Przetargi.pl
Remont kapitalny konstrukcji stalowej mostu i zgarniacza oraz roboty naprawcze konstrukcji żelbetowej osadnika wstępnego (ob. 06b) na terenie Oczyszczalni Ścieków „WARTA” S.A. w Częstochowie

Oczyszczalnia Ścieków "WARTA" S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 42-202 Częstochowa, Srebrna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48343618986 , fax. +48343619070
  • Data zamieszczenia: 2019-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Oczyszczalnia Ścieków "WARTA" S.A.
    Srebrna 172/188
    42-202 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. +48343618986, fax. +48343619070
    REGON: 15208264900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wartasa.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka Akcyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont kapitalny konstrukcji stalowej mostu i zgarniacza oraz roboty naprawcze konstrukcji żelbetowej osadnika wstępnego (ob. 06b) na terenie Oczyszczalni Ścieków „WARTA” S.A. w Częstochowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu kapitalnego konstrukcji stalowej mostu i zgarniacza oraz robót naprawczych konstrukcji żelbetowej osadnika wstępnego (ob. 06b) na terenie Centralnej Oczyszczalni Ścieków przy ul. Srebrnej 172/188 w Częstochowie. 2. Opis zadania 1) Osadniki wstępne (4 szt.) znajdują się w centralnej części COŚ. Są to obiekty żelbetowe o kształcie walca z dnem stożkowym, zagłębione poniżej poziomu terenu. W trakcie wieloletniej eksploatacji konstrukcja stalowa mostu oraz zgarniacza i przelewów pilastych osadnika uległa korozji, podobnie płyty podestu znajdującego się na moście. Żelbetowe dno obiektu jest spękane, podobnie bieżnia dla wózków zgarniacza. W zakres zadania wchodzi m.in. wymiana pokrycia pomostu stalowego na ażurowy PCV, wymiana konstrukcji stalowej zgarniacza dolnego, wymiana pokrywy łożyska nośnego mostu, słupów łączących dźwigar z zagęszczaczem oraz osłon okien przelewowych, czyszczenie strumieniowo – ścierne konstrukcji stalowej mostu oraz zgarniacza i pokrycie jej farbą chlorokauczukową chemoodporną, czyszczenie strumieniowo – ścierne i zabezpieczenie hydrotechniczną powłoką epoksydową stalowych przelewów pilastych, wykonanie dylatacji oraz uzupełnienie ubytków w konstrukcji betonowej obiektu, wykonanie dylatacji w dnie zbiornika /od dylatacji w ścianach do pierwszej dylatacji po okręgu dna osadnika/, wykonanie iniekcji pęknięć w konstrukcji betonowej (pamiętając o kablach grzejnych), uzupełnienie dylatacji, oraz zabezpieczenie powierzchniowe powłoką mineralną typu PCC (na bazie cementu, modyfikowaną polimerem) bieżni wózków. W zakres zadania wchodzi także m.in. demontaż i ponowny montaż rur ssących, wymiana rur PCV (osłony przewodów elektrycznych), wymiana skrzynki sterowniczej pracy napędu mostu, drobne prace elektryczne, przegląd jednostki centralnej i przegląd zespołu napędowego, wymiana rolek podporowych i prowadzących. 2) Minimalna wytrzymałość zaprawy na ściskanie: 52,0 N/mm2 3) Minimalna przyczepność zaprawy do betonu : 2,2 N/mm2 4) Maksymalny współczynnik nasiąkania : 0,5 kg*m2*h-0,5 5) Szczegółowy zakres prac znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ: obmiar robót - remont kapitalny konstrukcji stalowych z uzupełnieniem ubytków betonowych w osadniku wstępnym 06b na terenie COŚ w Częstochowie. 6) Zamawiający na czas prowadzenia prac remontowych wyłączy obiekt z eksploatacji maksymalnie na 4 tygodnie, w tym czasie należy wykonać wszystkie prace ogólnobudowlane i przekazać obiekt do ponownej eksploatacji. Warunkiem przystąpienia do prac na obiekcie będzie protokół przekazania obiektu do remontu. Rozpoczęcie prac na obiekcie Zamawiający uzależnia od możliwości technologicznych i pogodowych. Czas realizacji całego zadania ustala się na okres 2 miesięcy od daty podpisania Umowy. 3. Wymagania. 1) Wszystkie prace należy uzgadniać z uprawnionymi przedstawicielami Wydziału Głównego Mechanika i Wydziału Głównego Energetyka. 2) Organizacja robót powinna zapewnić jak najmniejsze utrudnienie w bezkolizyjnym i bezpiecznym poruszaniu się po obiekcie. 3) Wykonawca własnym staraniem zorganizuje swoje zaplecze magazynowe i socjalne. 4) Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia wszystkich niezbędnych materiałów oraz sprzętu specjalistycznego we własnym zakresie. 5) Wykonawca zobowiązuje się porządkować na bieżąco tereny, na których prowadzi roboty budowlane (dotyczy to również dróg dojazdowych, z których korzystał) oraz po zakończeniu zadania doprowadzić te tereny do stanu co najmniej jak w chwili rozpoczęcia budowy. Z tytułu powyższych prac Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. Powstałe w trakcie prowadzenia prac odpady są własnością Wykonawcy. 6) W przypadku wszelkich awarii i szkód powstałych na terenie prowadzonych robót Wykonawca zobowiązany będzie w sposób docelowy i skuteczny do natychmiastowego ich usunięcia. 7) Wszystkie materiały użyte w realizacji przedsięwzięcia muszą posiadać certyfikaty i atesty oraz muszą być dopuszczone do użytkowania w budownictwie. 8) Wykonawca zobowiązuje się do codziennego zgłaszania dyspozytorowi wejścia i opuszczenia terenu zakładu wraz z podaniem ilości pracowników realizujących prace w danym dniu, łącznie z okazaniem ochronie wnętrza pojazdu przy wjeździe i wyjeździe z terenu COŚ. 9) Wszyscy pracownicy uczestniczący w realizacji zamówienia na terenie Oczyszczalni Ścieków powinni być zapoznani z przepisami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. Dz.U. Nr 47 poz.401 w sprawie BHP odnośnie zakresu prac objętych zleceniem, Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 1 października 1993 r. Dz. U. Nr 96 poz. 438 w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w oczyszczalniach ścieków. Podpisaną imienną listę należy dostarczyć przed przystąpieniem do prac na obiekcie. 10) Wykonawca przedstawi imienną listę pracowników oraz listę sprzętu technicznego biorącego udział w realizacji zamówienia. 11) Wykonawca zadania zobowiązany jest do zapewnienia stałego przedstawiciela firmy, nadzorującego wykonywane roboty. 12) Wykonawca złoży ewentualne zdemontowane elementy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie COŚ. 13) Wykonawca zgłosi przedmiot zamówienia do odbioru w terminie minimum 7 dni kalendarzowych przed datą zakończenia zadania. 14) Prace budowlane odebrane zostaną przez komisję wyznaczoną przez Zamawiającego w terminie 5 dni od przesłania zgłoszenia Wykonawcy o gotowości do odbioru przedmiotu zamówienia. 15) Wykonawca wraz ze zgłoszeniem do odbioru dostarczy Zamawiającemu następujące dokumenty: a) atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności na użyte materiały, b) pisemną gwarancję na wykonany przedmiot umowy. c) oświadczenie kierownika robót o przeprowadzeniu prac zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i ze sztuką budowlaną oraz o doprowadzeniu terenu budowy do należytego stanu. 16) Wykonawca udzieli co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonywane prace
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Obowiązek wpłaty wadium. Przystępując do przetargu nieograniczonego Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 2 500,00 zł 2. Forma wniesienia wadium: a) pieniądz, b) poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancja ubezpieczeniowa, d) gwarancja bankowa, e) poręczenie udzielane przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Termin wnoszenia wadium w pieniądzu upływa w dniu złożenia oferty o godzinie 09:30 z tym jednak, że za datę wniesienia wadium uważa się datę wpływu na konto Zamawiającego. Inne dokumenty potwierdzające wniesienie wadium w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp powinny być dołączone do oferty. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego na konto: Bank Handlowy w Warszawie, ul. Senatorska 16, 00-923 Warszawa Nr rachunku: 92 1030 1508 0000 0008 1829 7009. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Przedłużenie terminu składania ofert spowoduje, że wszelkie prawa i zobowiązania Zamawiającego i Wykonawcy odnośnie w/w ustaleń będą podlegały odpowiednio nowym terminom
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wypełniony i podpisany druk Oferty - załącznik nr 1 do SIWZ, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia: załącznik nr 2 do SIWZ, wykaz wykonanych lub wykonywanych zadań: załącznik nr 3 do SIWZ oświadczenie o stanie prawnym - załącznik nr 4 do SIWZ , oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp – załącznik nr 5 do SIWZ, parafowany wzór umowy wraz z załącznikami: załącznik nr 6 do SIWZ informacja z Krajowego Rejestru Karnego, kosztorys ofertowy ldokument potwierdzający wpłatę wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach