Przetargi.pl
Remont klatki schodowej i holu na pierwszym piętrze w budynku Książnicy Podlaskiej im. Łukasza Górnickiego w Białymstoku

Książnica Podlaska im. Łukasza Górnickiego ogłasza przetarg

  • Adres: 15-089 Białystok, ul. Kilińskiego 16
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0-85 6767224 , fax. 0-85 6767220
  • Data zamieszczenia: 2010-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Książnica Podlaska im. Łukasza Górnickiego
    ul. Kilińskiego 16 16
    15-089 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 0-85 6767224, fax. 0-85 6767220
    REGON: 54221240690000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ksiaznicapodlaska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Wojewódzka Samorządowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont klatki schodowej i holu na pierwszym piętrze w budynku Książnicy Podlaskiej im. Łukasza Górnickiego w Białymstoku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są: roboty budowlane i elektryczne w budynku Książnicy Podlaskiej im. Łukasza Górnickiego w Białymstoku przy ul. Kilińskiego 16 polegające na remoncie klatki schodowej i holu na pierwszym piętrze wg projektów i przedmiarów stanowiących załączniki do SIWZ. Roboty budowlane i elektryczne będą obejmowały m.in.: rozbiórkę boazerii z listew drewnianych, zeskrobanie i zmycie starej farby, wykucie bruzd na przewody wtynkowe, wymianę instalacji oświetleniowej i gniazd wtykowych 230 V, tynki renowacyjne, odtworzenie sztukaterii w miejscach po przewodach elektrycznych, szpachlowanie powierzchni tynków, malowanie, ułożenie posadzki z wykładziny dywanowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają przedmiary robót. Szczegółowy zakres robót określają: 1. Załącznik nr 7 do SIWZ - projekt aranżacji wnętrz Książnicy Podlaskiej, 2. Załącznik nr 8 do SIWZ - projekt budowlany-Remont instalacji elektrycznych wnętrzowych (dotyczy pomieszczenia klatki schodowej i holu piętro pierwsze), 3. Załącznik nr 9 do SIWZ - przedmiar -roboty budowlane (dokument pomocniczy), 4. Załącznik nr 10 do SIWZ - przedmiar -roboty elektryczne (dokument po- Wykonawca udzieli co najmniej 36 miesięcy gwarancji na całość wykonanych prac. - Na wszystkie zastosowane materiały wykonawca zobowiązany jest przedstawić aprobaty techniczne lub oceny zgodności technicznej - zgodnie z ustawą z 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. nr 92, poz.881). - Obowiązkiem Wykonawcy jest przeprowadzenie wizji lokalnej na terenie budynku w celu wykonania pomiarów oraz uzyskania, na swoją odpowiedzialność i na swoje ryzyko, wszelkich istotnych informacji, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty, a następnie wykonania zamówienia. -Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia przed uszkodzeniem i zabrudzeniem okien na klatce schodowej przed rozpoczęciem prac remontowych oraz uprzątnięcia terenu po zakończeniu robót. - Inwestor zastrzega w trakcie prowadzenia robót możliwość wejścia innej ekipy budowlanej na teren budowy w celu przeprowadzenia naprawy parapetów. - Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia z Inwestorem kolorystyki przed rozpoczęciem robót malarskich oraz rodzaju opraw oświetleniowych - Zamawiający wymaga dostarczenia do oferty próbek wykładzin podłogowych zgodnych z opisem w projekcie aranżacji (pkt. 1.6 projektu) w celu wyboru wykładziny przez Zamawiającego, w przypadku wyboru oferty wykonawcy. - Wykonawca zobowiązany jest do demontażu boazerii drewniane w sposób nie powodujący jej uszkodzeń w celu możliwości ponownego zamontowania. - Zamawiający informuje, iż prace będą prowadzone w obiekcie czynnym. mocniczy)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4 000,00 złotych (słownie zł: cztery tysiące). Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego : BANK PEKAO S.A. 64 1240 5211 1111 0000 4919 5514
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania (art. 22 ust. 1 pkt 1), tj. posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia (art. 22 ust. 1 pkt 2),; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3), tj. posiadania wymaganych przepisami prawa budowlanego uprawnień zawodowych do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach techniczno-budowlanych przy zabytkach nieruchomych (§ 8.ust. 1 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 09.06.2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. Nr 150, poz. 1579); Robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych mogą kierować osoby, które posiadają odpowiednie uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego oraz odbyły co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych), 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej (art. 22 ust. 1 pkt 4); 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp; Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy oświadczeń i dokumentów stanowiących treść oferty, o których mowa w pkt 6 SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. konsorcja, spółki cywilne), zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika celem reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu, albo do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu opisanych powyżej, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia lub dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt.2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art.24 ust.1 pkt.2. W przypadku, gdy ofertę składa kilku Wykonawców działających jako konsorcjum wymóg złożenia odpowiedniego dokumentu dotyczy każdego z nich. 2) oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, zgodnie z załącznikiem nr 1 do formularza oferty SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawców, dokument musi być złożony przez każdego z nich. 3) oświadczenie, że oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy Pzp 4) dokumenty stwierdzające, że osoba, która będzie wykonywać zadania kierownika robót, posiada wymagane przepisami prawa budowlanego (decyzja o nadaniu uprawnień oraz zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego wraz z dowodem uiszczenia składek na rzecz samorządu, wykaz prac, z których wynika co najmniej 2-letnia praktyka zawodowa na budowie przy zabytkach nieruchomych podpisany - potwierdzony przez kierownika robót) uprawnienia zawodowe do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych, j.w.; 5) w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie przedmiotowy warunek musi spełniać przynajmniej jeden z nich. 6) Wykazu robót budowlanych (co najmniej trzech, w tym przynajmniej jednej roboty budowlanej wykonanej na obiekcie zabytkowym) w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (odpowiadających swoim rodzajem i warością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia), z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo, np. referencje. 7) Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż wartość złożonej oferty. 8) Ponadto należy załączyć: a) formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego wzór formularza oferty, b) kosztorys ofertowy, c) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcja, spółki cywilne), dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, d) stosowne Pełnomocnictwo(a) -w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ksiaznicapodlaska.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach