Prezydent Miasta Zawiercie ogłasza przetarg
- Adres: 42-400 Zawiercie, ul. Leśna 2
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 6722684 , fax. 032 6721513
- Data zamieszczenia: 2009-05-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Zawiercie
ul. Leśna 2 2
42-400 Zawiercie, woj. śląskie
tel. 032 6722684, fax. 032 6721513
REGON: 00051596800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont kapitalny jezdni i chodników w ulicy Spółdzielczej w Zawierciu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Remont kapitalny jezdni i chodników w ulicy Spółdzielczej w Zawierciu. Zakres zamówienia obejmuje: - powierzchnię jezdni z mieszanek mineralno-bitumicznych - 838 m2; - chodniki o pow. 355 m2 z kostki betonowej o gr. 8 cm; - wjazdy o pow. 104,5 m2 z kostki betonowej o gr. 8 cm; - krawężnik drogowy - 440 mb; - pozostałe roboty zgodnie z przedmiarem robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej SIWZ). Przed przystąpieniem do robót Wykonawca powinien uzyskać uzgodnienie projektu organizacji ruchu z Powiatowego Zarządu Dróg w Zawierciu. Wykonawca obowiązany jest do udzielenia 36-miesięcznej gwarancji oraz 12-miesięcznej rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332520
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniają wymogi art. 22 ust. 1 Pzp oraz spełniają warunki szczegółowe: a) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej 2 zamówienia polegające na budowie, przebudowie lub remoncie drogi. Zakres robót każdego z 2 zamówień powinien obejmować ułożenie minimum 800 m2 nawierzchni z mas bitumicznych o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto; b) dysponują lub będą dysponowali osobą lub osobami, posiadającą(ymi) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi: - w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w zakresie zamówienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, która(e) jest(są) członkiem(ami) właściwej izby samorządu zawodowego. c) dysponują lub będą dysponowali sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia, tj.: - koparko-ładowarką - min. 1szt., - samochodem samowyładowczym o ładowności co najmniej 5 ton - min. 1 szt., - walcami drogowymi o ciężarze co najmniej 10 ton - min. 2 szt., - rozkładarką mas bitumicznych - min 1 szt., - płytą wibracyjną - min. 1 szt. d) posiadają polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 200.000,00 zł. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. W/w zostaną uznane za spełnione jeżeli Wykonawca złoży dokumenty i oświadczenie, o których mowa w pkt. VI specyfikacji.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca musi załączyć do oferty następujące dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji; 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) Wykaz (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ), z którego wynika wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 zamówień polegających na budowie, przebudowie lub remoncie drogi. Zakres robót każdego z 2 zamówień powinien obejmować ułożenie minimum 800 m2 nawierzchni z mas bitumicznych o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wskazane prace zostały wykonane należycie; 4) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ). Przedłożony przez wykonawcę wykaz musi potwierdzać, że personel przewidziany do realizacji zamówienia posiada stosowne uprawnienia budowlane. Do wykazu należy dołączyć stosowne uprawnienia pracowników i aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. Wskazane uprawnienia muszą być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. Nr 83, poz. 578) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Osoby, które posiadają uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie, przedkładają te dokumenty. Jeżeli w wykazie, Wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował, należy dołączyć pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia; 5) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ). Jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował należy dołączyć pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń; 6) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 200.000,00 zł. Ponadto Wykonawca złoży wraz z ofertą: 7) Druk Formularz oferty, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do specyfikacji. 8) Kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej na podstawie przedmiarów robót stanowiących załączniki do specyfikacji. 9) Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, złożony na druku stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ (Wykonawca, który nie przewiduje udziału podwykonawców w realizacji zamówienia - nie składa tego dokumentu). W/w dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę z umieszczoną klauzulą za zgodność z oryginałem. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielnie niniejszego zamówienia, a wszystkie warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt V SIWZ muszą spełniać oni łącznie. Ich potencjały ludzkie, techniczne, wiedza i doświadczenie, a także sytuacja ekonomiczna i finansowa zostaną zsumowane, aby mogli spełniać warunki udziału w postępowaniu. Przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt V przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane. Nie spełnienie powyższych wymagań spowoduje wykluczenie wykonawcy(ów). Oferty przedstawione przez dwa lub więcej podmiotów występujących wspólnie, będą musiały spełniać następujące wymagania: a) oferta będzie zawierać informacje i dokumenty wymienione w punkcie VI ppkt 2, dotyczące każdego partnera konsorcjum. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w ppkt 1 wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie złożą oddzielne lub wspólne; b) oferta będzie podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich partnerów; c) wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami; d) wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. e) zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie konsorcjum. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej stosuje się § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz.U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zawiercie.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa nawierzchni wybranych odcinków dróg gminnych
Dodano: 2016-07-05 - Przebudowa drogi gminnej ul. Gwoździa w Kaletach wraz z przebudową kanalizacji deszczowej
Dodano: 2016-06-22 - Zaprojektowanie i wybudowanie łącznika drogowego z chodnikiem i oświetleniem pomiędzy parkingiem za pawilonem handlowym a placem przy Domu Przedpogrzebowym w Mikołowie Bujakowie przy ul. ks. Górka
Dodano: 2016-06-14 - 1. Modernizacja ul. Różanej od nr 2 do skrzyżowania z ul. Krokusów 2. Budowa miejsc parkingowych przy Pl. Piłsudskiego 4 (skrzyżowanie z ul. Strzelców Bytomskich 12) 3. Modernizacja ulicy dojazdowej na podwórko przy ul. Szopena 3 4. Modernizacja skrzyżowania ul. Wiejskiej z ul. Wiejska Boczna
Dodano: 2016-06-14 - Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie remontu alejek w parku przy ul. Zamkowej w Mikołowie - Mokrem
Dodano: 2016-05-19 - Przebudowa ulicy Zielonej - II etap wraz z budową miejsc parkingowych
Dodano: 2016-05-05 - Przebudowa drogi gminnej - ulicy Kwiatowej, Osiedlowej i Krótkiej w Hażlachu wraz z odwodnieniem etap II
Dodano: 2016-04-15 - Przebudowa drogi gminnej - ulicy Kwiatowej, Osiedlowej i Krótkiej w Hażlachu wraz z odwodnieniem etap I
Dodano: 2016-04-15 - Remont kapitalny chodników w ul. Słowackiego w Zawierciu - (chodnik obustronny).
Dodano: 2016-04-11 - Przebudowa nawierzchni na wybranych odcinkach dróg powiatowych
Dodano: 2016-04-05