Przetargi.pl
Remont kapitalny kortów w Kompleksie Rekreacyjno-Sportowym w Ostródzie przy ul. 3 Maja

Gmina Miejska Ostróda ogłasza przetarg

  • Adres: 14-100 Ostróda, ul. Mickiewicza 24
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6429400 , fax. 089 6429401
  • Data zamieszczenia: 2011-09-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Ostróda
    ul. Mickiewicza 24 24
    14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6429400, fax. 089 6429401
    REGON: 00052443000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostroda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont kapitalny kortów w Kompleksie Rekreacyjno-Sportowym w Ostródzie przy ul. 3 Maja
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont kapitalny kortów w Kompleksie Rekreacyjno-Sportowym w Ostródzie przy ul. 3 Maja, w tym: a) wymiana nawierzchni kortów tenisowych- 3434m2 (m.in. wykonanie koryta; profilowanie i zagęszczenie podłoża; dwie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego; położenie nowej mączki ceglanej; wywiezienie gruzu; dostawa osprzętu w tym: mata PCV do zamiatania kortów, linie PCV, słupki z siatkami); b) wykonanie chodnika- 9m2 (m.in. wykonanie koryta; profilowanie i zagęszczenie podłoża; warstwa odsączająca; podbudowa betonowa; nawierzchnia z kostki brukowej betonowej; rowki pod krawężniki; obrzeża betonowe 20x6cm); c) odwodnienie kortów (m.in. wykopy; ścieki z elementów betonowych z rusztem ocynkowanym, studnie rewizyjne z kręgów betonowych, kanały z rur PCV, klapa zwrotna, kominy włazowe). zgodnie z programem przedmiarem robót (załącznik nr 4 do siwz), specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót (załącznik nr 5 do siwz) oraz projektem umowy (załącznik nr 3 do siwz). 2. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności: a) zabezpieczenie terenu, na którym prowadzone będą roboty (teren budowy); b) obsługę geodezyjną w trakcie realizacji robót; c) inwentaryzację geodezyjną powykonawczą; d) uporządkowanie i uprzątnięcie po zakończeniu robót terenu, na którym prowadzone będą roboty oraz sąsiednich posesji zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452361128
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 7.000,00 PLN (słownie: siedem tysięcy złotych). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2011-10-03 do godz. 10:00 w formie dopuszczonej uPzp (art. 45 ust. 6): - w formie pieniądza: przelewem na konto: Bank Millennium S.A. I O/Ostróda nr konta 71 1160 2202 0000 0000 6194 1398; Wadium musi się znajdować fizycznie na koncie Zamawiającego najdalej w dniu 2011-10-03 o godz. 10:00. - w innych formach dopuszczonych ustawą (poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej; gwarancje bankowe; gwarancje ubezpieczeniowe; poręczenia, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 5 uPzp) należy złożyć w pokoju nr 122 (parter). W/w poręczenia i gwarancje muszą być bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego zgodnie z przesłankami utraty wadium określonymi w art. 46 ust. 4a i ust. 5 uPzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/ostroda_gmina_miejska
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną