Przetargi.pl
Remont kapitalny leśniczówki wraz z kancelarią służbową w Biadaczu.

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kluczbork ogłasza przetarg

  • Adres: 46-200 Kluczbork, ul. A. Mickiewicza 8
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4182540, 4186565, 4180105 , fax. 077 4182323
  • Data zamieszczenia: 2009-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kluczbork
    ul. A. Mickiewicza 8 8
    46-200 Kluczbork, woj. opolskie
    tel. 077 4182540, 4186565, 4180105, fax. 077 4182323
    REGON: 53055930000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.lasy.gov.pl/web/kluczbork/przetargi
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Skarb Państwa Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont kapitalny leśniczówki wraz z kancelarią służbową w Biadaczu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn. Remont kapitalny leśniczówki Biadacz wraz z kancelarią służbową. Na przedmiot zamówienia składa się wykonanie robót budowlanych z branży budowlanej, elektrycznej i sanitarnej, których głównym celem jest: a)otrzymanie nowego podziału przestrzeni budynku z wydzieloną samodzielną częścią służbową wyposażoną w odrębne wejście i węzeł sanitarny(wspólna pozostanie tylko część instalacji centralnego ogrzewania oraz oczyszczalnia ścieków); b)zwiększenie bezpieczeństwa przeciwpożarowego poprzez wymianę instalacji elektrycznej i montaż wkładów kominowych; Powierzchnia użytkowa ogółem wynosi: 233,73 m2 Kubatura : 883,23 m3 3.2. Dane ogólne dotyczące inwestycji: 3.2.1.Miejsce wykonania zamówienia: Obiekt położony jest na terenie leśnictwa Biadacz, ul. Braci Bassy 22,gmina Kluczbork, powiat Kluczbork, województwa Opole. Osada leśniczówka Biadacz położona jest na skraju kompleksu leśnego ok.250m od drogi powiatowej BĄKÓW-JAMY. 3.2.2.Charakterystyka obiektu: Budynek leśniczówki wybudowany około 1880, wykonany jest w konstrukcji murowanej, z użytkowym poddaszem, ściany działowe murowane, stropy drewniane, podłogi drewniane. Instalacja elektryczna aluminiowa wielokrotnie przerabiana, miejscami wymieniona na miedzianą. Centralne ogrzewanie oparte o kocioł na paliwo stałe ( wymiana w 2002 roku), grzejniki żeliwne żeberkowe, rury pionów i poziomów czarne ze szwem, mocno zakamienione, częściowo awaryjnie wymieniane. Ciepła woda podawana z kotła wspomaganego wężownicą piecową z zasobnikiem 150 litrowym. Leśniczówka jest podłączona do wodociągu wiejskiego z własnym wodomierzem. Dach dwuspadowy z wykuszami, pokrycie z blachy dachówko podobnej w kolorze czerwonym z obróbkami dekarskimi(wymiana w 1999 roku) wraz z orynnowaniem. Okna drewniane nie wymagają wymiany. W leśniczówce brak wyodrębnionej samodzielnej części służbowej, która składa się z jednego pokoju i wspólnego wewnętrznego korytarza z gankiem. Brak zaplecza socjalnego. W 2006 roku została wykonana przydomowa oczyszczalnia ścieków wraz z przepompownią. 3.3.Roboty budowlane przewidziane w ramach powyższej inwestycji obejmują m.in.(zgodnie z projektem): a) wyburzenie niektórych ścian działowych; b)wykonanie przewodów spalinowych i wentylacyjnych; c)wyodrębnienie części służbowej z samodzielnym wejściem; d)wymiana instalacji elektrycznej- z uwzględnieniem jej podziału na część służbową i prywatną- polegająca w głównym stopniu na zmianie sposobu zasilania oraz przebudowy tablic pomiarowo-rozdzielczych wraz z całą instalacja odbiorczą wewnętrzną ;wykonanie instalacji telewizyjnej, odgromowej, przeciwporażeniowej oraz przepięciowej; e)wymiana instalacji CO i CW (bez wymiany kotła węglowego): f)wymiana instalacji wodnej z jej rozdziałem na część służbową i mieszkalną z odrębnymi wodomierzami; g)wykonanie instalacji kanalizacyjnej odprowadzającej ścieki z całego budynku do istniejącej już przydomowej oczyszczalni ścieków; g)wykonanie izolacji cieplnych połaci dachowych oraz ścian zewnętrznych; h) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej; 3.4. Szczegółowy zakres robót do wykonania i warunki odbioru zostały określone w projekcie budowlanym opracowanym przez Biuro Projektowe i Usług Inwestycyjnych w Kluczborku ,w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, opisach technicznych oraz przedmiarach robót które stanowią integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Powyższe dokumenty stanowiące Załączniki do SIWZ ze względu na obszerność nie mogą zostać zamieszczone na stronie Zamawiającego , w związku z czym będą wydawane w siedzibie Zamawiającego ( pokój nr. 2), bądź wysyłane listownie na pisemny wniosek Wykonawcy w postaci nośnika CD. 3.5. Dostawa materiałów i urządzeń ,koszty przeprowadzenia wszystkich sprawdzeń, pomiarów i odbiorów niezbędnych do przekazania do użytkowania inwestycji, koszty opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony (BIOZ), koszty zabezpieczenia robót, uporządkowanie terenu leżą po stronie Wykonawcy. 3.6. W celu lepszego zapoznania się z przedmiotem zamówienia Zamawiający zaleca dokonanie przez Wykonawcę ( na własny koszt, ryzyko i odpowiedzialność) wizji lokalnej oraz zdobycie wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. 3.7.Wszelkie znaki towarowe użyte w dokumentacji budowlanej i obmiarowej służą jedynie jako punkt odniesienia oraz wyznacznik jakościowo - cenowy i należy przyjąć , że Zamawiający dopuszcza składanie rozwiązań równoważnych o parametrach technicznych nie gorszych niż te charakterystyczne dla typów wyszczególnionych w wyżej wspomnianej dokumentacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452110009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do złożenia oferty Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tzn. nie później niż do dnia 27.08.2009 do godz. 10.30. Zamawiający ustala wadium na kwotę: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu - wyłącznie przelewem na rachunek bankowy wskazany poniżej; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.42/07 poz.275).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 6.1.1.Zgodnie z art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2009r. Prawo zamówień publicznych: 6.1.1.1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 6.1.1.2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ( w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie); 6.1.1.3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ; 6.1.1.4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z Ustawą ( UWAGA! W przypadku oferty wspólnej warunki wymienione w ust.6.1. pkt.6.1.1.4. musi spełnić każdy z Wykonawców indywidualnie). 6.1.2. W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, pod uwagę będą brane oferty Wykonawców: 6.1.2.1.którzy w zakresie danych dotyczących osób wykonujących zamówienie udokumentują wymagane prawem budowlanym uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia, tzn. Wykonawców dysponujących osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania budową lub robotami budowlanymi w specjalności: -Konstrukcyjno- budowlanej (w rozumieniu przepisów prawa budowlanego i przepisów wykonawczych); -Instalacyjnej w zakresie sieci sanitarnych; -Instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane. Wymagane są :dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień, tj. kopie uprawnień budowlanych oraz aktualne wpisy na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzone zaświadczeniem wydanym przez te izbę z określonym w nim terminem ważności. 6.1.2.2. Wykonawcy którzy udokumentują, że kierownik budowy legitymuje się minimum 5-cio letnim stażem pracy licząc od daty wydania uprawnień budowlanych do dnia wyznaczonego przez Zamawiającego na składanie ofert; 6.1.2.3. Którzy w ciągu ostatnich 5-ciu lat ( a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) udokumentują należyte wykonanie robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem oraz wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za wykonanie zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem oraz wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający uważać będzie: -Wykonanie co najmniej dwóch zamówień o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł brutto dla każdego z tych zamówień Z dokumentów poświadczających należyte wykonanie zamówienia jak wyżej jednoznacznie musi wynikać jego wartość brutto oraz okres realizacji. UWAGA! W przypadku złożenia oferty wspólnej warunek wymieniony w pkt.6.1.2.3 musi być spełniony samodzielnie przez jednego Wykonawcę - nie sumuje się wartości robót wykonanych przez kilku wykonawców składających ofertę wspólną. 6.1.2.4. W zakresie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia pod uwagę będą brane oferty wykonawców, którzy: -Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż oferowana przez wykonawcę cena za całość przedmiotu zamówienia. UWAGA! W przypadku złożenia oferty wspólnej warunek wymieniony w pkt.6.1.2.4 musi być spełniony samodzielnie przez jednego Wykonawcę - nie sumuje się wartości ubezpieczenia wykonanych kilku wykonawców składających ofertę wspólną. 6.1.2.5.W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty szczegółowego kosztorysu ofertowego i wstępnego harmonogramu rzeczowo-finansowego robót określającego etapy i terminy wykonania robót. 6.1.2.6.W przypadku oferty złożonej wspólnie wyżej określono, które z wymienionych warunków ma spełnić każdy z Wykonawców indywidualnie, przynajmniej jeden z Wykonawców składający ofertę wspólną, natomiast pozostałe warunki, o których mowa w niniejszym rozdziale uznane będą za spełnione jeżeli spełnią je razem - łącznie wszyscy wykonawcy występujący wspólnie. 6.1.2.7.W zakresie spełnienia określonych warunków ocena ich spełnienia nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)formularz ofertowy ( na lub wg załączonego druku zał. Nr 1 do SIWZ; 2)uzupełniony i parafowany projekt umowy na wykonanie zadania ( zał. Nr.3 do SIWZ); 3)oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Prawa zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi integralną część wzoru formularza ofertowego; 4)oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 Prawa zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ; 5)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 7)aktualne zaświadczenie naczelnika właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ; 8)aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności , wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ; 9) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 10) w przypadku podmiotów zbiorowych w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary ( Dz.U. z 2002 r. Nr 197, poz. 1661 z późn. zm.) - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 11) pełnomocnictwo do podpisania oferty i załączników, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych Wykonawców, upoważniające jednego z Wykonawców do reprezentowania pozostałych ; 12)wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia( na lub wg. Załącznika nr 5 do SIWZ)- do wykazu należy dołączyć uwierzytelnione kserokopie dokumentów potwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia do nadzorowania budowy-robót w specjalnościach koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia oraz przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego bądź izby inżynierów budownictwa i tym samym posiadają wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - DOKUMENTY DOŁĄCZA WYKONAWCA; 13)pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował 14)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - wymogi zakresie tych uprawnień określają punkty 6.1.2.1., 6.1.2.2, 6.1.2.2; Wymagane są: decyzja o nadaniu uprawnień, zaświadczenie o członkostwie w izbie samorządu zawodowego; 15) wykaz usług wykonywanych przez wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres wykonywania działalności jest krótszy -w tym okresie , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (wg wzoru - załącznik nr 4), (wymogi określa pkt 6.1.2.4) 16)oświadczenie o zamiarze powierzenia części zamówienia podwykonawcom(na lub wg. Załącznika nr 6 do SIWZ)- w przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć część zadania podwykonawcom - wymagane jest z złożenie oświadczenia precyzującego, która część zamówienia będzie wykonywana przez podwykonawcę; 17)oświadczenie podwykonawcy o przyjęciu części zadania do realizacji ( na lub wg. Wzoru Załącznika nr 7 do SIWZ); 18)polisa - ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż oferowana przez wykonawcę cena za całość przedmiotu zamówienia. Polisa powinna spełniać następujące wymagania: - Okres ubezpieczenia w polisie winien obejmować w całości okres realizacji prac określonych w niniejszej umowie. -Polisa obejmuje ochroną odpowiedzialność za szkody wyrządzone przez Wykonawcę oraz wszystkich Podwykonawców w mieniu będącym własnością Zamawiającego lub osób trzecich powstałe w trakcie realizacji prac określonych w umowie, a także szkody w mieniu otaczającym plac budowy, powstałe wskutek prowadzenia robót budowlanych ( wymogi określa ppkt. 6.1.2.4 ); 19)propozycja wstępnego harmonogramu rzeczowo - finansowego robót określającego etapy i terminy wykonania robót wraz z terminami każdego etapu robót - z uwzględnieniem terminów określonych w pkt 5 niniejszej SIWZ. Harmonogram rzeczowo-finansowy robót określa szczegółowo etapy i terminy wykonania robót wraz z terminami fakturowania każdego etapu robót. Harmonogram musi być sporządzony z zachowaniem proporcji wykonanego zakresu robót i wynagrodzenia za tą część do wynagrodzenia należnego za całość robót. Harmonogram podlegać będzie zatwierdzeniu przez Zamawiającego przed podpisaniem umowy .W razie niezatwierdzenia przedłożonej propozycji harmonogramu rzeczowo- finansowego robót określającego szczegółowo etapy (zakres) i terminy wykonania robót wraz z terminami fakturowania każdego etapu robót, Wykonawca obowiązany jest przyjąć propozycje zmian tego harmonogramu zaproponowane przez Zamawiającego, jeżeli jest to uzasadnione naruszeniem zasady zachowania proporcji wykonanego zakresu robót do należnego za całość robót wynagrodzenia, terminem odbioru, zakresem robót, technologią, przewidywanymi warunkami atmosferycznymi albo słusznym interesem Zamawiającego. 20)Kosztorys ofertowy. Kosztorys ofertowy nie zmienia postanowień specyfikacji i ustalenia, że cena ofertowa jest ceną umowną. Przy opracowaniu kosztorysu ofertowego zachować w miarę możliwości układ, kolejność jak w przedmiarach robót. Zamawiający wymaga aby kosztorys ofertowy zawierał tabele elementów scalonych, zestawienie materiałów, sprzętu , robocizny, wyszczególnienie składników kalkulacyjnych ceny, tj.: stawki robocizny, kosztów ogólnych i zysku. Kosztorys ofertowy należy opracować metodą kalkulacji szczegółowej. Godzinowa stawka robocizny kosztorysu ofertowego ma być ustalona na podstawie analizy własnej i winna obejmować wszystkie składniki zaliczane do wynagrodzenia oraz koszty pochodne naliczane od wynagrodzeń. Ceny materiałów podaje się łącznie z kosztami zakupu. Do uznania Wykonawcy pozostawia się naliczanie wskaźników pośrednich i narzutów zysku. Wartość całkowita kosztorysu ofertowego powiększona o należny podatek VAT powinna być równa cenie podanej w ofercie. 21) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. Nr87, poz.605 z późn.zm.); 22) kserokopia przelewu wadium lub kserokopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formie niepieniężnej i fakt jego złożenia Zamawiającemu; 23)Oświadczenie dotyczące podziału wynagrodzenia za wykonane roboty (Zał. Nr 2 do umowy) - Wykonawca w momencie podpisania umowy z Podwykonawcą jest zobowiązany dołączyć do niej powyższe oświadczenie i przedłożyć Zamawiającemu, po spełnieniu warunków określonych w § 9 niniejszego projektu umowy. UWAGA! Powyższe oświadczenie nie jest tożsame z oświadczeniem , o którym mowa w § 7 ust.2 i nie świadczy o uregulowaniu w terminie wszystkich należności wynikających z wystawionych przez Podwykonawców faktur. 24)Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna) - (OFERTA WSPÓLNA): W przypadku, gdy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, ich oferta musi spełniać następujące wymagania: 1)Wykonawcy muszą dołączyć do oferty oryginał pełnomocnictwa - właściwe umocowanie prawne do składania cywilnoprawnych oświadczeń woli ze skutkiem zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy, podpisane przez upoważnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych Wykonawców. Zamawiający dopuszcza przedłożenie kserokopii pełnomocnictwa podpisanej na każdej stronie przez osobę udzielającą pełnomocnictwa; 2) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą z liderem wskazanym i upoważnionym w pełnomocnictwie przez pozostałych Wykonawców; 3)oferta wraz z załącznikami musi być podpisana w taki sposób, aby skutecznie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie; 4)każdy z Wykonawców odrębnie ma obowiązek oświadczyć, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 Prawa zamówień publicznych - wzór oświadczenia jest załącznikiem nr 3 do SIWZ; 5)wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na (Wykonawcę), w miejscu np. (nazwa i adres Wykonawcy) należy wpisać dane dotyczące Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, a nie dane pełnomocnika; 6) podmioty występujące wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum itp.) ponoszą solidarną odpowiedzialność za nie wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.lasy.gov.pl/web/kluczbork/przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach