Przetargi.pl
Remont klatki schodowej i korytarzy (malowanie, wymiana stolarki drzwiowej), dostosowanie pomieszczeń kancelarii tajnych do obowiązujących przepisów oraz monitoringu PdOZ i zewnętrznym w budynku KPP w Wyszkowie przy ul. Kościuszki 24. Nr sprawy 88 /13

Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. 11 Listopada 37/59
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 3453103 , fax. 48 3452002
  • Data zamieszczenia: 2013-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
    ul. 11 Listopada 37/59 37/59
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 48 3453103, fax. 48 3452002
    REGON: 67089737900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont klatki schodowej i korytarzy (malowanie, wymiana stolarki drzwiowej), dostosowanie pomieszczeń kancelarii tajnych do obowiązujących przepisów oraz monitoringu PdOZ i zewnętrznym w budynku KPP w Wyszkowie przy ul. Kościuszki 24. Nr sprawy 88 /13
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont budynku biurowego dobudowanego - klatki schodowej i korytarzy( malowanie wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej) dostosowanie pomieszczeń kancelarii tajnych do obowiązujących przepisów oraz monitoring zewnętrzny i wewnętrzny. adres: KOMENDA POWIATOWA POLICJI W WYSZKOWIE przy ul. Kościuszki 24. W zakresie robót budowlanych sklasyfikowanych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dn. 3 grudnia 2012 r. w sprawie wykazu robót budowlanych: Klasa 45.11. Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne; obejmująca, Roboty rozbiórkowe - CPV - 45111300-Klasa 45.42. Zakładanie stolarki budowlanej - Montaż drzwi - CPV - 45421100-5 Klasa 45.43 Roboty związane z wykładaniem podłóg i ścian -Układanie płytek na ścianach - CPV - 45262520- 2 Klasa 45.44 Roboty malarskie - Szpachlowanie ścian - CPV - 45410000- 4 - Malowanie ścian i wykonanie tapety natryskowej - CPV - 45440000-3 Klasa 45.31. Roboty związane z montażem instalacji elektrycznych i osprzętu; obejmująca Roboty związane z montażem instalacji - CPV - 45312100-8 elektrycznych i osprzętu. Instalowanie przeciwpożarowych systemów - CPV- 45312200-9 alarmowych. Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów -CPV- 45317000-2 alarmowych. OPIS TECHNICZNY Podstawa opracowania - zlecenie Inwestora, - obowiązujące normy i przepisy, Zakres robót remontowych -Wykucie z muru ościeżnic stalowych i nadproży - budynku biurowego dobudowanego (parter, piętro I,II,III). - Wykonanie nadproży stalowych -. w budynku biurowym dobudowanym (parter, piętro I,II,III). -Demontaż istniejącej i montaż nowej stolarki drzwiowej- budynku biurowego dobudowanego (parter, piętro I,II,III). -Wykonanie robót wykończeniowych ( wykonanie płytek w łazienkach w piwnicach wykończenie ościeży po wymianie stolarki drzwiowej ,malowanie korytarzy i klatki schodowej oraz wypełnień sufitu podwieszanego i krat metalowych). -Roboty malarskie - wykonanie tapety natryskowej na korytarzach i klatce schodowej budynku biurowego dobudowanego (parter, piętro I,II,III). Opis obiektu Obiekt budowlany, KOMENDA POWIATOWA POLICJI W WYSZKOWIE .UL Kościuszki 24. Obiekt budowlany o następujących parametrach technicznych : Powierzchnia zabudowy P zab. - 792,58 m2 Kubatura K - 9494,14 m3 Ilość kondygnacji - 4 nadziemne CHARAKTERYSTYKA TECHNICZNA OBIEKTU Konstrukcja obiektu - Budynek wykonany w systemie ścian murowanych - Ławy żelbetowe, wylewane, ściany piwnic wylewane - Stropy - wylewane żelbetowe i gęstożebrowe TERIVA I i TERIVA II - Dach - stropodach z płyt korytkowych - Elewacje tynk wapienno - cementowy gładki. - Pokrycie dachu- papa Próby i odbiory należy przeprowadzić zgodnie z warunkami technicznymi określonymi w STWiOR. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z zaleceniami producentów materiałów i urządzeń, sztuką budowlana, odpowiednimi normami oraz przepisami BHP oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002r w sprawie Warunków Technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie z późniejszymi zmianami. Materiały powinny posiadać certyfikat na znak bezpieczeństwa lub deklaracje zgodności z Polską Normą lub aprobaty techniczne. WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DO: - koordynacji prac realizowanych przez podwykonawców, - przygotowania obiektu budowlanego i wymaganych dokumentów odbiorowych, Dokumenty odbiorowe winny być skompletowane, ponumerowane kolejne strony, spięte oraz sporządzone spisy dokumentów. Przekazanie dokumentów odbiorowych zamawiającemu winno nastąpić zgodnie z zapisami w umowie, - zgłaszania robót do odbioru i uczestnictwo w odbiorach, - zapewnienie kierownictwa nad robotami przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia zawodowe, - zapewnienie sprzętu spełniającego wymagania norm technicznych, - utrzymania terenu robót w należytym porządku, zabezpieczenie placu budowy w czasie prowadzenia prac przed dostępem osób trzecich oraz przestrzegania przepisów BHP, - zorganizowanie placu budowy oraz wszelkich czynności niezbędnych do właściwego wykonania prac, - likwidacja placu budowy i zaplecza własnego Wykonawcy bezzwłocznie po zakończeniu prac, lecz nie później niż do daty dokonania odbioru końcowego. - zapewnienie własnym staraniem i na swój koszt na czas budowy wszelkich mediów oraz ponoszenie kosztów tych mediów, - ponoszenia odpowiedzialności w stosunku do osób trzecich za szkody powstałe w związku z realizacją prac, - skutki kradzieży i wandalizmu w okresie od dnia przejęcia placu budowy do odbioru końcowego usuwa i ponosi odpowiedzialność Wykonawca - utrzymanie stałego kontaktu z przedstawicielem Zamawiającego, oraz inspektorami nadzoru inwestorskiego, - Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili przejęcia placu budowy. - Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej terenu budowy. - Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu prowadzonych robót w okresie trwania realizacji zawartej umowy tj. od rozpoczęcia aż do odbioru końcowego robót, wykonać wygrodzenie obszaru robót, przejścia w zasięgu robót zabezpieczyć i wyraźnie oznakować, prace nie mogą zakłócać ruchu na drogach i chodnikach publicznych, a ewentualne utrudnienia ruchu na terenie Komendy Powiatowej Policji muszą być zawsze uzgodnione z administratorem obiektu, sposób wygrodzenia terenu robót i terenu Komendy oraz ewentualnego zaplecza robót Wykonawca uzgodni z administratorem obiektu budowlanego, - ekipy wykonawcy będą mogły przebywać na obiekcie po uprzednim uzyskaniu od administratora obiektu budowlanego zgody zarówno na pobyt jak i na wjazd na parking, Oferent, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest przed podpisaniem umowy przedłożyć Zamawiającemu szczegółowy kosztorys ofertowy w celu informacyjnym
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451113001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4 000 zł Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach, - w pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). -Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 49 1010 1010 0022 1913 9120 0000 Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, zgodnie z zapisem art. 24 ust 2 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uwaga, W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich zamawiający może je zatrzymać. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: 1) w art. 46 ust. 4a prawa zamówień publicznych, tj. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, 2) w art. 46 ust. 5 prawa zamówień publicznych, tj. jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Poza tym z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w oryginale łącznie z ofertą, może być w oddzielnej kopercie. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. Warunki zwrotu wadium- 1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4 a. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 3. Zamawiający zatrzymuje wadium w okolicznościach i na zasadach o których mowa w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy- Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach