Komenda Wojewódzka Policji w Opolu ogłasza przetarg
- Adres: 45-077 Opole, ul. Korfantego 2
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 77 4545001, 4222670
- Data zamieszczenia: 2013-07-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu
ul. Korfantego 2 2
45-077 Opole, woj. opolskie
tel. 77 4545001, 4222670
REGON: 53112570400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.opolska.policja.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont kompleksowy budynku administracyjnego Komendy Powiatowej Policji w Kluczborku przy ul. Katowickiej 14 wraz z robotami towarzyszącymi - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na remoncie kompleksowym budynku administracyjnego Komendy Powiatowej Policji w Kluczborku przy ul. Katowickiej 14 wraz z robotami towarzyszącymi. W zakres robót budowlanych wchodzi: 1) Remont pomieszczeń szatni OPI i sali konferencyjnej - ETAP I, 2) Obudowa klatach schodowych wraz z oddymianiem, 3)Wydzielenie pomieszczenia dla zestawu do podwyższenia ciśnienia instalacji hydrantowej, 4) Remont instalacji hydrantowej, 5) Remont ciągów komunikacyjnych (korytarzy i klatek schodowych) i wymiana stolarki drzwiowej, 6)Remont pom. przygotowania karmy w kojcach dla psów Roboty remontowe będą realizowane w czynnym obiekcie. W ramach oferty wykonawca powinien wycenić tylko wyposażenie trwale montowane oraz wyposażenie szatni i wyposażenie pomieszczenia socjalnego. W ramach prowadzonych robót Wykonawca zobowiązany jest do wywiezienia na legalne wysypisko odpadów (gruz, odpady drewniane) powstałych w czasie wykonywania robót budowlanych za wyjątkiem elementów stalowych i żeliwnych (rury, grzejniki itp.), które Wykonawca zobowiązany jest do oddania do punktu skupu złomu na podstawie karty przekazania odpadu wystawionej przez Zamawiającego którą wraz z dowodem dostawy Wykonawca ma obowiązek przekazać Zamawiającemu, który na tej podstawie wystawi fakturę. Roboty budowlane należy wykonywać na podstawie następującej dokumentacji : 1.Projekt wykonawczy remontu pomieszczeń szatni OPI w części niskiego parteru w budynku KPP w Kluczborku przy ul. Katowickiej 14 w zakresie a)projekt wykonawczy w branży budowlanej (architektura, konstrukcja, technologia) b)projekt wykonawczy w branży sanitarnej (instalacja wod-kan) c)projekt wykonawczy w branży sanitarnej (instalacja c.o. ) d)projekt wykonawczy w branży sanitarnej (instalacja wentylacji) e)projekt wykonawczy w branży elektrycznej f)przedmiary robót dla wykonawcy, g)specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, h)informacja BIOZ 2.Projekt wykonawczy obudowy ppoż. wewnętrznych klatek schodowych wraz z oddymianiem w budynku KPP w Kluczborku przy ul. Katowickiej 14 w zakresie: a)projekt wykonawczy w branży budowlanej (architektura, konstrukcja) b)projekt wykonawczy w branży elektrycznej c)przedmiary robót dla wykonawcy d)specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych w branży budowlanej i elektrycznej, e)informacja BIOZ, 3.Projekt wykonawczy wydzielenia pomieszczenia dla zestawu do podwyższenia ciśnienia instalacji hydrantowej w części niskiego parteru w budynku KPP w Kluczborku przy ul. Katowickiej 14 w zakresie: a)projekt wykonawczy w branży budowlanej (architektura, konstrukcja) b)przedmiar robót dla wykonawcy 4.Projekt wykonawczy na remont instalacji hydrantowej w budynku KPP w Kluczborku przy ul. Katowickiej 14 w zakresie: a)projekt wykonawczy w branży sanitarnej, b)przedmiar robót dla wykonawcy, c)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, 5.Dokumentacja na remont ciągów komunikacyjnych (korytarze i klatki schodowe) i wymianę stolarki drzwiowej w zakresie: a)opis techniczny nr 1, b)rysunki opisujące zakres wymiany stolarki drzwiowej - rys. nr 1, 2 i 3, c)rysunki opisujące zakres remontu ciągów komunikacyjnych - rys. nr 4, 5 i 6, d)przedmiar robót dla wykonawcy, 6.Dokumentacja na remont pom. przygotowania karmy w kojcach dla psów służbowych w zakresie: a)opis techniczny nr 2, b)rysunki opisujące zakres remontu w branży budowlanej, elektrycznej i sanitarnej, c)przedmiary robót dla wykonawcy Ww. dokumenty stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, które wykonawca może pobrać ze wskazanej strony internetowej zamawiającego (profilu nabywcy). Wykonawca może pod nr telefonu +48 77/422 25 09 uzgodnić termin wizji lokalnej budynku objętego robotami. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 5 000,00zł. Wadium można wnieść w formie określonej w art. 45 ust. 6 Ustawy Prawo zamówień publicznych (PZP). Termin wniesienia wadium: do dnia 18.07.2013 r. do godziny 11.00
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zamowienia.opolska.policja.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zadanie pn. Termomodernizacja wraz z przebudową Żłobka nr 6 w Kędzierzynie-Koźlu
Dodano: 2016-07-26 - Malowanie Elewacji - Naprawa Budynku Nr. 7
Dodano: 2016-07-20 - Remont pomieszczeń w Żłobku Nr 9 wraz z wymianą instalacji.
Dodano: 2016-06-29 - Malowanie Elewacji - Naprawa Budynku Nr. 7
Dodano: 2016-06-21 - Remont oddziału D1
Dodano: 2016-05-20 - Rozwój infrastruktury poprzemysłowych terenów inwestycyjnych przy ul. Nyskiej w Prudniku
Dodano: 2016-05-05 - Przebudowa poddasza w urzędzie gminy - II etap
Dodano: 2016-02-23 - roboty budowlane polegające na przebudowie holu głównego Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu - etap II
Dodano: 2015-08-17 - Przebudowa pomieszczeń na łazienkę i wc dla pacjentów oddziału B7 II
Dodano: 2015-07-27 - Przebudowa pomieszczeń na łazienkę i wc dla pacjentów oddziału B-7
Dodano: 2015-07-07