Urząd Gminy Czernichów ogłasza przetarg
- Adres: 32-070 Czernichów, ul. Gminna
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 122 702 105 , fax. 122 702 324
- Data zamieszczenia: 2020-10-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Czernichów
ul. Gminna 1
32-070 Czernichów, woj. małopolskie
tel. 122 702 105, fax. 122 702 324
REGON: 53498300000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.czernichow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont istniejącego chodnika drogi gminnej dz. nr 897 w Czernichowie (ul. Stefczyka) oraz rozbudowa oświetlenia ulicznego w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Remont chodników w Rynku w Czernichowie w ramach rewitalizacji Czernichowa” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwestycji pn. „Remont istniejącego chodnika drogi gminnej dz. nr 897 w Czernichowie (ul. Stefczyka) oraz rozbudowa oświetlenia ulicznego w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Remont chodników w Rynku w Czernichowie w ramach rewitalizacji Czernichowa””. 2. W ramach zadania planuje się wykonać następujące roboty budowlane: 1) Roboty rozbiórkowe: a) rozebranie krawężników betonowych 15x30 cm - 202 mb; b) rozebranie chodników z płyt betonowych 50x50x7 cm - 324,6 m2; c) rozebranie wjazdów o naw. betonowej - 39 m2; d) rozebranie naw. asfaltowej gr. 10 cm - 59,1 m2. 2) Chodnik i wjazdy: a) wykonanie koryta pod chodniki, wjazdy, naw. asfaltowej - 91,8 m3; b) mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 495,9 m2; c) podbudowy tłuczniem kamiennym grub. 30 cm pod chodnik - 397,7 m2; d) podbudowy tłuczniem kamiennym grub. 50 cm pod wjazdy i naw. asfalt. - 98,2 m2; e) krawężniki granitowe 15x30 cm wystające na ławie beton. - 171 mb; f) krawężniki granitowe 15x30 cm wtopione na ławie beton. - 37 mb; g) chodnik z kostki brukowej betonowej bezfazowej grub. 6 cm - 311 m2; h) wjazdy z kostki brukowej betonowej bezfazowej czerwonej grub. 8 cm - 39,1 m2; i) warstwa przeciwspękaniowa pod warstwy bitumiczne, geosiatka o wytrzymałości na rozciąganie 120/120 kN/m) - 59,1 m2; j) nawierzchnia asfaltowa AC16W (w-wa wiążąca) grub. 5 cm - 59,1 m2; k) ułożenie taśmy dylatacyjnej bitumicznej 50x10 mm na łączeniu nowej nawierzchni z istniejącą nawierzchnią asfaltową - 197 mb; l) nawierzchnia asfaltowa AC11S (w-wa ścieralna) grub. 5 cm - 59,1 m2. 3) Naprawa drogi asfaltowej: a) rozebranie naw. asfaltowej wraz z podbudową o gr. 60 cm - 240 m2; b) podbudowa asfaltowa AC16W - 12 t.; c) warstwa przeciwspękaniowa pod warstwy bitumiczne, geosiatka o wytrzymałości na rozciąganie 120/120 kN/m) - 240 m2; d) nawierzchnia asfaltowa AC16W (w-wa wiążąca) grub. 5 cm - 240 m2; e) ułożenie taśmy dylatacyjnej bitumicznej 50x10 mm na łączeniu nowej nawierzchni z istniejącą nawierzchnią asfaltową - 172 mb; f) nawierzchnia asfaltowa AC11S (w-wa ścieralna) grub. 5 cm - 240 m2. 4) Oznakowanie poziome: a) malowanie linii na przejściach dla pieszych farbą chlorokauczukową - 18 m2; b) malowanie linii na strefach przystankowych oraz linii dzielących pasy ruchu farbą chlorokauczukową - 28,8 m2. 5) Oświetlenie uliczne - linia kablowa dla 7 słupów: a) wykopanie rowów dla kabli o głębokości 0,8 m i szer. dna do 0,4 m w gruncie kat. III oraz zasypanie wykopów - 161,5 mb; b) przewiert pod drogą asf. rurą dwuwarstwową PE100 fi:110x10 mm - 11 mb; c) układanie bednarki Fe/Zn 30x4 mm w rowach kablowych - 175,5 mb; d) układanie kabla YKY 4x25 mm2 w ziemi na podsypce i obsypce z piasku grub. 10 cm - 180 mb; e) fundamenty prefabrykowane betonowe B-40 pod słupy oświetleniowe - 7 szt.; f) układanie rur ochronnych DVK 110 w wykopie - 34 mb. 3. Zadanie obejmuje również: 1) uporządkowanie, 2) koszty związane z zapleczem budowy, 3) koszty związane z opracowaniem planu BIOZ, z opracowaniem projektu czasowej organizacji ruchu, wprowadzeniem czasowej organizacji ruchu, organizacją robót budowlanych, zabezpieczeniem terenu budowy, 4) dokumentację powykonawczą niezbędną do uzyskania pozwolenia na użytkowanie, w tym instrukcje eksploatacji urządzeń – 3 kpl., 5) przeprowadzenie szkolenia dla pracowników, którzy będą obsługiwać urządzenia, 6) zapewnienie udziału kierownictwa budowy (kierownika budowy i/lub kierowników robót) w naradach koordynacyjnych, planowanych przynajmniej raz w tygodniu. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: 1) dokumentacja projektowa – załącznik 8 do SIWZ; 2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik 9 do SIWZ; 3) przedmiar robót – załącznik 10 do SIWZ; 4) zgłoszenie robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę – załącznik nr 11 do SIWZ. 5. Przedmiot umowy należy wykonać zgodnie z: 1) dokumentacją projektową; 2) specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych; 3) przedmiarami robót i charakterystyką; 4) warunkami zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę; 5) warunkami innych decyzji administracyjnych wydanych dla niniejszych inwestycji; 6) warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów technicznych i prawa budowlanego; 7) wymaganiami wynikającymi z obowiązujących Polskich Norm i aprobat technicznych; 8) zasadami rzetelnej wiedzy technicznej. 6. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający – w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt – dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w ww. dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. Jeżeli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, opis ten jest dokonany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Pzp Zamawiający – dopuszcza rozwiązania równoważne. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. Udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy. 7. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w zakresie opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy. 8. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia, w okresie gwarancji zapewnia wykonywanie czynności konserwacyjnych oraz przeglądów zgodnie z wymogami i zaleceniami określonymi przez producenta (m.in. w dokumentacji technicznej, dokumentacji rozruchowej, instrukcjach, kartach gwarancyjnych, itp.) wszystkich systemów i urządzeń dla zapewnienia ich optymalnej sprawności i utrzymania gwarancji. Czynności te będą dokonywane nieodpłatnie, w tym nieodpłatnie będą zapewnione przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub producentów urządzeń wszelkie materiały eksploatacyjne lub urządzenia, które zgodnie z ich specyfikacją muszą zostać wymienione w okresie gwarancji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 5000,00 zł (pięć tysięcy 00/100 zł).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 3) Kosztorys ofertowy - nieobligatoryjnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont schodów oraz wykonanie kolejnego etapu remontu dachu w XV Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie, al. Dygasińskiego 15
Dodano: 2024-07-22 - Bieżące utrzymanie dróg gminnych w 2024 roku na terenie Gminy Racławice
Dodano: 2024-07-22 - Wykonanie remontu sali gimnastycznej SOSW nr 3 w Krakowie
Dodano: 2024-07-20 - Remont elewacji, wraz z wykonaniem pionowych i poziomych izolacji przeciwwilgociowych ścian fundamentowych budynku II Liceum Ogólnokształcącym im. Króla Jana III Sobieskiego w Krakowie - ETAP I
Dodano: 2024-07-18 - Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych
Dodano: 2024-07-17 - Modernizacja oczyszczalni ścieków w Miechowicach Wielkich wraz z zakupem sprzętu do obsługi sieci wod-kan dla Gminy Wietrzychowice
Dodano: 2024-07-16 - „Zaprojektowanie i wykonanie węzłów wymiennikowych na bibliotece i Ustroniu z likwidacją kotłowni gazowych - wymiana węzłów wymiennikowych wraz z uporządkowaniem infrastruktury instalacyjno-budow....”
Dodano: 2024-07-16 - Modernizacja obiektów KS Bronowianka przy ul. Zarzecze 124A w Krakowie w zakresie trybuny wraz z elementami towarzyszącymi oraz wzmocnieniem posadowienia bocznej klatki schodowej.
Dodano: 2024-07-15 - Wykonanie prac remontowo-budowlanych w budynku remizy OSP w Chabówce
Dodano: 2024-07-15 - Remont i modernizacja budynków szkół na terenie Gminy Wierzchosławice wraz z remontem i budową infrastruktury terenów przyszkolnych placówek edukacyjnych
Dodano: 2024-07-15