Przetargi.pl
Remont istniejących zewnętrznych przewodów grzewczych centralnego ogrzewania na terenie Zespołu Szkół Rolniczych w Kolorówce Osadzie.

Zespół Szkół Rolniczych ogłasza przetarg

  • Adres: 22-200 Włodawa, Korolówka Osada
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5717220 , fax. 082 5717220
  • Data zamieszczenia: 2009-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Rolniczych
    Korolówka Osada
    22-200 Włodawa, woj. lubelskie
    tel. 082 5717220, fax. 082 5717220
    REGON: 00063819700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsr-korolowka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: szkoła publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont istniejących zewnętrznych przewodów grzewczych centralnego ogrzewania na terenie Zespołu Szkół Rolniczych w Kolorówce Osadzie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie istniejących zewnętrznych przewodów grzewczych centralnego ogrzewania na terenie Zespołu Szkół Rolniczych w Kolorówce Osadzie. W zakres prac wchodzą: - roboty przygotowawcze - roboty ziemne - roboty montażowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452311006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust 1 i 2 ustawy. e) wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto odpowiadające swoim rodzajem i zakresem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. f) wykażą się co najmniej 1 osobą, którą dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o profilu odpowiadającym przedmiotowi zamówienia wraz z udokumentowaniem tych uprawnień. 2) Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty i oświadczenia wymagane w ust.4 niniejszej SIWZ zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie spełnią choć jednego z w/w warunków zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną odrzucone.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu stawianych wykonawcom przez zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1) odpowiednio wypełniony formularz ofertowy stanowiący Załącznik r 3 do SIWZ wraz z kosztorysem ofertowym. 2) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, stanowiące Załącznik Nr 4 do SIWZ. 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że oferent prowadzi działalność o profilu odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. 4) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 120.000,00 zł. 5) umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, zawierającą co najmniej upoważnienie dla jednej ze stron umowy od pozostałych stron do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu lub reprezentowania i podpisania umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego /jeżeli dotyczy/. Termin na jaki została zawarta umowa nie może być krótszy od terminu określonego na wykonanie zamówienia. 6) Oświadczenie wykonawcy dotyczące wskazania tych części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom - stanowiące Załącznik Nr 5 do SIWZ. 7) Wykaz 2 robót budowlanych wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat - stanowiący Załącznik Nr 6 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi ich wykonanie /referencje/. 8) Oświadczenie wykonawcy stwierdzające, iż wykonawca dysponuje 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o profilu odpowiadającym przedmiotowi zamówienia z załączeniem dokumentu stwierdzającego posiadanie takich uprawnień stanowiące Załącznik Nr 7 do SIWZ. 9) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę o ile ten fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. 10)Załączona do oferty kopia wymaganego dokumentu musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsr-korolowka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach