Przetargi.pl
Remont kapitalny chodnika w ul. Szymańskiego w Zawierciu - odcinek od ul. Kościuszki do ul. Moniuszki - strona parzysta

Prezydent Miasta Zawiercie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-400 Zawiercie, ul. Leśna 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6722684 , fax. 032 6721513
  • Data zamieszczenia: 2014-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Zawiercie
    ul. Leśna 2 2
    42-400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 032 6722684, fax. 032 6721513
    REGON: 00051596800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont kapitalny chodnika w ul. Szymańskiego w Zawierciu - odcinek od ul. Kościuszki do ul. Moniuszki - strona parzysta
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont kapitalny chodnika w ulicy Szymańskiego w Zawierciu, na odcinku od ulicy Kościuszki do ulicy Moniuszki w Zawierciu, w km projektowym 0+000,00 (skrzyżowanie z ul. Moniuszki) do 0+636,00 (ulica Kościuszki). Inwestycja swym zakresem obejmuje działki numer 9 oraz 22/3 których administratorem jest Gmina Zawiercie. Inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Zawiercie, gmina Zawiercie, powiat zawierciański, województwo śląskie. Odcinek objęty zakresem opracowania wynosi 636,00mb. Na mapie zasadniczej w skali 1:1000 pokazano usytuowanie elementów podlegających remontowi, a także tereny przyległe. W miejscach niezagospodarowanych przez chodnik należy wykonać trawniki dywanowe. Podstawowy zakres inwestycji obejmuje rozbiórkę istniejących chodników oraz zjazdów z płyt betonowych oraz trylinki wraz z podbudową, demontaż obrzeży oraz w razie potrzeby wymianę istniejących krawężników i w ich śladzie pobudowanie nowych chodników z betonowej kostki brukowej wibroprasowanej, spiętych obrzeżami betonowymi oraz niezbędną wymianę krawężników. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Szczególną uwagę należy przywiązać do właściwego zagęszczenia i wyprofilowania podłoża. Ze względu na infrastrukturę podziemną wszelkie roboty w jej pobliżu należy wykonywać ze szczególną ostrożnością. Koszty składowania lub utylizacji odpadów (ziemia, pozostałości po rozbiórkach, etc.) są po stronie Wykonawcy. Roboty przygotowawcze: Przed przystąpieniem do robót zasadniczych należy przeprowadzić pomiar geodezyjny. W cenie robót należy również ująć obsługę geodezyjną i opracowanie dokumentacji powykonawczej. Roboty przygotowawcze obejmują wszelkie roboty rozbiórkowe istniejących nawierzchni chodników, obrzeży i krawężników, usunięcie warstwy humusu. W cenie robót należy ująć załadunek, wywóz, utylizację i składowanie materiałów pozostałych z wycinki i odhumusowania. Podbudowy Celem uzyskania wymaganej niwelety zaprojektowano korytowanie średniej głębokości 23 cm. Grunt pozostały z korytowania należy załadować i wywieźć na składowisko. W cenie robót związanych z wywozem należy ująć koszty gospodarowania odpadami (po stronie Wykonawcy robót).W cenie robót należy ująć wykonanie warstwy podbudowy z piasku gr. 20 cm po zagęszczeniu jako podbudowy pod chodniki. Pod zjazdy projektuje się podbudowę z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0/31,5mm grubości 15 cm po zagęszczeniu. Urządzenie bezpieczeństwa ruchu Roboty należy kompleksowo oznakować i zabezpieczyć, a po realizacji inwestycji oznakowanie tymczasowe zdemontować. W cenie robót należy ująć wykonanie oznakowania docelowego wg projektu organizacji ruchu. Elementy ulic: Zaprojektowano chodniki o nawierzchni z betonowej kostki brukowej koloru szarego oraz czerwonego (w proporcji 1:1), gr. 8cm na podsypce cementowo-piaskowej grubości 3 cm. Jezdnia spięta będzie krawężnikami betonowymi 15x30cm (na zjazdach 15x22cm najazdowe) na ławach betonowych z oporem z betonu C12/15, chodniki spiąć należy obrzeżami betonowymi 8x30 cm układanymi na ławach betonowych z oporem z betonu C12/15. Zieleń: Na terenie wskazanym na planie sytuacyjnym, nie zagospodarowanym przez chodniki, jezdnię i pozostałe elementy dróg należy wykonać trawniki dywanowe wraz z obsiewem i pielęgnacja oraz jednokrotnym nawożeniem. Zakres robót obejmuje (podstawowe dane techniczne): - krawężniki betonowe 15x30cm - 539,60 mb; - krawężniki betonowe najazdowe 15x22cm - 70,00 mb; - obrzeża betonowe 30x8cm - 713 mb; - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr 8 cm (kostka czerwona) - 1700 m?; - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr 8 cm (kostka czarna) - zjazdy - 125,5 m? oraz pozostałe roboty zgodnie z przedmiarem robót. Wykonawca zapewni swoim staraniem i na swój koszt kierownictwo i nadzór nad realizowanymi robotami, a w szczególności kierownika budowy (w zakresie robót drogowych), którego objęcie funkcji zgłosi pisemnie. Zgłoszenie kierownika budowy nastąpi zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo budowlane. Wykonawca obowiązany jest do udzielenia 36-miesięcznej gwarancji oraz 36-miesięcznej rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej siwz). Tam, gdzie w dokumentacji projektowej, przedmiarach, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie materiałów lub wskazanie norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesień, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej i STWiORB pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z uzyskanym pozwoleniem na budowę, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej i STWiORB oraz będą zgodne pod względem: a. gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych, b. charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), c. charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), d. parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcja), e. parametrów bezpieczeństwa użytkowania, f. standardów emisyjnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 10.000,00 zł. 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, zgodnie z postanowieniami punktu IX SIWZ i może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed?siębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto: URZĄD MIEJSKI w ZAWIERCIU Bank PEKAO S.A. KONTO: 74 1240 2975 1111 0010 4312 6805 z dopiskiem: Remont kapitalny chodnika w ul. Szymańskiego w Zawierciu - odcinek od ul. Kościuszki do ul. Moniuszki - strona parzysta. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 4. Wadium wnoszone w innych niż pieniądz formach tj: 1) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz`.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.), - należy złożyć w oryginale najpóźniej wraz z ofertą (oryginał gwarancji/poręczenia powinien być umieszczony w ofercie w taki sposób, aby nie naruszyć integralności oferty, a jednocześnie umożliwiający jego zwrot zgodnie z ustawą Pzp - np. umieszczony w koszulce lub osobnej kopercie. 5. Wadium wniesione w formach, o których mowa w pkt VIII ust. 4 SIWZ musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. W szczególności zgodnie z art. 46 ust. 4a Pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w pkt VI SIWZ lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zawiercie.bip.net.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach