pn. Remont kompleksowy z częściową przebudową budynku administracyjnego Komisariatu Policji w Kędzierzynie - Koźlu przy ul. Racławickiej 3, oraz projekty wykonawcze jak niżej : a) Projekt wykonawczy architektury - wykonać ETAP A i B, b) Projekt wykonawczy konstrukcji - wykonać wymianę stropów w zakresie ujętym w projekcie, c) Projekt dostosowania klatki schodowej do obowiązujących przepisów w zakresie bezpieczeństwa pożarowego - wykonać całość robót ujętych w projekcie, d) Projekt wykonawczy instalacji elektrycznych - wykonać ETAP A i B, e) Projekt instalacji elektrycznej sygnalizacji pożaru oraz oddymiania klatki schodowej - wykonać całość robót w zakresie ujętym w projekcie, f) Projekt wykonawczy instalacji sanitarnych - wykonać ETAP A, B i D, 2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - opracowanie zbiorcze dla zamówienia pn. Remont kompleksowy z częściową przebudową budynku administracyjnego Komisariatu Policji w Kędzierzynie - Koźlu przy ul. Racławickiej 3. Informacje ogólne 1. Dokumentacja projektowa obejmuje 4 etapy realizacji oznaczone w dokumentacji literami A, B, C i D. Etap A i B dotyczy parteru, 1 i 2 pietra, etap C piwnic, etap D poddasza. Szczegółowy podział etapów oznaczono na rysunkach. 2. Zamawiający dotychczas zrealizował z zakresu objętego dokumentacją następujące roboty ujęte w etapie C : a) Roboty budowlane w całości, b) Instalacje sanitarne z wyprowadzeniem ciągów wentylacyjnych ponad połać dachową w całości, c) Instalacje elektryczne w całości. 3. Zakres niniejszego zamówienia obejmuje : a) dla etapu A - całość robót (budowlane, sanitarne, elektryczne), b) dla etapu B - całość robót ( budowlane, sanitarne, elektryczne), c) dla etapu D - tylko roboty sanitarne (c.o. wod - kan. oraz wentylacji), d) dostosowanie klatki schodowej do obowiązujących przepisów w zakresie bezpieczeństwa pożarowego (wydzielone opracowanie), e) instalacje elektryczne sygnalizacji pożaru i oddymiania klatki schodowej (całość wg wydzielonego opracowania), 4. Zakres niniejszego zamówienia nie obejmuje wykonania robót branży budowlanej i elektrycznej dla etapu D. Ww. opisy przedmiotu zamówienia wykonawca może pobrać ze wskazanej strony internetowej zamawiającego (profilu nabywcy). Ww. dokumenty stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W ramach prowadzonych robót Wykonawca zobowiązany jest do wywiezienia na legalne wysypisko odpadów powstałych (gruz, odpady drewniane) w czasie wykonywania robót budowlanych za wyjątkiem elementów stalowych i żeliwnych (rury, grzejniki itp.), które Wykonawca zobowiązany jest do oddania do punktu skupu złomu na podstawie karty przekazania odpadu wystawionej przez Zamawiającego którą wraz z dowodem dostawy Wykonawca ma obowiązek przekazać Zamawiającemu, który na tej podstawie wystawi fakturę. W ramach prowadzonych robót Wykonawca zobowiązany jest do ustawienia dźwigu przyściennego zewnętrznego w celu transportu materiałów budowlanych na poszczególne kondygnacje budynku oraz rynny zsypowej do usuwania gruzu z poszczególnych kondygnacji. W sporadycznych przypadkach transport materiałów może odbywać się klatką schodową po uzyskaniu zgody Zamawiającego. Wycenę robót Zamawiający ułatwi Wykonawcy przez umożliwienie dokonania wizji lokalnej części budynku objętego robotami (po uprzednim uzgodnieniu terminu pod nr telefonu +48 77422 25 09).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 26000,00zł. Wadium można wnieść w formie określonej w art. 45 ust. 6 Ustawy Prawo zamówień publicznych (PZP). Termin wniesienia wadium: do dnia 22.02.2012 r.do godziny 11.00.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zamowienia.opolska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach