Przetargi.pl
REMONT INSTALACJI WEWNĘTRZNYCH - ELEKTRYKA I WENTYLACJA - DLA POTRZEB ZESPOŁU PAŃSTWOWYCH SZKÓŁ MUZYCZNYCH NR 1 W WARSZAWIE

Zespół Państwowych Szkół Muzycznych Nr 1 ogłasza przetarg

  • Adres: 00-246 Warszawa, ul. Miodowa 22 CD
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 831 16 47 , fax. 0-22 831 54 63
  • Data zamieszczenia: 2011-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Państwowych Szkół Muzycznych Nr 1
    ul. Miodowa 22 CD 22 CD
    00-246 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 831 16 47, fax. 0-22 831 54 63
    REGON: 01519872000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.elsner.edu.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT INSTALACJI WEWNĘTRZNYCH - ELEKTRYKA I WENTYLACJA - DLA POTRZEB ZESPOŁU PAŃSTWOWYCH SZKÓŁ MUZYCZNYCH NR 1 W WARSZAWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowo - modernizacyjnych instalacji wewnętrznych w budynku C Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych nr 1 w Warszawie. 2. Prace remontowo - modernizacyjne obejmują: a. Wymianę wewnętrznej instalacji elektrycznej w zakresie: - Rozdziału energii elektrycznej na poszczególne piętra budynku. - Wykonania instalacji elektrycznej gniazd wtykowych. - Wykonania instalacji sieci komputerowej. - Wykonania instalacji elektrycznej siłowej. - Wykonania instalacji oświetleniowej podstawowej i ewakuacyjnej ciagów komunikacyjnych - Wykonania ochrony od porażeń prądem elektrycznym i połączenia wyrównawcze oraz ochronę przeciwprzepięciową. b. Rozbudowę istniejącej instalacji wentylacji mechanicznej i grawitacyjnej obejmujące dobudowę przewodów wentylacyjnych w wytypowanych pomieszczeniach budynku, będącą następstwem zaleceń pokontrolnych c. Prace odtworzeniowe towarzyszące pracom podstawowym: - Roboty malarskie ścian, stolarki budowlanej (drzwi) i grzejników, - Roboty porządkowe, 3. Zakres prac szczegółowo określają: a. Projekt budowlano - wykonawczy - załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c. Kosztorysy nakładcze (przedmiary robót) - załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Warszawa, ul. Miodowa 22 c-d 5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 36 - miesięcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany) przedmiot zamówienia, datą rozpoczęcia okresu gwarancji będzie data podpisania bezusterkowego protokołu odbioru, udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego 6. Termin realizacji zamówienia: od daty podpisania umowy do dnia 28.02.2012 roku, z zastrzeżeniem etapowości prowadzenia robót, co jest uzależnione od wysokości środków finansowych, jakimi Zamawiający będzie dysponował w danym roku budżetowym. Wykonawca zobowiązany jest do zaakceptowania następującego harmonogramu prac: a. zakres obejmujący 80% przedmiotu zamówienia (w tym 100% instalacji wentylacji mechanicznej i grawitacyjnej) nie później niż do dnia 31.08.2011 roku b. zakres obejmujący 90% przedmiotu zamówienia nie później niż do 31.12.2011 roku, c. zakres obejmujący 100% przedmiotu zamówienia nie później niż do 287.02.2012 roku. 7. Realizacja przedmiotu zamówienia winna umożliwiać Zamawiającemu prowadzenie statutowej działalności. Prowadzone przez Wykonawcę prace nie mogą stwarzać zagrożenia życia lub zdrowia osób przebywających w budynku Zamawiającego lub w jego otoczeniu. W przypadku występowania kolizji terminowych, Wykonawca zobowiązuje się do czasowego ograniczenia zakresu realizowanych robót lub zmniejszenia ich uciążliwości w sposób umożliwiający Zamawiającemu realizację statutowych obowiązków. 8. Warunki finansowe rozliczeń: a) Zamawiający dopuszcza możliwość fakturowania etapowego (wystawiania faktur częściowych), jednak nie częściej niż raz na dwa miesiące kalendarzowe do wysokości środków jakie Zamawiający będzie posiadał w planie finansowym, b) podstawą wystawienia faktur (częściowych lub końcowej) będzie obustronnie podpisany protokół odbioru robót częściowych lub końcowy, c) każdorazowo wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie do 30 dni od daty otrzymania oryginału faktury. d) podane w ofercie wynagrodzenie ryczałtowe jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy. e) postęp realizowanych przez Wykonawcę prac winien być dostosowany do możliwości finansowych Zamawiającego (szczególnie w 2011 roku); Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przez Wykonawcę prac w zakresie wykraczającym poza wysokość środków finansowych, którymi Zamawiający dysponuje w planie finansowym jednostki, nie mniej bez prawa dochodzenia od Zamawiającego wynagrodzenia, które zostanie uiszczone dopiero po zabezpieczeniu środków w planie finansowym. 9. Kody CPV: - 45.10.00.00-3 - Roboty instalacyjne elektryczne - 45.31.11.00-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego - 45.33.12.11-8 - Instalowanie wentylacji zewnętrznej - 45.11.12.00-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne - 45.40.00.00-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Uwaga: 1. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga na etapie składania oferty załączenia do niej stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. W przypadku wystąpienia w kosztorysach nakładczych i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych nazw własnych, wskazujących na konkretnych producentów materiałów i urządzeń, należy traktować je jako przykładowe. 2. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 3. Wykonawca winien wszelkie koszty związane z w/w czynnościami odbiorowymi uwzględnić w cenie oferty. 4. Wykonawca po protokolarnym przekazaniu placu budowy ponosi pełną odpowiedzialność za plac budowy oraz prace wykonane, aż do dnia protokolarnego sporządzenia i podpisania końcowego protokołu odbioru prac.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu w wysokości 23.000,00 zł. na zasadach określonych w art. 45 i art. 46 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Rodzaj opraw oświetleniowych
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.elsner.edu.pl/index.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach