Przetargi.pl
Remont istniejącej nawierzchni chodników wraz z obramowaniem oraz remont (odtworzenie) istniejących obiektów małej architektury w ramach zadania pn. Budowa miejsc postojowych i brukowanie chodników na osiedlu M. Kopernika, projekt nr P0009 realizowany w ramach ZBP, V Edycja 2019.

Miejski Zarząd Dróg i Infrastruktury Informatycznej ogłasza przetarg

  • Adres: 41-803 Zabrze, Kasprowicza
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 277 68 00 , fax. 32 277 68 01
  • Data zamieszczenia: 2020-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg i Infrastruktury Informatycznej
    Kasprowicza 8
    41-803 Zabrze, woj. śląskie
    tel. 32 277 68 00, fax. 32 277 68 01
    REGON: 24278353000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zabrze.magistrat.pl/engine/%20/bip/487/95?o=tp1&e=s|95

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont istniejącej nawierzchni chodników wraz z obramowaniem oraz remont (odtworzenie) istniejących obiektów małej architektury w ramach zadania pn. Budowa miejsc postojowych i brukowanie chodników na osiedlu M. Kopernika, projekt nr P0009 realizowany w ramach ZBP, V Edycja 2019.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest remont istniejącej nawierzchni chodników wraz z obramowaniem oraz remont (odtworzenie) istniejących obiektów małej architektury w ramach zadania pn. Budowa miejsc postojowych i brukowanie chodników na osiedlu M. Kopernika, projekt nr P0009 realizowany w ramach ZBP, V Edycja 2019. Remont istniejącej nawierzchni chodników obejmuje obszar skweru pomiędzy ulicami Banachiewicza, Keplera, Gagarina i Galileuszu. Zakres zamówienia w szczególności obejmuje:  Remont istniejących chodników polegający na wykonaniu nowej nawierzchni z kostki brukowej o grubości 8 cm typu BEHATON wraz z podbudową i obramowaniem oraz montaż 7 ławek i 4 koszy na śmieci;  Prace przygotowawcze związane z wytyczeniem trasy chodnika i prace rozbiórkowe;  Roboty ziemne dotyczące podbudowy drogowej;  Prace związane z budową nawierzchni, obrzeży i krawężników;  Roboty wykończeniowe: plantowanie, humusowanie. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, Projektem Budowlano-Wykonawczym i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, które stanowią załączniki do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia został określony w Części III SIWZ, na którą składają się następujące dokumenty: a) CZĘŚĆ III/1 Dokumentacja Projektowa (DP) Dokumentacja Projektowa (DP) pn. Budowa miejsc postojowych i brukowanie chodników na osiedlu M. Kopernika, projekt nr P0009 realizowany w ramach ZBP, V Edycja 2019 Uwaga: Dokumentacja projektowa obejmuje zakresem dwa zadania tj.: 1. Budowy miejsc postojowych i utwardzenie powierzchni gruntu w obrębie tychże miejsc. 2. Remontu istniejącej nawierzchni chodników wraz z obramowaniem, remont (odtworzenie) istniejących obiektów małej architektury. niemniej niniejsze postępowanie dotyczy jedynie zadania pn. Remontu istniejącej nawierzchni chodników wraz z obramowaniem, remont (odtworzenie) istniejących obiektów małej architektury. b) CZĘŚĆ III/2 Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB); c) CZĘŚĆ III/3 Przedmiar Robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium na cały okres związania ofertą, jako zabezpieczenie dotrzymania warunków złożonej oferty w wysokości: 3 500 PLN (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r., poz. 310 z późn. zm.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kompletna oferta musi zawierać: a) wypełniony Formularz Oferty sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej IDW; b) oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu – na wzorze stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej IDW; c) oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu – na wzorze stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej IDW; d) stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; e) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego; f) dowód wniesienia wadium; g) kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie udostępnionego przedmiaru robót – na wzorze stanowiącym Część III/3 SIWZ; h) dokumenty stanowiące dowód, w szczególności zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów. Pożądane przez Zamawiającego jest złożenie w ofercie spisu treści z wyszczególnieniem ilości stron wchodzących w skład oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach