Przetargi.pl
Remont kompleksowy w budynku Inspektoratu ZUS w Lubinie przy ul. Drzymały 12, 12a.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Legnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 59-220 Legnica, ul. Władysława Grabskiego 26
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8764243 , fax. 076 8764235
  • Data zamieszczenia: 2010-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Legnicy
    ul. Władysława Grabskiego 26 26
    59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8764243, fax. 076 8764235
    REGON: 00001775600450
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont kompleksowy w budynku Inspektoratu ZUS w Lubinie przy ul. Drzymały 12, 12a.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont kompleksowy w budynku Inspektoratu ZUS w Lubinie przy ul. Drzymały 12, 12a polegający na: a) remoncie instalacji centralnego ogrzewania z rozdziałem na dostawy ciepła na IV piętro budynku (część obiektu zajmowana przez Gminę Miejską Lubin na zasadzie współwłasności) oraz na kondygnacje od parteru do III piętra budynku (część obiektu zajmowana przez ZUS na zasadzie współwłasności) Zadanie na nieruchomości przy ul. Drzymały 12, 12a, dotyczące Remontu instalacji c.o. z rozdziałem instalacji dla lokali ZUS i GM Lubin, realizowane jest na podstawie POROZUMIENIA z dnia 01.02.2010r. w sprawie określenia zasad współpracy stron przy realizacji tego zadania w 2010r., zawartego pomiędzy współwłaścicielami nieruchomości, tj. Zakładem Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Legnicy i Gminą Miejską Lubin, b) remoncie wewnętrznej instalacji oświetleniowej. Roboty wykonywane tylko w pomieszczeniach zajmowanych przez ZUS, c) malowaniu pomieszczeń biurowych i wymianie wykładziny podłogowej w wytypowanych pomieszczeniach zajmowanych prze ZUS. Przedmiot zamówienia opisany został za pomocą dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Wartość szacunkowa zamówienia bez podatku VAT wynosi 405 029,79 zł .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453311007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach