Przetargi.pl
Remont instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania w budynku kuchni

Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy Spółka Akcyjna ogłasza przetarg

  • Adres: 42-612 Tarnowskie Góry, ul. Pyskowicka 47-51
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 285 40 58 , fax. 32 384 54 04
  • Data zamieszczenia: 2013-07-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy Spółka Akcyjna
    ul. Pyskowicka 47-51 47-51
    42-612 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
    tel. 32 285 40 58, fax. 32 384 54 04
    REGON: 24151294000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wspsa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania w budynku kuchni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dokładny opis przedmiotu umowy zawarto w przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz projekcie. Roboty, których dotyczy specyfikacja obejmują wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie i regulację instalacji c.o. w budynku Kuchni. Niniejsza specyfikacja techniczna związana jest z wykonaniem niżej wymienionych robót: - demontażem instalacji; - montażem rurociągów; - montażem grzejników; - montażem armatury; - płukaniem instalacji; - próbami ciśnieniowymi; - regulacją hydrauliczną instalacji. Kod CPV: 45321000-3 Izolacja cieplna, 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania, 45332400-7 Roboty instalacyjne w zakresie sprzętu sanitarnego, 45410000-4 Tynkowanie, 45442190-5 Usuwanie warstwy. 3. Do obowiązków Wykonawcy należy: a. Wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją techniczną, obowiązującymi przepisami, normami, w tym PN-EN 62305, i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną. b. Prowadzenie robót z zapewnieniem warunków zgodnych z przepisami BHP, ppoż. i ochrony przed kradzieżą oraz ustawą prawo budowlane. c. Oznaczenia terenu robót i jego należytego zabezpieczenia. d. Utrzymanie terenu robót w należytym porządku, a po zakończeniu robót uporządkowanie terenu i przekazanie go Zamawiającemu w terminie ustalonym na odbiór robót. e. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia mienia Zamawiającego w toku realizacji robót z winy Wykonawcy, naprawienie go i doprowadzenie do stanu poprzedniego lub zwrotu wartości tegoż mienia. f. Zorganizowanie zaplecza budowy na własny koszt. g. Prowadzenia prac tak, by nie kolidowały z działalnością Zamawiającego i realizowanymi robotami budowlanymi w zakresie termomodernizacji. 4. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy przy użyciu materiałów własnych, zgodnych z dokumentacją techniczną. Zastosowane materiały mają być zgodne z kryteriami technicznymi określonymi w polskich normach, muszą posiadać aktualne polskie aprobaty techniczne lub odpowiadać Polskim Normom. Wykonawca uzyska przed zastosowaniem wyrobu akceptację Inspektora Nadzoru. Odbiór techniczny materiałów powinien być dokonywany według wymagań i w sposób określony aktualnymi normami. 5. Zamawiający ustala zebranie Wykonawców w 22-24.07.2013r. o godz. 1000 w siedzibie Zamawiającego przy ul. Pyskowickiej 47-51 (Dział Techniczny) celem przeprowadzenia wizji lokalnej. Na wniosek Wykonawców Zamawiający dopuszcza zebranie w innym terminie jednakże nie późniejszym jednak niż na 5 dni przed datą otwarcia ofert. Termin inny niż wskazany wyżej zostanie zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego w informacjach dotyczących przedmiotowego postępowania. 6. Wykonawca będzie wykonywał roboty budowlane będące przedmiotem niniejszej umowy w czynnym obiekcie kuchennym na terenie czynnego obiektu Szpitala.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 423210003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wspsa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną