Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 61-114 Poznań, ul. Stanisława Konarskiego 11/13
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 0-61 877 57 51, 877 57 67 , fax. 0-61 877 57 51, 877 57 67
- Data zamieszczenia: 2011-07-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
ul. Stanisława Konarskiego 11/13 11/13
61-114 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 0-61 877 57 51, 877 57 67, fax. 0-61 877 57 51, 877 57 67
REGON: 00068301600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont izolacji wewnętrznej ścian oraz wentylacji mechanicznej pomieszczeń piwnic w budynku Domu Pomocy Społecznej, przy ul. Zamenhofa 142a w Poznaniu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Remont izolacji wewnętrznej ścian oraz wentylacji mechanicznej pomieszczeń piwnic w budynku Domu Pomocy Społecznej, przy ul. Zamenhofa 142a w Poznaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określony został w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). Wykonawca wnosi wadium nie później niż przed upływem terminu składania ofert w następujących formach: - pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy ING Bank Śląski S.A. 31 1050 1520 1000 0023 4950 4296, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wniesienie wadium w formie innej niż pieniężna winno być dokonane, w zespole ekonomicznym Zamawiającego pokój nr AR16 w godzinach od 7:00 do 15:00 lub oryginał wniesienia wadium należy złożyć w pokoju nr 125 w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin znalezienia się środków finansowych na rachunku Zamawiającego.. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 1, 1a i 2 ustawy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania z ofertą zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.poznan.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont klatek schodowych budynków mieszkalnych wielorodzinnych zarządzanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na 2 części
Dodano: 2016-07-27 - Wymiana stolarki zewnętrznej i renowacja elewacji budynku `Domu Muzyka` przy Al. Wolności 2 w Kaliszu
Dodano: 2016-07-27 - Wymiana stolarki okiennej na stolarkę PCV w lokalach mieszkalnych i na klatkach schodowych w budynkach mieszkalnych.
Dodano: 2016-07-18 - Wymiana stolarki okiennej w ZSP nr 1 w Pleszewie
Dodano: 2016-07-12 - Wymiana stolarki okiennej (okna i drzwi balkonowe PCW) w budynkach będących w zasobach Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Spółka z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2016-05-10 - Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Hymnu Narodowego w Brodnicy - etap II - wymiana stolarki w nowej części budynku
Dodano: 2016-04-18 - Wymiana stolarki zewnętrznej i renowacja elewacji budynku `Domu Muzyka` przy Al. Wolności 2 w Kaliszu
Dodano: 2015-09-28 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - POK3
Dodano: 2015-08-26 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - część II - postępowanie trzecie
Dodano: 2015-07-20 - Wymiana stolarki budowlanej w budynku Komendy Powiatowej Policji w Grodzisku Wlkp.
Dodano: 2015-07-16