Przetargi.pl
Remont klatki schodowej „B” wraz z robotami towarzyszącymi w budynku nr 100

Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 00-908 Warszawa, gen. Sylwestra Kaliskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48261837865, , fax. +48261839723
  • Data zamieszczenia: 2020-05-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
    gen. Sylwestra Kaliskiego 2
    00-908 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48261837865, , fax. +48261839723
    REGON: 12122900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wat.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont klatki schodowej „B” wraz z robotami towarzyszącymi w budynku nr 100
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont klatki schodowej „B” wraz z robotami towarzyszącymi w budynku nr 100 Zakres robót: Branża ogólnobudowlana Remont klatki schodowej „B” wraz z robotami towarzyszącymi w budynku nr 100 . Remont klatki schodowej obejmuje: - demontaż posadzki lastrykowej wraz okładzinami schodów na 5-ciu kondygnacjach; - demontaż cokołów betonowych oraz podstopnic biegów schodowych; -wywiezienie gruzu i innych odpadów wraz z utylizacją; - wykonanie posadzek z płyt granitowych n a holach klatek schodowych; - wykończenie nadstopnic i podstopnic schodów wewnętrznych płytami granitowymi; - wykonanie cokołów klatek schodowych z holami płytami granitowymi gr 2cm. - malowanie starych tynków ścian klatki schodowej farbą emulsyjną; - malowanie lamperii na klatce schodowej oraz holach farbą lateksową oraz lakierem ochronnym ; Wymiana drzwi na dwóch skrzydłach korytarzy II pietra - demontaż drzwi w korytarzu na II piętrze ; - montaż nowych ościeżnic opasujących dla skrzydeł otwieranych do wewnątrz pomieszczeń z zamontowaniem okuć z elektrozaczepami dla 23 drzwi; - uzupełnienie okablowania systemu kontroli dostępu przy 23 drzwiach ze sprawdzeniem działania systemu; -zamontowanie skrzydeł drzwiowych z dopasowaniem do ościeżnic; - demontaż drzwi do sanitariatu z poszerzeniem otworu do szer. 100cm z obrobieniem otworu tynkiem; - montaż nowych drzwi łazienkowych 90 x 200 z samozamykaczem z uzupełnieniem malowania przy ościeżnicach; - uzupełnienie malowania przy drzwiach. Wymiana okien na parterze z uwagi na nieszczelności wynikające z znacznego zużycia oraz wymiana oświetlenia w pomieszczeniu biurowym 24A. - wymiana okien w pomieszczeniach 24A, 24 i 24 B na okna c PVC o takim samym podziale jak istniejące oraz w pomieszczeniach 181, 181A i 188C oraz na hallu I piętra przy Sali kolumnowej ; 2071 i 073; - wykucie z muru podokienników lastrykowych szt 5; -zamontowanie podokienników z konglomeratu kamiennego marmurowego gr 3cm o wym. ok. 175 x 41cm - 5 szt -demontaż sufitu obniżonego z instalacja oświetleniową w pom. 24A. - zamontowanie sufitu podwieszonego z ukrytymi konstrukcjami – sufit systemowy kasetonowy 60 x60cm w pom. nr 24A; - malowanie starych tynków ścian i sufitów pom. 24, 24A i 24B - zamontowanie rolet zaciemniających w kolorze jasny beż na szybach okien 071 i 072, 181, 181A i 188C .; -zamontowanie żaluzji aluminiowych w oknach pomieszczeń 24A, 24 i 24B -oklejenie szyb folią antywłamaniową i mającą funkcję okna weneckiego w pom 071 i 073; Wydzielenie z korytarz przy klatce schodowej na III piętrze pomieszczenia na magazynek podręczny dla sprzątaczek -odkucie posadzki w miejscu usytuowania ścianki z usunięciem warstwy izolacji akustycznej;\ -rozebranie ścianki działowej z karton--gipsu przy wyłazie dachowym - wymurowanie ścianki działowej z cegły pełnej lub pustaków Silka z wykuciem strzępii oraz obsadzeniem nadproża drzwiowego L 19 dł. 120 cm; - wymurowanie ścianki działowej gr. ½ cegły pełnej do wysokości 2,5 m z wykuciem strzępii - demontaż drzwi drewnianych 90/200 -montaż 2 szt. drzwi drewnianych wzmocnionych pełnych 90/200 fabrycznie wykończonych z zamkiem patentowym; - tynkowanie nowych ścianek obustronnie tynkiem cementowo- wapiennym; - malowanie lamperii ścian nowowykonanych z dostosowaniem koloru do lamperii istniejącej; - malowanie tynków powyżej lamperii farbą emulsyjną w kolorze białym. Wykończenie ścian kancelarii tajnej pom 211 C i 211D. - obłożenie ścian wyłożonych panelami kancelaryjnymi płytami gipsowo-włóknowymi; - malowanie ścian farbą emulsyjną w kolorze pastelowym; ; W zakresie robót elektrycznych - demontaż instalacji elektrycznej oświetleniowej w pom nr 24A; - zamontowanie nowego oświetlenia z lampami typu LED w suficie podwieszonym z podziałem oświetlenia na dwie strefy; - przerobienie instalacji kontroli dostępu do 23 pomieszczeń korytarza II piętra z dostosowaniem go do zmienionego kierunku otwierania drzwi; - wymiana instalacji oświetleniowej klatki schodowej ‘B” w budynku 100 z zastosowaniem strefowego załączania; - zamontowanie instalacji oświetlenia ewakuacyjnego i oświetlenia awaryjnego na klatce schodowej „B”; - wykonanie pomiarów zamontowanych instalacji; - wykonanie dokumentacji powykonawczej robót elektrycznych i słaboprądowych Roboty elektryczne 1. Demontaż zbędnej instalacji elektrycznej, osprzętu i opraw oświetleniowych. 2. Wykonanie instalacji zasilania elektrycznego oświetlenia podstawowego klatki schodowej „B” wraz z polem zasilającym. 3. Wykonanie instalacji zasilania elektrycznego oświetlenia ewakuacyjnego klatki schodowej „B” wraz z polem zasilającym. 4. Wykonanie instalacji monitoringu opraw ewakuacyjnych. 5. Wymiana opraw oświetlenia podstawowego. 6. Wymiana opraw oświetlenia ewakuacyjnego kierunkowego. 7. Montaż opraw oświetlenia ewakuacyjnego awaryjnego. 8. Wykonanie robót poinstalacyjnych – zaprawienie bruzd. 9. Zmiana lokalizacji czytników kontroli dostępu. 10. Zmiana lokalizacji elektrozaczepów/kontaktronów kontroli dostępu. 11. Uzgodnienie zmian z pkt 9 i 10 z konserwatorem systemu kontroli dostępu oraz sprawdzenie działania skorygowanego systemu kontroli dostępu. 12. Wymiana oświetlenia w pomieszczeniu 24 (lewym) budynku 100 - z dostosowaniem instalacji zasilającej oświetlenie. 13. Wykonanie pomiarów powykonawczych: ochrona przeciwporażeniowa, natężenie oświetlenia, czas działania opraw ewakuacyjnych. 14. Wykonanie dokumentacji powykonawczej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wnieść, na czas związania ofertą, wadium w wysokości 18 000,00 zł przed upływem terminu składania ofert tj.: do dnia 21.05.2020r. do godz.09:00. W zależności od wyboru Wykonawcy, wadium może być wniesione: a) w pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego PEKAO S.A. Warszawa ul. Towarowa 25 Nr 34 1240 5918 1111 0000 4910 0228 z dopiskiem „Remont klatki schodowej „B” wraz z robotami towarzyszącymi w budynku nr 100”. Skuteczne wniesienie wadium przelewem oznacza obecność wymaganej kwoty wadium na koncie Zamawiającego w wyżej wymienionym terminie, czyli datą wpłaty wadium jest data wpływu na konto, a nie data złożenia przelewu. b) wadium w formie innej niż pieniężna Wykonawca wnosi w formie pisemnej poprzez załączenie do oferty oryginału tego dokumentu. Beneficjentem wnoszonego wadium w innej formie niż pieniądzu jest Wojskowa Akademia Techniczna (WAT). c) dokument wadium wniesiony w formie gwarancji/poręczenia powinien zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze pisemne żądanie WAT. Tak wnoszone wadium powinno zabezpieczać złożoną ofertę na cały okres związania ofertą, poczynając od dnia składania ofert. Spory pomiędzy WAT a wystawcą gwarancji/poręczenia wynikające z udzielonej gwarancji/poręczenia rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby WAT
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta składana przez Wykonawcę musi zawierać: a) Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; b) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ; c) Oświadczenie o spełnianiu warunków - stanowiące załącznik nr 2A do SIWZ; d) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia – (jeżeli Wykonawca składający ofertę będzie korzystał z zasobów innych podmiotów) – załącznik nr 2B do SIWZ e) Dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie innej, niż pieniężna; f) Pełnomocnictwo (w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik), z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz innych dokumentów składanych wraz z ofertą

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach