Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg
- Adres: 70-515 Szczecin, ul. Małopolska 47
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. (091) 8211479, 8211478 , fax. (091) 8211477 8215406
- Data zamieszczenia: 2013-07-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
ul. Małopolska 47 47
70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. (091) 8211479, 8211478, fax. (091) 8211477 8215406
REGON: 81090304000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.kwp.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont kompleksowy KPP w Gryficach, ul. A. Mickiewicza 19 - IV etap - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotu zamówienia: jest remont pomieszczeń piwnicznych nowo projektowanych dla potrzeb KPP w Gryficach przy ul. A. Mickiewicza 19 2) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: remont sanitariatu dla potrzeb osób niepełnosprawnych, dokończenie wentylacji wywiewnej pomieszczeń piwnicznych komendy, roboty wyburzeniowe części klatki schodowej z poziomu parteru - piwnica i jej przebudowa, adaptacja pomieszczeń piwnicznych z przeznaczeniem na szatnię męską z zapleczem sanitarnym: wc, prysznic suszarnia odzieży, pomieszczenia magazynowe techniki specjalnej adaptacja pomieszczeń piwnicznych nowo projektowanych, zewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej i deszczowej, instalacja drenażowa, drenaż wewnętrzny budynku administracyjnego, instalacja gazowa dla pomieszczenia przewodników psów służbowych, instalacja elektryczna: oświetlenia głównego, ewakuacyjnego oraz systemów zabezpieczenia technicznego, instalacja wentylacji grawitacyjnej i wentylacji mechanicznej pomieszczeń nowo projektowanych w piwnicy, przebudowa dachu dobudówki parterowej wraz z odprowadzeniem wód opadowych. 3) Szczegółowy opis robót budowlanych został zawarty w projektach budowlanych, przedmiarach-szczegółowych kosztorysach nakładczych, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych- branża budowlana, sanitarna, elektryczna. 4) Zamawiający dopuszcza udział w realizacji przedmiotu umowy podwykonawców. 5) Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z projektami budowlanymi, przedmiarami robót, kosztorysami ofertowymi, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zasadami wiedzy technicznej i budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami oraz przekaże przedmiot umowy w terminie w określonym w załączniku nr 7 do siwz - wzorze umowy. 6) Zamawiający wymaga od Wykonawcy zastosowania rozwiązań materiałowych i technologicznych zgodnie z przedmiarami robót-szczegółowymi kosztorysami nakładczymi i Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Przed złożeniem ofert wskazana jest wizja lokalna terenu budowy-kontakt, z: - Witoldem Pióro - inspektorem nadzoru branży budowlanej, tel.: 91 82 11 427, - Andrzejem Chmurzewskim - inspektorem nadzoru branży elektrycznej, tel. 91 82 11 453, - Małgorzatą Bieluń - inspektorem nadzoru branży sanitarnej, tel. 91-82-11-480. 7) Wszelkie nazwy własne dotyczące materiałów i urządzeń zawarte w dokumentach przetargowych należy traktować jako jedne z możliwych, co oznacza możliwość zastosowania materiałów, urządzeń (w tym technologii) innych producentów o równoważnych parametrach, cechach i właściwościach. W przypadku zastosowania równoważnych urządzeń i materiałów oferent jest zobowiązany przedstawić opis oferowanych urządzeń i materiałów równoważnych podając nazwę producenta, markę, typ i dołączyć certyfikaty, aprobaty techniczne, itp., które określają właściwości i parametry techniczne. Na podstawie art. 30 ust. 5 u Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452627008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 27 000,00 zł brutto 2. Wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 05.08.2013 r. do godziny 11.30. Decyduje data wpływu wadium do Zamawiającego. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 uPzp. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr 33 1010 1599 0025 0913 9120 0000, decyduje data wpływu środków do zamawiającego. 5. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: - zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i ust. 5 uPzp bez potwierdzania tych okoliczności. 6. Zamawiający dokona zwrotu wadium w trybie art 46 z zastrzeżeniem art. 148 ust 4 uPzp. 7. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 3 uPzp. 8. W przypadku wnoszenia wadium w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 uPzp winno być ono złożone w kasie zamawiającego, pokój 232 ul. Małopolska 47, Szczecin. Kasa Zamawiającego czynna jest codziennie w godzinach od 11.00 - 14.00.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.szczecin.kwp.policja.gov.pl/portal/KWS/906/3523/tabela_ogloszen.html
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostosowanie do potrzeb Obwodu Drogowego nieruchomości w Bobolicach etap III
Dodano: 2016-05-27 - Remont budynku biurowo-socjalnego w Tarnowie Pomorskim - Etap IV
Dodano: 2016-04-08 - Przebudowa budynku Sądu Okręgowego w Koszalinie - budowa windy wewnętrznej. Znak sprawy ZP-2151-2/2016.
Dodano: 2016-02-11 - Przebudowa zewnętrznej instalacji sanitarnej w ramach zagospodarowania terenu na zadaniu przebudowa i rozbudowa Regionalnego Ośrodka Rehabilitacji Ogólnoustrojowej Adam i Ewa w Świnoujściu przy ul. Emilii Gierczak 2.
Dodano: 2015-09-16 - Dostosowanie do potrzeb Obwodu Drogowego nieruchomości w Bobolicach etap II
Dodano: 2015-07-28 - Wykonanie zewnętrznej instalacji deszczowej oraz zewnętrznych robót towarzyszących dla potrzeb przebudowywanego Regionalnego Ośrodka Rehabilitacji Ogólnoustrojowej Adam i Ewa w Świnoujściu przy ul. Emilii Gierczak 2
Dodano: 2015-07-18 - Poprawa funkcjonalności kuchni przedszkolnej w Przedszkolu nr 4 przy ul. Kościuszki 17 w Gryfinie i Przedszkolu nr 5 przy ul. Żeromskiego 12 w Gryfinie
Dodano: 2015-06-16 - Wykonanie robót budowlanych dla zadania: Przebudowa części budynku nr 27 zlokalizowanego na terenie kompleksu wojskowego w m. Karwice (PKOB 1274).
Dodano: 2015-06-10 - Przebudowa i rozbudowa Regionalnego Ośrodka Rehabilitacji Ogólnoustrojowej Adam i Ewa wraz z zagospodarowaniem terenu i instalacjami zewnętrznymi w Świnoujściu przy ul. Emilii Gierczak 2
Dodano: 2014-11-20 - Remont toalet uczniowskich - pion chłopięcy na wszystkich kondygnacjach budynku dydaktycznego - etap II w Gimnazjum Nr 9 w Szczecinie, ul. Dunikowskiego 1
Dodano: 2014-10-13