Przetargi.pl
Remont jazu na rzece Potok Zadębie w km 3+900, gm. Siemiątkowo, pow. żuromiński

Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział w Ciechanowie ogłasza przetarg

  • Adres: 06-400 Ciechanów, ul. Powstańców Warszawskich 11
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6725022 , fax. 023 6725022
  • Data zamieszczenia: 2012-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział w Ciechanowie
    ul. Powstańców Warszawskich 11 11
    06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie
    tel. 023 6725022, fax. 023 6725022
    REGON: 00058558400063
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzmiuw.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont jazu na rzece Potok Zadębie w km 3+900, gm. Siemiątkowo, pow. żuromiński
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie inwestycyjne pn. Remont jazu na rzece Potok Zadębie w km 3+900, gm. Siemiątkowo, pow. żuromiński. W celu przywrócenia funkcjonalności budowli, tj. piętrzenia i retencjonowania wody konieczny jest remont jazu kozłowego o konstrukcji stalowej, świetle 3,00 m w zakresie objętym opracowywaną dokumentacją projektową. Dokumentację projektową należy opracować w nawiązaniu do obecnego stanu faktycznego budowli i powinna ona uwzględniać między innymi wykonanie: - kozłów, - umocnienia dna i skarp, - kładki roboczej i szandorów. Wymagany zakres prac projektowych: - mapy dla celów projektowych w skali 1 : 500 pod obszar objęty dokumentacją projektową (długość budowli około 30 mb), - profil podłużny cieku o rzędnych wysokościowych w układzie państwowym, - przekroje poprzeczne o rzędnych wysokościowych w układzie państwowym, - projekt budowlany opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1133 z późn. zm.) wraz z oświadczeniami i zaświadczeniami wymaganymi w zakresie wykonywania i sprawdzania dokumentacji projektowych - 5 egz. w tym: - mapy, obliczenia, opis rozwiązań projektowych, zestawienia, - niezbędne uzgodnienia z właściwymi organizacjami i instytucjami w tym z właściwym miejscowo Okręgiem Polskiego Związku Wędkarskiego, - uzgodnienie czasowego zajęcia terenu - oświadczenia z właścicielami gruntów, - aktualne wypisy z rejestru gruntów, - projekt wykonawczy opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.) - 5 egz., - operat wodnoprawny sporządzony zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2001 roku Prawo wodne (jedn. tekst Dz. U. z 2012 r. Nr 0, poz. 145 z późn. zm.) - 4 egz., - inwentaryzacja drzew i krzewów koniecznych do wycinki z terenu nieruchomości, ze wskazaniem właściciela nieruchomości, na której rosną drzewa i krzewy, nazwy gatunku drzew i krzewów, obwodu pnia na wysokości 1,30 m , wielkości powierzchni, z której zostaną usunięte krzewy - 4 egz., - kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389) - 3 egz.; do kosztorysu należy załączyć wykaz rzeczowy i cenowy robocizny, surowców, produktów, urządzeń zaproponowanych w dokumentacji projektowej, - przedmiar robót opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.) - 5 egz., - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.) -5 egz., - informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126) -3 egz., - wykonanie raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko zgodnie z ustawą z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r. Nr 199, poz. 1227 z późn. zm.) - 3 egz., - materiały do wystąpienia o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia karta informacyjna przedsięwzięcia z kompletem map i załącznikami - 3 egz. oraz w formie elektronicznej, - materiały do wystąpienia o wydanie decyzji celu publicznego z kompletem map i załącznikami -3 egz. oraz w formie elektronicznej, - opracowania projektowe (projekt budowlany i wykonawczy z kompletem map projektowych, przedmiar robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót) na nośniku elektronicznym (płyta CD z plikami w formacie pdf)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713220001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 500,00 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzmiuw.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach