Przetargi.pl
Remont klatek schodowych w budynkach położonych w Koszalinie

Gmina Miasto Koszalin Zarząd Budynków Mieszkalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 75815 Koszalin, ul. Połczyńska
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3409106, 3409107 , fax. 943 409 196
  • Data zamieszczenia: 2017-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Koszalin Zarząd Budynków Mieszkalnych
    ul. Połczyńska 24
    75815 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3409106, 3409107, fax. 943 409 196
    REGON: 15394000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont klatek schodowych w budynkach położonych w Koszalinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.3. Zakres zamówienia obejmuje: Część nr 1: Remont klatek schodowych w budynkach położonych w Koszalinie przy ul. Płowce 1, Płowce 6, Płowce 11, w tym m.in.: tynkowanie, wymiana okien zespolonych rozwiernych i uchylno-rozwiernych, obsadzenie podokienników, malowanie farbami emulsyjnymi, malowanie farbami olejnymi, wymian posadek z płytek i wykładzin z tworzyw sztucznych, wymiana ościeżnic drewnianych na stalowe, obsadzenie skrzydeł drzwiowych wewnątrz lokalowych, renowacja drzwi wejściowych, wywiezienie gruzu na wysypisko. Część nr 2: Remont klatek schodowych w budynkach położonych w Koszalinie przy ul. Żwirowej 6 i Krakusa i Wandy 16, w tym m.in.: tynkowanie, malowanie farbami emulsyjnymi, malowanie farbami olejnymi, wymiana okuć drzwiowych, wymian posadek z płytek 20x20, wymiana ościeżnic drewnianych na stalowe, obsadzenie skrzydeł drzwiowych wewnątrz lokalowych, wywiezienie odpadów na wysypisko. Część nr 3: Remont klatki schodowej w budynku położonym w Koszalinie przy ul. Morskiej 9, w tym m.in.: tynkowanie, malowanie farbami emulsyjnymi, malowanie farbami olejnymi, cokoliki o wysokości 10cm z płytek z kamieni sztucznych, wymiana tralek prostokątnych schodów drewnianych, wywiezienie odpadów na wysypisko. Część nr 4: Remont klatki schodowej w budynku położonym w Koszalinie przy ul. Morskiej 23 w tym m.in.: tynkowanie, wymiana stopnic schodów drewnianych, posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych rulonowych PVC, malowanie farbami emulsyjnymi, malowanie farbami olejnymi, wymiana okuć drzwiowych, wywiezienie odpadów na wysypisko. Część nr 5: Remont klatek schodowych w budynkach położonych w Koszalinie przy ul. Batalionów Chłopskich 23 i Batalionów Chłopskich 25 gruntowanie, gładź gipsowa, malowanie ścian farbą emulsyjną, malowanie farbami ftalowymi, posadzki z płytek o wymiarach 30x30cm, posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych, wymiana progów drzwiowych, malowanie farbą olejną stolarki drzwiowej, wywiezienie odpadów na wysypisko. 3.4. W przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych oznacza to, że Zamawiający oczekuje zaproponowania rozwiązań o parametrach technicznych (równoważnych) tj. nie gorszych niż parametry jakimi charakteryzuje się materiał, urządzenie, element, wskazany w niniejszej SIWZ. 3.5. Roboty należy wykonać zgodnie z przedmiarami robót określonymi w Części 5 SIWZ. 3.6. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudniania osób na umowę o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę. W ramach przedmiotu świadczenia zamawiający wymaga aby wykonawca wskazane poniżej czynności realizował przy udziale osób zatrudnionych w ramach umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2015 r. poz. 1066, z późn. zm.): - wykonywanie prac niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia przez cały okres wykonywania tych czynności w ramach zamówienia. 3.7. Dokumentowanie zatrudnienia osób wykonujących wskazane w poprzednim punkcie czynności będzie polegało na: 1) Na etapie składania ofert - Wykonawca składa oświadczenie zgodnie z treścią Załącznika 2.1. do SIWZ. 2) Na etapie po zawarciu umowy, a przed przystąpieniem do realizacji robót - Wykonawca w terminie do 5 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia osób wykonujących powyższe czynności tj. oświadczenia osób wykonujących ww czynności, potwierdzające że osoby te są zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Nie przedstawienie we wskazanym terminie ww. oświadczeń, bądź przedstawienie oświadczeń niekompletnych, nie obejmujących wszystkich wyspecyfikowanych czynności może być podstawą do odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy oraz naliczenia kar umownych, zgodnie z treścią wzoru umowy stanowiącej załącznik do SIWZ. 3) Na etapie realizacji umowy - Wykonawca na każde pisemne żądanie Zamawiającego w terminie 5 dni roboczych przedkładał będzie Zamawiającemu raport na temat stanu i sposobu zatrudnienia osób zaangażowanych w wykonywanie czynności wskazanych w SIWZ, tj. oświadczenia zatrudnionych osób o zatrudnieniu na umowę o pracę, oraz będzie przedkładał dowody odprowadzenia składek ZUS od umów o pracę zatrudnionych osób. Na każde żądanie Zamawiającego, w terminie do 2 dni roboczych i w formie przez Zamawiającego określonej, Wykonawca jest zobowiązany udzielić wyjaśnień w powyższym zakresie. 3.9. W przypadku nie przedstawienia w terminie informacji, o których mowa w pkt 3.8 SIWZ Wykonawca płacić będzie każdorazowo karę w wysokości 1.000 zł. W przypadku nie zatrudnienia przy realizacji wymaganych czynności osób na podstawie umowy o pracę, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej Zamawiającemu, w wysokości 1 % całkowitego wynagrodzenia, za każdy przypadek zatrudnienia osoby w oparciu o inny stosunek prawny niż stosunek pracy, w zakresie objętym stosunkiem zatrudnienia osób zaangażowanych w wykonywanie czynności przy realizacji umowy 3.10. Nie wypełnienie zobowiązań dotyczących zatrudniania osób może być podstawą do wypowiedzenia przez Zamawiającego umowy z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: - część nr 1- 1.400,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta złotych 00/100) - część nr 2 – 400,00 zł (słownie: czterysta złotych 00/100) - część nr 3 – 550,00 zł (słownie: pięćset pięćdziesiąt złotych 00/100) - część nr 4 – 600,00 zł (słownie: sześćset złotych 00/100) - część nr 5 – 700,00 zł (słownie: siedemset złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach