Przetargi.pl
remont Komendy Powiatowej Policji w Kamieniu Pomorskim przy ul. Żwirki i Wigury nr 2 - etap I

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 70-515 Szczecin, ul. Małopolska 47
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. (091) 8211479, 8211478 , fax. (091) 8211477 8215406
  • Data zamieszczenia: 2016-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Małopolska 47 47
    70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. (091) 8211479, 8211478, fax. (091) 8211477 8215406
    REGON: 81090304000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.kwp.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    remont Komendy Powiatowej Policji w Kamieniu Pomorskim przy ul. Żwirki i Wigury nr 2 - etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z remontem budynku administracyjnego KPP w Kamieniu Pomorskim przy ul. Żwirki i Wigury nr 2-etap I. Przedmiotem opracowania jest remont i przebudowa pomieszczeń budynku Komendy Powiatowej Policji w Kamieniu Pomorskim, mające na celu odnowienie i poprawę funkcjonalności obiektu, poprawę warunków pracy i warunków socjalnych, z dostosowaniem obiektu do wymogów Wytycznych nr 3 Komendanta Głównego Policji w sprawie standardów technicznych, funkcjonalnych i użytkowych obowiązujących w obiektach służbowych Policji. Opracowaniem objęto część pomieszczeń w piwnicy, na parterze. Zakres prac obejmuje:roboty budowlane, wyburzenie istniejącego wejścia do budynku parterowego (dawno Kasyno) i naprawa elewacji po wyburzeniu budowa nowego wejścia służbowego do budynku, wykonanie odrębnego wejścia do PDOZ (pomieszczenie dla osób zatrzymanych) i remont pokoju przejściowego; remont i przebudowa pomieszczeń strefy ograniczonego dostępu , w tym: sali narad z zapleczem, węzła sanitarnego;remont wybranych pomieszczeń w piwnicy: remont rozdzielni głównej, oraz pomieszczenia magazynowego. remont pomieszczenia nr -1.15 w piwnicy, Roboty sanitarne instalacja wentylacji mechanicznej nawiewno- wywiewnej do sali narad, instalacja wod.- kan. i c.w.u. w obrębie sanitariatów przy sali narad, instalacja wodociągowa w poziomie garaży, instalacja klimatyzacyjna do pomieszczenia nr -1.15 w piwnicy, instalacja c.o. - montaż dwóch grzejników, roboty elektryczne:wewnętrzna instalacja oświetlenia ogólnego, awaryjno - ewakuacyjnego i gniazd wtykowych, wewnętrzne linie zasilające z tablicami rozdzielczymi, systemy System Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN) , System Kontroli Dostępu (SKD), system telewizji dozorowej (CCTV), system alarmu przeciwpożarowego (SAP), sieć okablowania strukturalnego wg zakresu dla I etapu określonego w dokumentacji. 2. Szczegółowy opis robót budowlanych został zawarty w projektach wykonawczych, przedmiarach robót - szczegółowych kosztorysach nakładczych, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - branże budowlana, sanitarna i elektryczna. Wartość zamówienia została określona na podstawie kosztorysów inwestorskich. Zamawiający dopuszcza udział w realizacji przedmiotu umowy podwykonawców. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z projektami wykonawczymi, przedmiarami robót, kosztorysami ofertowymi, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zasadami wiedzy technicznej i budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami oraz przekaże przedmiot umowy Zamawiającemu w terminie określonym w umowie. Wykonawca na etapie realizacji robór musi dysponować osobami zdolnymi do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. 2013 poz. 1409 z późn. zm.) posiadającymi wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają posiadanie takich uprawnień w specjalności:konstrukcji budowlanych - co najmniej 1 osoba,instalacji elektrycznych - co najmniej 1 osoba,, instalacji Sanitarnych - co najmniej 1 osoba, Cena ofertowa. Umowa będzie zawarta na roboty określone w przedmiarach robót - szczegółowych kosztorysach nakładczych na podstawie oferty złożonej przez Wykonawcę, Cena oferty będzie wynikała z kosztorysu ofertowego odpowiadającego zakresowi robót przedstawionemu w przedmiarach - szczegółowych kosztorysach nakładczych, projektu wykonawczego, STWiOR i jest wynagrodzeniem kosztorysowym w rozumieniu art. 629,630 i 631 Kodeksu cywilnego. W cenie materiałów wykonawca ma uwzględnić koszty zakupu materiałów. Do ceny ofertowej Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w kosztorysach ofertowych wszystkie pozycje robót opisanych w przedmiarach robót. Zamawiający wymaga od Wykonawcy ujęcia w ofercie wszystkich kosztów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, Cena całkowita i ceny jednostkowe podane przez Wykonawcę nie będą podczas wykonywania umowy podlegały waloryzacji. Roboty dodatkowe: wykonawca nie ma prawa dokonywać żadnych zmian zakresu robót bez wyraźnego pisemnego polecenia Zamawiającego, Jeżeli w toku realizacji robót wystąpi konieczność wykonania robót dodatkowych w sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, to wykonanie ich nastąpi na podstawie oddzielnie zawartej umowy, której przedmiot zostanie określony w protokole konieczności , Wykonawca zobowiązany jest wykonać te roboty na dodatkowe zamówienie Zamawiającego, udzielone w trybie art. 67 ust. 1 pkt. 5 litera a) lub b) ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. 2015 r. poz. 2164)przy zachowaniu tych samych norm, standardów, parametrów. Kontrola jakości robót i materiałów. Kontrola jakości wykonania robót. Polega na sprawdzeniu zgodności wykonania robót z projektami wykonawczymi, kosztorysami ofertowymi, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz poleceniami inspektorów nadzoru inwestorskiego. Kontrola jakości materiałów. Wszystkie materiały do wykonania robót muszą odpowiadać wymogom projektów budowlanych, Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych: branża budowlana, sanitarna, elektryczna oraz aktualnie obowiązującym świadectwom jakości i aprobatom technicznym. Warunki zawarcia umowy. Umowa będzie zawarta na całość robót określonych w siwz, na podstawie oferty złożonej przez Wykonawcę i ma charakter rozliczenia kosztorysowego. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zastosowania rozwiązań materiałowych i technologicznych zgodnie z przedmiarami robót - szczegółowymi kosztorysami nakładczymi oraz Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Wykonawca po podpisaniu Umowy w ciągu 5 dni kalendarzowych jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu wypełnionych szczegółowych kosztorysów ofertowych. Wszelkie nazwy własne dotyczące materiałów i urządzeń zawarte w dokumentach przetargowych należy traktować jako jedne z możliwych, co oznacza możliwość zastosowania materiałów, urządzeń (w tym technologii) innych producentów o równoważnych parametrach, cechach i właściwościach. W przypadku zastosowania równoważnych urządzeń i materiałów oferent jest zobowiązany przedstawić opis oferowanych urządzeń i materiałów równoważnych podając nazwę producenta, markę, typ i dołączyć certyfikaty, aprobaty techniczne, itp., które określają właściwości i parametry techniczne. Na podstawie art. 30 ust. 5 u Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Kod dotyczący przedmiotu zamówienia określony we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV): CPV:45110000-1- roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne, CPV:45216110-8 - roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego CPV:45400000-1 - roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych CPV:45311000-0- roboty instalacyjne elektryczne CPV:45312100-8 -instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych CPV:5131200-2-usługi instalowania urządzeń telewizyjnych CPV:45314320-0 - instalowanie okablowania komputerowego CPV:45331210-1 - instalowanie wentylacji CPV: 45232410-9 - roboty w zakresie kanalizacji ściekowej CPV:45332200-5- roboty instalacyjne hydrauliczne. Pozostałe wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia, w tym warunki rozliczania i płatności za przedmiot zamówienia określone zostały we wzorze umowy stanowiący załączniki nr 7 do siwz. Podwykonawcy: W przypadku powierzenia realizacji zamówienia podwykonawcom, wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie tej części zamówienia, której realizację powierzy podwykonawcy. W przypadku braku takiego oświadczenia, zamawiający uzna, iż wykonawca będzie realizował zamówienia bez udziału podwykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 15.000,00 zł. 2. Wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 23.03.2016 r. do godziny 11.30. Decyduje data wpływu wadium do Zamawiającego. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 uPzp. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr 33 1010 1599 0025 0913 9120 0000, decyduje data wpływu środków do zamawiającego. 5. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: - zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i ust. 5 uPzp bez potwierdzania tych okoliczności. 6. Zamawiający dokona zwrotu wadium w trybie art 46 z zastrzeżeniem art. 148 ust 4 uPzp. 7. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 3 uPzp. 8. W przypadku wnoszenia wadium w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 uPzp winno być ono złożone w kasie zamawiającego, pokój 232 ul. Małopolska 47, Szczecin. Kasa Zamawiającego czynna jest codziennie w godzinach od 11.00 - 14.00.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji na roboty budowlane i gwarancji na zamontowane urządzenia i materiały
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.szczecin.kwp.policja.gov.pl/KWS/zamowienia-publiczne/ogloszenia-przetargow
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach