Gmina Głuchołazy ogłasza przetarg
- Adres: 48-340 Głuchołazy, Rynek
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 774 092 100 , fax. 774 092 101
- Data zamieszczenia: 2017-04-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Głuchołazy
Rynek 15
48-340 Głuchołazy, woj. opolskie
tel. 774 092 100, fax. 774 092 101
REGON: 531412792 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont kapliczek drogi krzyżowej, usytuowanych na zboczu Góry Parkowej Gór Opawskich - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont kapliczek drogi krzyżowej, usytuowanych na zboczu Góry Parkowej, w paśmie Gór Opawskich polegający na przeprowadzeniu robót remontowo – konserwatorskich polegających na : 1)oczyszczeniu powierzchni kamienia ze złogów i porastających roślin, 2)usunięciu wtórnych spoin cementowych, 3)ręcznym skuciu warstwy gładzi cementowej na zwieńczeniu kapliczek, 4)oczyszczeniu strefy przycokołowej kapliczek, usunięcie darni i korzeni wrośniętych w spoiny, 5)usunięciu plamy po grzybach i porostach, 6)odsoleniu kamienia metodą migracji soli, 7)uzupełnieniu ubytków kamieniem łamanym, 8)wypełnieniu spoiny zaprawą mineralną, 9)patynowaniu uzupełnień, 10)strukturalnym wzmocnieniu muru poprzez hydrofobizację, 11)uporządkowaniu terenu wokół kapliczek m.in. wycinka krzewów. W ramach zadania Wykonawca zobowiązany jest m.in.; a)wszelkie roboty wykonywać zgodnie z Warunkami technicznymi wykonawstwa i odbioru robót” , zasadami sztuki budowlanej oraz przepisami bhp, pod nadzorem osoby uprawnionej do prac przy zabytkach, b)do wykonania prac zgodnie z dokumentacją c)stosowania materiałów posiadających atesty, świadectwa i certyfikaty. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w w przedmiarze robót, dokumentacji projektowej, w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumenty te stanowią załącznik nr 1 do SIWZ – dokumentacja projektowa. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę min. 60 miesięcznej, a max. 84 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane, a na zamontowane materiały i urządzenia Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji producenta licząc od daty odbioru końcowego. Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi przez okres 60 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92522100-7
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Prace konserwatorskie przy zabytkowej Kolumnie Maryjnej na Rynku w Oleśnie
Dodano: 2024-04-02 - „Wykonanie prac konserwatorskich przy zabytku ruchomym – Grupa rzeźbiarska Diabeł (satyr z nimfami)”
Dodano: 2018-07-17 - Remont kapliczek drogi krzyżowej, usytuowanych na zboczu Góry Parkowej Gór Opawskich
Dodano: 2017-06-09