Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Empegek" sp. z o.o. w Sierpcu ogłasza przetarg
- Adres: 09200 Sierpc, ul. Konstytucji 3 Maja
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 242 751 512 , fax. 242 752 468
- Data zamieszczenia: 2018-02-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Empegek" sp. z o.o. w Sierpcu
ul. Konstytucji 3 Maja 48
09200 Sierpc, woj. mazowieckie
tel. 242 751 512, fax. 242 752 468
REGON: 61002248100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.empegek.com.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont istniejącej sieci wodociągowej w ul. Sikorskiego w Sierpcu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont istniejącej sieci wodociągowej w ulicy Sikorskiego w Sierpcu na odcinku ca 411 mb. wraz z wykonaniem przepięcia 20 szt. istniejących przyłącz wodociągowych do nowo wybudowanej sieci wodociągowej oraz przepięcie 3 szt. hydrantów p.poż. do nowo wybudowanej sieci wodociągowej. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa stanowiąca integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wadium w wysokości 6000,00 zł. należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu – wpłacane przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego; 2) poręczeniach bankowych; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: NRB 12124032041111000029052637 w Banku PEKAO S.A. I O/Sierpc. 4. Oferta jest skutecznie zabezpieczona wadium, jeśli pieniądze znajdują się na koncie Zamawiającego w terminie (godzina) składania ofert. 5. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w pkt IX.2 SIWZ musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji lub poręczeniu w przypadkach, o których mowa w § 16 ust. 4 Regulaminu. Okres ważności gwarancji lub poręczenia nie może być krótszy niż termin związania ofertą, a w przypadku zawarcia w treści gwarancji lub poręczenia terminu na zgłoszenie przez zamawiającego żądania zapłaty z tytułu gwarancji lub poręczenia, termin ten nie może być krótszy niż 7 dni od końcowej daty ważności gwarancji lub poręczenia. Dokument gwarancji lub poręczenia winien być załączony do oferty w sposób umożliwiający korzystanie z tego dokumentu przez zamawiającego oraz jego zwrot bez konieczności dekompletowania oferty.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć, aktualne na dzień składania, następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1 w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: 1)wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty (wg załącznika nr 5 do SIWZ ). 2)wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg załącznika nr 6 do SIWZ ). 3)polisę potwierdzającą, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 1.2 w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania: 1)informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 Ustawy w zw. z § 8 ust. 1 Regulaminu oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 Ustawy w zw. z § 8 ust. 1 Regulaminu, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 2)zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3)zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4)odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy w zw. z § 8 Regulaminu; 5)oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 6)oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 7)oświadczenie wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 Ustawy w zw. z § 8 Regulaminu; 8)oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 Ustawy w zw. z § 8 Regulaminu; 9)oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716); 2. Dowód wniesienia wadium. 3. Pełnomocnictwo /oryginał/ osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów. 4. W przypadku złożenia oferty wspólnej - pełnomocnictwo udzielone liderowi. 5. Zobowiązanie podmiotu trzeciego jeżeli dotyczy - na wezwanie Zamawiającego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa kanalizacji deszczowej na terenie osiedla Głogi w Nieporęcie - Zlewnia 2 - etap 2.
Dodano: 2024-05-14 - Modernizacja sieci wodociągowej z przyłączami wodociągowymi na terenie Łukasiewicz – PIMOT w Warszawie (projektowanie i wykonawstwo)
Dodano: 2024-05-14 - Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Biel
Dodano: 2024-04-23 - BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W MIEJSCOWOŚCI SUROWE, GMINA CZARNIA
Dodano: 2024-04-18 - Budowa kanalizacji sanit. w ul.Książenickiej w Owczarni i w ul.Słonecznej w Żółwinie z odgałęzieniami w granicach pasów drogowych oraz zaproj.i budowa brakujących odgałęzień do kanalizacji sanitarnej
Dodano: 2024-04-15 - Budowa kanalizacji sanitarnej w Węgrowie – etap I
Dodano: 2024-04-11 - Budowa sieci wodociągowej w ul. Kalinowej w m. Chotomów, gmina Jabłonna
Dodano: 2024-04-10 - Budowa sieci wodociągowej w ul. Krzywej w miejscowości Jabłonna, gmina Jabłonna
Dodano: 2024-04-02 - Rozbudowa ulicznych sieci kanalizacji sanitarnych w gminie Baranów
Dodano: 2024-03-26 - Rozbudowa sieci wodociągowej na terenie Gminy Bielany
Dodano: 2024-03-18