Przetargi.pl
"Remont kapitalny i adaptacja zabytkowego budynku byłej szkoły przy ul. Bielskiej 17 w Skoczowie na potrzeby pomocy społecznej, polityki senioralnej" w podziale na 6 części:

GMINA SKOCZÓW ogłasza przetarg

  • Adres: 43-430 Skoczów, Rynek 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA SKOCZÓW
    Rynek 1
    43-430 Skoczów, woj. śląskie
    REGON: 072182522
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.skoczow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Remont kapitalny i adaptacja zabytkowego budynku byłej szkoły przy ul. Bielskiej 17 w Skoczowie na potrzeby pomocy społecznej, polityki senioralnej" w podziale na 6 części:
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty budowlane i wykończeniowePrzebudowa z nadbudową fragmentu budynku ma na celu adaptację obiektu dla potrzeb Ośrodka Pomocy Społecznej w Skoczowie z uwzględnieniem polityki senioralnej i wyłączenia społecznego. Prace polegać będą na dostosowaniu budynku do nowej funkcji, zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami oraz przystosowaniu budynku do obowiązujących wymogów ochrony przeciwpożarowej i przepisów higieniczno-sanitarnych, przy jednoczesnym zachowaniu zabytkowych walorów budynku i dbałości o historyczny detal.Nadzór inwestorski branży sanitarnej oraz elektrycznejPrzedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej i elektrycznej nad realizacją robót budowlanych związanych z przebudową i nadbudową fragmentu budynku szkolnego wraz z adaptacją na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej wraz z urządzeniami towarzyszącymi i obiektami małej architektury,Nadzór pełniony będzie w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów, w szczególności z art. nr 25, 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity: Dz. U. 2023 r. poz. 682 z późn. zm.), zgodnie z projektem technicznym, warunkami technicznymi wykonywania robót budowlanych przy szczególnym zachowaniu przepisów BHP, obowiązujących norm oraz uwzględniając warunki podane w uzgodnieniach przez poszczególne instytucje.Dostawa i montaż wyposażenia biur, sali konferencyjnej, strefy seniora i strefy młodzieży oraz stołówki .Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: zakup lub wytworzenie, opakowanie, załadunek, transport wraz z ubezpieczeniem na czas transportu, rozładunek, wniesienie, złożenie, rozmieszczenie i montaż we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach, utylizacja opakowań.Dostawa i montaż sprzętu rehabilitacyjnego i wyposażenia edukacyjnego.Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności:1) zakup lub wytworzenie, opakowanie, załadunek, transport wraz z ubezpieczeniem na czas transportu, rozładunek, wniesienie, złożenie, rozmieszczenie we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach, utylizacja opakowań,2) podłączenie, uruchomienie - jeżeli dotyczy, 3) przeprowadzenie szkolenia dla wskazanych przez Zamawiającego pracowników w zakresie obsługi i bieżącej konserwacji urządzeń.Dostawa i montaż sprzętu komputerowego, RTV i edukacyjnegoDostawa i montaż sprzętu AGD, mebli gastronomicznych, urządzeń i wyposażenia kuchni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:1.1. Dla części 1 – 200 000,00 PLN1.2. Dla części 2 – 1 500,00 PLN1.3. Dla części 3 – 15 000,00 PLN1.4. Dla części 4 – 2 000,00 PLN1.5. Dla części 5 – 5 000,00 PLN1.6. Dla części 6 – 3 000,00 PLNWadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą.Formy wnoszenia wadium: wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U. z 2023r. poz. 462).W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 98 ust. 6 ustawy.Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć wraz z ofertą poprzez Platformę przetargową - w wydzielonym, odrębnym pliku. Należy przekazać oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy:Bank Spółdzielczy w Skoczowie nr 08 8126 0007 0000 2381 2000 0050Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zdolność techniczna lub zawodowaDla części nr 1:1. Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 zamówienia polegające na budowie, rozbudowie, przebudowie lub remoncie budynku, o wartości nie mniejszej niż 5 000 000,00 zł brutto każde.2.Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobą/osobami zdolną/zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:- kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej określone przepisami Prawa budowlanego, oraz który przez co najmniej 18 miesięcy brał udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury (zgodnie z art. 37 c ustawy z dnia 23.07.2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. 2022 poz. 840 z późn.zm.)- kierownikiem robót posiadającym uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, określone przepisami Prawa budowlanego.Dla części nr 2:1. Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, nadzorował / pełnił nadzór inwestorski na co najmniej 1 zadaniu, porównywalnym z przedmiotem zamówienia polegającym na budowie, rozbudowie, przebudowie lub remoncie budynku, o wartości całkowitej inwestycji nie mniejszej niż 5 000 000,00 zł brutto.2. Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobą/osobami zdolną/zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.- co najmniej jedną osobą – przewidzianą do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nadzorującą roboty budowlane w branży sanitarnej, posiadają uprawnienia budowlane w zakresie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych- co najmniej jedną osobą – przewidzianą do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nadzorującą roboty budowlane w branży elektrycznej, posiadają uprawnienia budowlane w zakresie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.Dla części 3Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 zamówienia obejmujące dostawę wyposażenia meblowego o wartości nie mniejszej niż 300 000 brutto każde.Dla części nr 4Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.Dla części 5Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobą/osobami zdolną/zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonującą/ wykonującymi modernizację instalacji elektrycznej, tj. osobą/osobami posiadającą/posiadającymi ważne uprawnienia SEP lub równoważne.Dla części nr 6Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-02

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach