Zespół Państwowych Szkół Muzycznych nr 4 im. K. Szymanowskiego ogłasza przetarg
- Adres: 01530 Warszawa, ul. Krasińskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 8391878 , fax. 022 8391879
- Data zamieszczenia: 2018-03-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Państwowych Szkół Muzycznych nr 4 im. K. Szymanowskiego
ul. Krasińskiego 1
01530 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 8391878, fax. 022 8391879
REGON: 01607025800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szymanowski.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa szkoła artystyczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont instalacji wentylacji kuchni oraz zaplecza kuchennego w budynku Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych nr 4 im. Karola Szymanowskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia jest opisany w „Projekcie budowlanym przebudowy i modernizacji kuchni wraz z zapleczem przy stołówce szkolnej w budynku Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych nr 4 w Warszawie” branża „wentylacja” stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. Kubatura pomieszczeń kuchni 260,00 m3 Zakres robót obejmuje m.in.: 1) Wykonanie demontażu istniejącej instalacji wentylacyjnej; 2) Montaż nowej instalacji wentylacji mechanicznej wraz z urządzeniami; 3) Wykonanie napraw poinstalacyjnych. 2. Zamawiający wymaga w okresie prowadzenia robót, skierowania do realizacji umowy zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu, pracowników, stosownie do art. 29 ust 4 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. którzy będą wykonywali n/w czynności: montaż instalacji wentylacji mechanicznej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45330000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Właściwe pełnomocnictwo/a w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza - jeżeli Oferta, w tym wszelkie oświadczenia i dokumenty zostały podpisane przez osobę/y działające na podstawie pełnomocnictwa/pełnomocnictw; 2) Dokument/y potwierdzający/e, że osoba/y podpisująca/y Ofertę i inne oświadczenia lub dokumenty lub udzielająca/e pełnomocnictwa – jest umocowana do reprezentowania Wykonawcy (w odniesieniu do pełnomocnictwa – była upoważniona do reprezentowania Wykonawcy w dacie udzielenia pełnomocnictwa), chyba że umocowanie wynika z dokumentu/ów dostępnego/ych dla Zamawiającego w myśl art.26 ust.6 ustawy Pzp. 3) W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów – dokument (np. zobowiązanie innego podmiotu) potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. 4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej W terminie 3 dni od dnia przekazania (zamieszczenia na stronie internetowej) informacji z otwarcia ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23) ustawy PZP – wg wzoru określonego w Załączniku nr 7 do SIWZ. Wraz z przedstawieniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Zaprojektuj i wybuduj” opracow. dokumentacji wymiany instal. c.o., dwuf. węzła ciepl., wykonan. moderniz. dwuf. węzła ciepl. z wymianą inst. c.o. w pomieszcz. węzła w bud.mieszk. ul.Rechniewskiego 9.
Dodano: 2024-07-01 - Przebudowa sanitariatów w budynku Zespołu Szkół nr 74 przy ul. Niepołomickiej w Warszawie
Dodano: 2024-04-08 - Wyk. audytu energ. , oprac. dok. projektowej oraz budowa – mont. instal. wody ciepłej z cyrkulacją, CO i gaz. , wym. instal. zimnej wody i kanal. sanit., mont. kotł. gaz. ul. Stoczkowska 8 w Wa-wie.
Dodano: 2024-03-11 - Wyk. prac rem. inst. c.o. ogrzewania, wod-kan, węzłów ciepl., inst. gaz. oraz świadczenie usług w zakresie usuwania awarii tych inst, wyk. okresowej kontroli inst. Gaz. w placówkach Zespołu Żłobków
Dodano: 2024-03-07 - Wyk. prac rem. inst. c.o. ogrzewania, wod-kan, węzłów ciepl., inst. gaz. oraz świadczenie usług w zakresie usuwania awarii tych inst, wyk. okresowej kontroli inst. Gaz. w placówkach Zespołu Żłobków
Dodano: 2023-12-14 - Poprawa warunków w Ośrodku Rehabilitacji Uzależnień i Podwójnej Diagnozy w Otwocku poprzez wymianę instalacji wody.
Dodano: 2023-12-03 - Bieżące utrzymanie mieszkaniowego zasobu m.st. Warszawy administrowanego przez ZGN w sprawności technicznej w zakresie branży sanitarnej – teren AOM Nr 2 i Nr 3 - Oznaczenie sprawy: DNZP.261.57.2023
Dodano: 2023-10-31 - Modernizacja pomieszczeń budynku gminnego w miejscowości Czyżówka na Świetlice Wiejską
Dodano: 2023-10-06 - ZP/CZD/076/23 Modernizacja pomieszczeń na potrzeby Oddziału Transplantacji Narządów – Dziecięce Centrum Transplantacji w Instytucie "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka“ w trybie „zaprojektuj i wybuduj”
Dodano: 2023-08-24 - Poprawa warunków w Ośrodku Rehabilitacji Uzależnień i Podwójnej Diagnozy w Otwocku poprzez wymianę instalacji wody.
Dodano: 2023-08-22