Przetargi.pl
remont izolacji piwnic od strony północnej pawilonu S-2 na terenie AGH wraz z remontem rur spustowych – KC-zp.272-223/20

Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica ogłasza przetarg

  • Adres: 30-059 Kraków, Al. Mickiewicza
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (12)6173595 , fax. (12)6173595
  • Data zamieszczenia: 2020-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica
    Al. Mickiewicza 30
    30-059 Kraków, woj. małopolskie
    tel. (12)6173595, fax. (12)6173595
    REGON: 15770000000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    remont izolacji piwnic od strony północnej pawilonu S-2 na terenie AGH wraz z remontem rur spustowych – KC-zp.272-223/20
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wspólny Słownik Zamówień dla zadania: 45214400-4 Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 45320000-6 Roboty izolacyjne 45332000-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45233140-2 Drogi i chodniki Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu, odtworzenia izolacji przeciwwodnej poziomej i pionowej odcinka ściany zewnętrznej budynku od strony północnej. Celem prac jest wyeliminowanie zawilgocenia ścian spowodowanego uszkodzeniem rury spustowej oraz możliwym okresowym podnoszeniem się poziomu wody gruntowej od strony północnej (w związku z opadami atmosferycznymi). Zakres prac od zewnątrz na północnej ścianie budynku: 1. Rozebranie istniejącego chodnika, usunięcie- skucie istniejących płyt betonowych zsypów, usunięcie fragmentów łat asfaltowych, wykonanie wykopu do odkrycia góry ław fundamentowych w celu przesuszenia. 2. Wykonanie zewnętrznej iniekcji ciśnieniowej ściany zewnętrznej – w dwóch rzędach na poziomie tuż nad posadzką pomieszczeń, a nad ławą fundamentową w celu odtworzenia izolacji poziomej ścian fundamentowych. 3. Wykonanie systemowej izolacji pionowej uszczelniającej ścianę typu powłokowego z dwóch warstw mas izolacyjnych wzmocnionych tkaniną z włókna szklanego. 4. Wykonanie remontu – wymiany istniejącej rury spustowej z czyszczakiem wraz z częścią podziemną istniejącej kanalizacji deszczowej. Wykonanie przepuszczalnego dla wód opadowych zasypu drenarskiego z wymianą materiału zasypowego. 5. Wykonanie i uzupełnienie odpadających tynków zewnętrznych dla ścian szpalet przy drzwiach zewnętrznych. Wykonanie tynków zewnętrznych (jak istniejące cementowo-wapienne) wraz z malowaniem (w kolorze jak istniejące). 6. Wykonanie chodnika zewnętrznego z kostki betonowej szarej wraz z obramowaniem krawężnikiem betonowym ulicznym z odkryciem 1-0,5 cm. Wcześniejsze usunięcie - skucie istniejących płyt betonowych zsypów, usunięcie fragmentów łat asfaltowych. Wykonanie uzupełnienia nowym asfaltem, usuniętej części łaty asfaltowej około 6-8m2, zgodnie z technologią naprawy asfaltu. Zakres prac wewnątrz pomieszczenia piwnicznego: 1. Skucie istniejących tynków na całą wysokość w pomieszczeniu - na ścianach i suficie, usunięcie cokolików, osuszenie ścian. 2. Wykonanie tynków renowacyjnych zgodnie z technologią, zaszpachlowanie nierówności ścian i sufitów oraz malowanie. Ściany należy malować farbą paroprzepuszczalną, sufit farbą emulsyjną lateksową w wybranych kolorach białym lub jasnoszarym 3. Wykonanie nowej posadzki i cokolika na ścianach z płytki gresowej szarej – połysk 7,8x30cm. Wykonawca winien udzielić pełnej gwarancji na roboty objęte zakresem zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy (3 lata), zgodnie z warunkami określonymi w oświadczeniu gwarancyjnym Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917), osób wykonujących czynności polegające na wykonaniu: • robót demontażowych; • robót brukarskich; • robót izolacyjnych • robót tynkarskich; • robót malarskich; • robót blacharsko-dekarskich; objętych przedmiotem zamówienia. Wyżej określony wymóg dotyczy również podwykonawców wykonujących wskazane powyżej prace. W odniesieniu do osób wykonujących czynności polegające na wykonywaniu pracy w rozumieniu 22 § 1 Kodeksu pracy, o których mowa powyżej, na żądanie Zamawiającego na każdym etapie realizacji umowy Wykonawca winien udokumentować fakt zatrudnienia, poprzez przedłożenie przez Wykonawcę poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umów o pracę ww. osób, zawierającej w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego, rodzaj wykonywanych czynności, okres zatrudnienia, pracodawcę (pozostałe dane osobowe dotyczące pracownika należy zaczernić) lub inne dokumenty zawierające w/w informacje potwierdzające zatrudnienie w/w osób. Zamawiający w każdym czasie może zażądać dodatkowych dokumentów lub wyjaśnień, jeżeli stwierdzi, że dokumenty przedstawione przez wykonawcę budzą wątpliwości co do ich autentyczności lub co do okoliczności które powinny potwierdzać. W takim przypadku wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dodatkowych dokumentów w terminie wyznaczonym przez Zmawiającego. Zamawiający jednocześnie informuje, że we wzorze umowy przewidział kary umowne za nie wywiązanie się z ww. obowiązku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214400-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych, 00/100 PLN). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: • Pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: nr IBAN: PL 96 1240 4722 1111 0000 4858 2922 nr SWIFT: PKO PP LPW Zamawiający przypomina, że za skutecznie wniesione wadium uznaje się zaksięgowanie kwoty na rachunku bankowym Zamawiającego. • Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; • gwarancjach bankowych; • gwarancjach ubezpieczeniowych • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji ma ona zawierać zapis o nieodwołalnym, bezwarunkowym spełnieniu świadczenia przez Gwaranta na rzecz Beneficjenta (AGH).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony i podpisany Formularz Oferty, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ (lub zgodnie z jego treścią). 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik. 3. Upoważnienie-pełnomocnictwo do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty lub z dokumentów, które Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. 3.Pełnomocnictwo składane jest w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o ile Wykonawca polega na zdolności technicznej lub zawodowej innych podmiotów. 5. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z wykonawców

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach