Przetargi.pl
Remont jazu na rzece Płytnica - wzmocnienie i ubezpieczenia dna i skarp z obu stron przegrody wraz z wykonaniem przepławki

Klub Przyrodników ogłasza przetarg

  • Adres: 66-200 Świebodzin, ul. 1 Maja 22
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3828236 , fax. 068 3828236
  • Data zamieszczenia: 2009-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Klub Przyrodników
    ul. 1 Maja 22 22
    66-200 Świebodzin, woj. lubuskie
    tel. 068 3828236, fax. 068 3828236
    REGON: 97000206000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: stowarzyszenie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont jazu na rzece Płytnica - wzmocnienie i ubezpieczenia dna i skarp z obu stron przegrody wraz z wykonaniem przepławki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont istniejącej zastawki na cieku naturalnym melioracji podstawowej rz. Płytnica w km. 28+125 polegający na wzmocnieniu i ubezpieczeniu dna i skarp z obu stron przegrody z wykonaniem kamiennej przepławki na kanale obiegowym. Ubezpieczenie skarp na wodzie górnej z betonu, na wodzie dolnej zabudowa gabionowa. Wzmocnienie dna poprzez wykonanie przeciwfiltracyjnej ścianki szczelnej stalowej na wodzie górnej. Dla czynności obsługowych szandorowego piętrzenia zamontowanie kładki roboczej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452440000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium przez Wykonawców
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.: Warunek do spełnienia: 1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjał technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełniania tych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą - spełnia - nie spełnia, na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału (zawartego w formularzu oferty) oraz oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty zgodnie z pkt. 9 SIWZ. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (tzw. konsorcjum). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie obowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Warunki udziału w postępowaniu nr 1-3 muszą być spełnione przez tych Wykonawców łącznie, a warunek nr 4 przez każdego Wykonawcę z osobna.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty należy dołączyć - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz oświadczenia, że: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjał technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kp.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach