Przetargi.pl
Remont instalacji sygnalizacji pożarowej w budynku magazynowym Archiwum Akt Nowych

Archiwum Akt Nowych ogłasza przetarg

  • Adres: 02-103 Warszawa, ul. Hankiewicza 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 58 93 000 , fax. 0-22 58 93 001
  • Data zamieszczenia: 2015-09-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Archiwum Akt Nowych
    ul. Hankiewicza 1 1
    02-103 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 58 93 000, fax. 0-22 58 93 001
    REGON: 00000102800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.aan.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: archiwum państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont instalacji sygnalizacji pożarowej w budynku magazynowym Archiwum Akt Nowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu istniejącej instalacji sygnalizacji pożarowej w budynku magazynowym AAN. Projektowana centrala umożliwia pełną współpracę i połączenie z istniejącym systemem sygnalizacji pożarowej w budynku biurowym, docelowo obie centrale pracować będą w układzie sieciowym, ze wspólnym stanowiskiem nadzoru i wizualizacji. Projekt przewiduje połączenie w sieć obu central. Ze względu na specyfikę zamówienia Zamawiający w projektach wykonawczych przedstawił materiały i urządzenia kompatybilne z już istniejącym systemem sygnalizacji pożarowej w budynku biurowym. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne dotyczące zastosowanych materiałów i urządzeń. W przypadku stosowania rozwiązań równoważnych, Zamawiający żąda dołączenia do oferty kart technicznych zastosowanych zamienników. Roboty mają być prowadzone według szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - załącznik nr 1 do SIWZ, projektu wykonawczego remontu instalacji sygnalizacji pożarowej w budynku magazynowym - załącznik nr 2 do SIWZ. Roboty na terenie archiwum będą mogły być prowadzone od poniedziałku do piątku - w magazynach i pomieszczeniach biurowych w godzinach 8:30 - 16:00. - na korytarzach w godzinach 7:00-19:00 Po skończonych robotach Wykonawca zobowiązany jest do złożenia dokumentacji powykonawczej. Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcy. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ zakres prac jakie zamierza zlecić podwykonawcom wraz z podaniem nazw i adresów podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453121008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 14 000,00 zł (czternaście tysięcy złotych). Wadium wnosi się pod rygorem wykluczenia z postępowania przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy 53 1010 1010 0009 2513 9130 0000, przy czym za termin wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się termin wpływu środków na konto Zamawiającego, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). Wadium wniesione w formie pieniądza będzie przechowywane na nie oprocentowanym rachunku bankowym. W celu wniesienia wadium w formach niepieniężnych należy zgłosić się do Pani Grażyny Ptasznik, głównego księgowego Archiwum Akt Nowych. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za treść złożonych dokumentów potwierdzających wniesienie wadium, w szczególności przyjęcie przez Zamawiającego dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium nie jest jednoznaczne z poprawnością jego wniesienia. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy Pzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający niezwłocznie zwraca wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin wykonania zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ap.gov.pl - zakładka Archiwum Akt Nowych
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach