Centralny Ośrodek Sportu w Warszawie ogłasza przetarg
- Adres: 00-449 Warszawa, ul. Łazienkowska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 621 10 07 , fax. 22 628 91 79
- Data zamieszczenia: 2020-06-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centralny Ośrodek Sportu w Warszawie
ul. Łazienkowska
00-449 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 621 10 07, fax. 22 628 91 79
REGON: 00000000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.cos.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: sport - IGB
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont instalacji wentylacji nawiewnej w hali widowiskowo – sportowej Torwar I w Centralnym Ośrodku Sportu w Warszawie przy ul. Łazienkowskiej 6a. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest remont wentylacji nawiewnej w hali widowiskowo – sportowej Torwar I w Centralnym Ośrodku Sportu w Warszawie przy ul. Łazienkowskiej 6a. Prace będą prowadzone na zewnętrznych częściach hali i w strefie wejścia hali TORWAR I w Warszawie przy ul. Łazienkowskiej 6a. 2. Ogólny opis przedmiotu zamówienia. Istniejąca instalacja wentylacyjna na hali widowiskowo-sportowej składa się z 12 central nawiewno – wywiewnych, każda z central nawiewa powietrze w ilości 22500 m3/h. Nawiew zorganizowano przy pomocy 160 dysz nawiewnych firmy IMP – Klima, zlokalizowanych nad widownią po dwóch stronach hali, oraz przez 64 kratki nawiewne firmy RDJ Klima usytuowane na kanałach Spiro prowadzonych wzdłuż elementów konstrukcji dachu. Wentylacja działa wyłącznie w trakcie imprez w okresach zimowych nawiewając powietrze ogrzane, a w okresach letnich schłodzone. Ze względu na to, że obiekt jest użytkowany zarówno roboty demontażowe, jak i montażowe należy przeprowadzać etapami. Przed rozpoczęciem robót należy przeprowadzić dezynfekcję istniejącej instalacji. Należy przeprowadzać demontaż oraz montaż kolejno dla kanałów wentylacyjnych nawiewnych podłączonych do każdej z central. Należy rozpocząć kolejny etap robót – demontaż przewodów podłączonych do kolejnej centrali, jedynie po zakończeniu etapu poprzedniego – podłączeniu nowych przewodów do poprzedniej centrali. 3. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) – Załącznik nr 1 do SIWZ, Przedmiarze robót stanowiącym Załączniku nr 2 do SIWZ oraz Istotnych Postanowieniach Umowy stanowiących Załącznik nr 3 do SIWZ UWAGA – przedmiar robót jest dokumentem pomocniczym, który może służyć jedynie do oszacowania rozmiarów zadania. Dla szczegółowej wyceny oferty należy zapoznać się z całością dokumentacji i odbyć wizję lokalną. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie nakłady na wykonanie przedmiotowych robót budowalnych, z uwzględnieniem lokalnych warunków wykonania robót oraz niniejszej SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania umowy zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, dokumentacją projektową, STWiOR, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, SIWZ, wiedzą techniczną i sztuka budowlaną oraz obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z poniższych form: 1) pieniądzu na konto bankowe wskazane w ust. 4, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 299). 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, ustaloną kwotę należy wnieść przelewem na rachunek bankowy COAR w: Banku Gospodarstwa Krajowego, o nr rachunku: 62 1130 1017 0020 1470 8620 0015. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku COS. 5. Wadium powinno być oznaczone w następujący sposób: WADIUM – nr zamówienia NZ/P/12/20120 lub inny sposób umożliwiający identyfikację postępowania, którego dotyczy Dokument wadium wniesiony w formie gwarancji/poręczenia powinien zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze pisemne żądanie COS. Tak wnoszone wadium powinno zabezpieczać złożoną ofertę na cały okres związania ofertą, poczynając od dnia składania ofert. Spory pomiędzy COS a wystawcą gwarancji/ poręczenia wynikające z udzielonej gwarancji/poręczenia rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby COS.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy z Wykonawców, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. 2. Wykonawca w ofercie zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: 1) Formularz oferty, 2) Oświadczenie, o którym mowa w rozdz. IX podr. I ust. 1 SIWZ, 3) Pełnomocnictwo lub inny dokument (oryginał lun kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza), z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 346), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, 4) Pełnomocnictwa w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp – jeżeli zachodzi taka okoliczność, 5) Zobowiązanie, o którym mowa w rozdz. VIII ust. I pkt 1 ppkt 3 SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Termomodernizacja budynku dydaktycznego i łącznika Szkoły Podstawowej nr 17 w Płocku przy ul. Miodowej 18 wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej o mocy ~30 kWp ...
Dodano: 2024-05-02 - Budowa ogrodu jordanowskiego wraz ze skwerem otaczającym przy ul. Cyraneczki w Józefosławiu, na działkach nr ew. 18/44, 18/45, 18/47 oraz 18/40 obręb Józefosław
Dodano: 2024-05-02 - Budowa I etapu zespołu kolumbariów w centralnej części Cmentarza Komunalnego Południowego w m. Antoninów Gmina Piaseczno
Dodano: 2024-05-02 - Remont pustostanów lokali mieszkalnych w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy, (3 pustostany- III części).
Dodano: 2024-05-02 - Letnie utrzymanie dróg gminnych w roku 2024
Dodano: 2024-05-01 - Budowa i przebudowa sieci dróg na terenie Miasta i Gminy Pilawa – Etap II
Dodano: 2024-04-30 - Remont schodów przed wejściem głównym i wejściem C do Urzędu Dzielnicy Białołęka znajdującego się przy ul. Modlińskiej 197 w Warszawie.
Dodano: 2024-04-30 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach projektu budżetu obywatelskiego pn. „Miasteczko ruchu drogowego”
Dodano: 2024-04-30 - Przebudowa targowiska miejskiego przy ul. 11 Listopada w Siedlcach – etap II
Dodano: 2024-04-30 - Budowa ogrodu jordanowskiego wraz ze skwerem otaczającym przy ul. Cyraneczki w Józefosławiu, na działkach nr ew. 18/44, 18/45, 18/47 oraz 18/40 obręb Józefosław
Dodano: 2024-04-29