Przetargi.pl
Remont istniejącego obiektu mostowego przez rz. Sierpienicę w m. Sierpc w km 87+682 w ciągu drogi wojewódzkiej nr 541 z przystosowaniem obiektu do klasy obciążeń B (nr ew. obiektu JNI 15390019) - nr postępowania 255/09

Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 00-380 Warszawa, ul. Kruczkowskiego 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6211675, 6213257 , fax. 022 6297196
  • Data zamieszczenia: 2009-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie
    ul. Kruczkowskiego 3 3
    00-380 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6211675, 6213257, fax. 022 6297196
    REGON: 01330574900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont istniejącego obiektu mostowego przez rz. Sierpienicę w m. Sierpc w km 87+682 w ciągu drogi wojewódzkiej nr 541 z przystosowaniem obiektu do klasy obciążeń B (nr ew. obiektu JNI 15390019) - nr postępowania 255/09
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont istniejącego obiektu mostowego przez rz. Sierpienicę w m. Sierpc w km 87+682 w ciągu drogi wojewódzkiej nr 541 z przystosowaniem obiektu do klasy obciążeń B (nr ew. obiektu JNI 15390019)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452211106
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 20.000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O Zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych, 3. Zrealizowali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi Zamówienia tj. dotyczące remontu/przebudowy/rozbudowa/budowy mostu i o wartości nie mniejszej niż 1.300.000,00 zł brutto każde, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz potwierdzenie dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie. 4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania Zamówienia, tj. min. 1) kierownik budowy - osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami w specjalności mostowej (lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów). Wskazana osoba powinna wykazać się doświadczeniem w realizacji co najmniej jednego zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego Zamówienia tj. remont/przebudowa/rozbudowa/budowa mostu o wartości nie mniejszej niż 1.300.000,00 zł 2) kierownik robót drogowych - osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej (lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów)., 3) wyżej wymienione osoby powinny należeć do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 4) Geodeta - osoba posiadającą uprawnienia w zakresie: geodezyjne pomiary realizacyjne i inwentaryzacyjne, geodezyjna obsługa inwestycji. 5. Posiadają ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 1.000.000,00 zł. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać wypełniony formularz OFERTA oraz następujące załączniki: zał. nr 1. pisemne oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zał. nr 2. wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi Zamówienia tj. dotyczące remontu/przebudowy/budowy mostu o wartości nie mniejszej niż 1.300.000,00 zł brutto każde, zał. nr 3. dokumenty potwierdzające, że ww. zamówienia zostały wykonane należycie, zał. nr 4. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnego do wykonania Zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. zał. nr 5. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania Zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w załączniku nr 4, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, zał. nr 6. kopie uprawnień osób odpowiedzialnych za realizację Zamówienia i zaświadczenia o przynależności do właściwej izby inżynierów budownictwa, zał. nr 7. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, zał. nr 8. polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę 1.000.000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach