Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica ogłasza przetarg
- Adres: 30-059 Kraków, Al. Mickiewicza
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. (12)6173595 , fax. (12)6173595
- Data zamieszczenia: 2020-11-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica
Al. Mickiewicza 30
30-059 Kraków, woj. małopolskie
tel. (12)6173595, fax. (12)6173595
REGON: 15770000000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
remont instalacji wentylacji w budynkach domów studenckich DS16 "Itaka" i DS17 "Arkadia" przy ulicy Tokarskiego w Krakowie - etap 1 - KC-zp.272-596/20 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont instalacji wentylacji w budynkach domów studenckich DS16 "Itaka" i DS17 "Arkadia" przy ulicy Tokarskiego w Krakowie - etap 1. Oba budynki domów studenckich: DS16 „Itaka” oraz DS17 „Arkadia” to obiekty pięciokondygnacyjne z częściowym podpiwniczeniem o konstrukcji szkieletowej, murowanej, tradycyjnej. Obiekty obecnie posiadają układ wentylacji grawitacyjnej, kanałowej, murowanej. Nawiew powietrza odbywa się przez infiltrację okienną z wywiewem kanałowym w pomieszczeniach węzłów sanitarnych i pomieszczeniach pomocniczych. Projekt remontu instalacji wentylacji przewiduje łączenie 2, 3 lub 4 wylotów w odrębne układy zbiorcze obsługiwane przez niskociśnieniowe nasady kominowe ustawione na istniejących czapach kominowych. Ponieważ wszystkie przewody trzonów kominowych są wyprowadzone ponad dach jako odrębne, konieczne jest wyburzenie górnej części oddzielających je ścianek aby zblokować 2, 3 lub 4 wyloty w osobne układy zbiorcze. Etap 1 obejmuje: - wykonanie montażu nasad kominowych wraz z ich zasilaniem i sterowaniem, - wykonanie pomiarów wydajnościowych wentylacji dla wszystkich zładów w formie dokumentu odbiorowego. Wspólny Słownik Zamówień dla zadania: 42520000-7 Urządzenia wentylacyjne 45331211-8 Instalowanie wentylacji zewnętrznej 45317300-5 Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych 45315300-1 Instalacje zasilania elektrycznego 45312311-0 Montaż instalacji piorunochronnej Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917), osób wykonujących czynności polegające na wykonaniu: - prac demontażowych - montażu instalacji, osprzętu i urządzeń wentylacyjnych - montażu instalacji elektrycznej objętych przedmiotem zamówienia. Wyżej określony wymóg dotyczy również podwykonawców wykonujących wskazane powyżej prace. Wykonawca winien wykazać, że do wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie prac elektrycznych zostaną odpowiednio skierowane: a) co najmniej dwie osoby posiadające aktualne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń na stanowisku DOZORU (D) w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci „GRUPA 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną” minimum dla: • urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV; • aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji; sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych w punktach powyższych; a) co najmniej jedna osoba posiadająca aktualne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń na stanowisku EKSPLOATACJI (E) w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci „GRUPA 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną” minimum dla • urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV; • aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji; sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych w punktach powyższych; Zakres uprawnień pomiarowych: pomiary w pełnym zakresie do 1kV Dopuszcza się posiadanie uprawnień D i E przez jedna osobę. Okres gwarancji: Wykonawca winien udzielić pełnej gwarancji na prace będące przedmiotem zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy (3 lata) liczony od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. Okres udzielonej gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45311000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 8 000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100 PLN). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: • Pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: nr IBAN: PL 96 1240 4722 1111 0000 4858 2922 nr SWIFT: PKO PP LPW Zamawiający przypomina, że za skutecznie wniesione wadium uznaje się zaksięgowanie kwoty na rachunku bankowym Zamawiającego. • Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; • gwarancjach bankowych; • gwarancjach ubezpieczeniowych • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji ma ona zawierać zapis o nieodwołalnym, bezwarunkowym spełnieniu świadczenia przez Gwaranta na rzecz Beneficjenta (AGH).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony i podpisany Formularz Oferty, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ (lub zgodnie z jego treścią). 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik. 3. Upoważnienie-pełnomocnictwo do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty lub z dokumentów, które Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. 3.Pełnomocnictwo składane jest w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o ile Wykonawca polega na zdolności technicznej lub zawodowej innych podmiotów. 5. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z wykonawców
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie modernizacji oświetlenia zewnętrznego brył 5 budynków na bezpieczne dla nietoperzy i minimalizujące efekt zanieczyszczenia światłem wraz z dostawą i montażem uzgodnionych zestawów oświetl...
Dodano: 2024-02-13 - Wykonanie modernizacji oświetlenia zewnętrznego brył 5 budynków na bezpieczne dla nietoperzy i minimalizujące efekt zanieczyszczenia światłem wraz z dostawą i montażem uzgodnionych zestawów oświetleni
Dodano: 2023-11-06 - Cz. I „Zamontowanie lamp oświetleniowych wzdłuż drogi powiatowej do cmentarza” Cz. II „Nadzór Inwestorski (branża elektryczna) dla zadania – Zamontowanie lamp oświetleniowych wzdłuż drogi powi....”
Dodano: 2023-09-25 - Modernizacja instalacji oświetlenia ogólnego i awaryjnego w budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia im. W Kilara w Olkuszu
Dodano: 2023-06-29 - Modernizacja instalacji oświetlenia ogólnego i awaryjnego w budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia im. W Kilara w Olkuszu - etap I
Dodano: 2023-06-29 - „Budowa wewnętrznej sieci LAN dla siedziby Urzędu Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce w ramach projektu Cyfrowa Gmina”
Dodano: 2022-11-15 - Modernizacja serwerowni oraz sieci LAN w Urzędzie Miejskim w Makowie Podhalańskim, realizowanym w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”
Dodano: 2022-10-19 - Kontynuacja robót budowlanych w zakresie wykonania dźwiękowego systemu ostrzegania przed pożarem oraz wymiany oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynku Biblioteki Jagiellońskiej
Dodano: 2022-09-13 - Modernizacja serwerowni oraz sieci LAN w Urzędzie Miejskim w Makowie Podhalańskim, realizowanym w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”
Dodano: 2022-08-29 - Roboty budowlane polegające na rozbudowie i modernizacji systemów zabezpieczenia technicznego w budynku w Krakowie przy ul. Pachońskiego 3A
Dodano: 2021-03-11