Przetargi.pl
Remont kompleksowy budynku PdOZ KPP w Kołobrzegu, ul. Kilińskiego 1

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 70-515 Szczecin, ul. Małopolska 47
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. (091) 8211479, 8211478 , fax. (091) 8211477 8215406
  • Data zamieszczenia: 2013-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Małopolska 47 47
    70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. (091) 8211479, 8211478, fax. (091) 8211477 8215406
    REGON: 81090304000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.kwp.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont kompleksowy budynku PdOZ KPP w Kołobrzegu, ul. Kilińskiego 1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiot zamówienia: Remont kompleksowy budynku PdOZ KPP w Kołobrzegu, ul. Kilińskiego 1. 2) Przedmiot zamówienia obejmuje: remont pomieszczeń dla osób zatrzymanych, pokoi do zakwaterowania policjantów sił wsparcia i klatek schodowych. Zakres robót obejmuje: remont pomieszczeń dla potrzeb PdOZ i zakwaterowywanych policjantów, remont klatek schodowych z dostosowaniem do wymogów dla dróg ewakuacyjnych, wymianę wewnętrznych instalacji: kanalizacji sanitarnej, elektrycznej oraz systemów zabezpieczenia technicznego, instalacji wentylacji grawitacyjnej i wentylacji mechanicznej pomieszczeń 3) Szczegółowy opis robót budowlanych został zawarty w projektach budowlanych, przedmiarach robót - szczegółowych kosztorysach nakładczych, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - branża budowlana, sanitarna, elektryczna. 4) Zamawiający dopuszcza udział w realizacji przedmiotu umowy podwykonawców. 5) Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z projektami budowlanymi, przedmiarami robót, kosztorysami ofertowymi, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zasadami wiedzy technicznej i budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami oraz przekaże przedmiot niniejszej umowy Zamawiającemu w terminie w niej określonym we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do siwz. 7) Kontrola jakości robót i materiałów: 1) kontrola jakości wykonania robót. Polega na sprawdzeniu zgodności wykonania robót z projektami budowlanymi, z kosztorysami ofertowymi, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz poleceniami inspektorów nadzoru inwestorskiego. 2) Kontrola jakości materiałów. Wszystkie materiały do wykonania robót muszą odpowiadać wymogom projektów budowlanych, Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych: branża budowlana, sanitarna, elektryczna oraz aktualnie obowiązującym świadectwom jakości i aprobatom technicznym. 8) Zamawiający wymaga od Wykonawcy zastosowania rozwiązań materiałowych i technologicznych zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiarami robót - szczegółowymi kosztorysami nakładczymi i Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Przed złożeniem ofert wskazana jest wizja lokalna terenu budowy - kontakt, z: - Bogdanem Majerowskim - inspektorem nadzoru branży budowlanej, tel.: 94 34 29 478, - Andrzejem Chmurzewskim - inspektorem nadzoru branży elektrycznej, tel. 91 82 11 453, - Małgorzatą Bieluń - inspektorem nadzoru branży sanitarnej, tel. 91-82-11-480. 9) Wszelkie nazwy własne dotyczące materiałów i urządzeń zawarte w dokumentach przetargowych należy traktować jako jedne z możliwych, co oznacza możliwość zastosowania materiałów, urządzeń (w tym technologii) innych producentów o równoważnych parametrach, cechach i właściwościach. W przypadku zastosowania równoważnych urządzeń i materiałów oferent jest zobowiązany przedstawić opis oferowanych urządzeń i materiałów równoważnych podając nazwę producenta, markę, typ i dołączyć certyfikaty, aprobaty techniczne, itp., które określają właściwości i parametry techniczne. Na podstawie art. 30 ust. 5 u Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452627008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 38 000,00 zł. 2. Wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 16.08.2013 r. do godziny 11.30. Decyduje data wpływu wadium do Zamawiającego. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 uPzp. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr 33 1010 1599 0025 0913 9120 0000, decyduje data wpływu środków do zamawiającego. 5. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: - zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i ust. 5 uPzp bez potwierdzania tych okoliczności. 6. Zamawiający dokona zwrotu wadium w trybie art 46 z zastrzeżeniem art. 148 ust 4 uPzp. 7. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 3 uPzp. 8. W przypadku wnoszenia wadium w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 uPzp winno być ono złożone w kasie zamawiającego, pokój 232 ul. Małopolska 47, Szczecin. Kasa Zamawiającego czynna jest codziennie w godzinach od 11.00 - 14.00.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.szczecin.kwp.policja.gov.pl/portal/KWS/906/3523/tabela_ogloszen.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach