Przetargi.pl
Remont instalacji sanitarnych w budynku bursy szkolnej przy ul. 3 Maja 35 w Płocku

Zakład Usług Miejskich "Muniserwis" Zakład Budżetowy ogłasza przetarg

  • Adres: 09-400 Płock, ul. Przemysłowa 33
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 3640140 , fax. 024 3640141
  • Data zamieszczenia: 2014-04-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Miejskich "Muniserwis" Zakład Budżetowy
    ul. Przemysłowa 33 33
    09-400 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 024 3640140, fax. 024 3640141
    REGON: 61005207400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muniserwis.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont instalacji sanitarnych w budynku bursy szkolnej przy ul. 3 Maja 35 w Płocku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont instalacji sanitarnych w budynku bursy szkolnej przy ul. 3 Maja 35 w Płocku Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu instalacji sanitarnych w oparciu o projekt wykonawczy oraz opis przedmiotu zamówienia w dwóch etapach. ETAP I: 1.Instalacja wodociągowa: - Demontaż istniejącej instalacji wody zimnej, ciepłej wody użytkowej i cyrkulacji z rur stalowych ocynkowanych, z wyłączeniem pionów i podejść w łazienkach niepodlegających remontowi (oznaczonych na projekcie wykonawczym jako istniejące przewody instalacji wodociągowej)- Montaż instalacji wody zimnej z rur PP, ciepłej wody użytkowej i cyrkulacji z rur PP Stabi. Poziomy i piony instalacji wodociągowej wykonać w zakresie zgodnym z projektem wykonawczym. Poziomy instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji należy odciąć za zaworami odcinającymi zlokalizowanymi w pomieszczeniu węzła cieplnego, łączenia istniejącej instalacji z nowoprojektowaną należy wykonywać za pomocą złączy PP/stal, pod stropem oraz nad posadzką kondygnacji na której następuje zmiana materiału. Wykonać podejścia pod armaturę na kondygnacji parteru, I oraz II piętra z wyłączeniem wyremontowanych łazienek, na pozostałych kondygnacjach zamontowane na pionach trójniki należy zaślepić za pomocą zaślepki PP zgrzewanej. - Montaż izolacji termicznej instalacji wodociągowej. - Wykonanie dezynfekcji oraz płukania instalacji wodociągowej.2. Instalacja kanalizacyjna: - Demontaż istniejących żeliwnych poziomów oraz pionów kanalizacji sanitarnej.- Demontaż przyborów sanitarnych na kondygnacji parteru, I i II piętra z wyłączeniem pomieszczeń niepodlegających remontowi /pomieszczenia I i II piętra od pionu kanalizacyjnego p.I do p.XII, pomieszczenia łazienek na parterze przy pionach kanalizacyjnych p. III prim oraz p. XI prim oraz pomieszczenia I i II piętra obsługiwanych przez piony II prim i IV prim/- Montaż poziomów oraz pionów kanalizacji sanitarnej z rur PVC zgodnie z zakresem w projekcie wykonawczym, piony wymienić do stropu najwyższej kondygnacji i włączyć do istniejących wywiewek kanalizacyjnych. Podejścia pod przybory sanitarne wykonać w pomieszczeniach na kondygnacji parteru, I i II piętra z wyłączeniem pomieszczeń niepodlegających remontowi , na wyższych kondygnacjach zamontowane na pionach trójniki należy zakorkować.3. Instalacja centralnego ogrzewania:- Demontaż istniejących stalowych pionów świecowych zlokalizowanych w łazienkach od przewodów rozprowadzających w piwnicy nad posadzkę trzeciego piętra oraz pionu c.o. wraz z demontażem istniejących aluminiowych grzejników zlokalizowanych na klatce schodowej.- Montaż nowych pionów c.o. w łazienkach wykonać z rur PEX Dn16 o łączeniach zaprasowywanych, w bruździe ściennej, w izolacji termicznej. Piony świecowe należy wymienić od poziomów c.o. zlokalizowanych w piwnicy wraz z zaworami odcinającymi i spustowymi nad posadzkę trzeciego piętra.- Montaż brakujących głowic termostatycznych na istniejących zaworach termostatycznych grzejników aluminiowych.- Montaż zaworów odcinających i spustowych pod pionami łazienkowymi.- Płukanie instalacji centralnego ogrzewania przy użyciu środków chemicznych.- Próba ciśnieniowa instalacji c.o. Wykonawca przewidzi konieczność wymiany odcinków instalacji centralnego ogrzewania, które okażą się nieszczelne podczas wykonywanej próby ciśnieniowej.UWAGA:Po zlikwidowanych ściankach działowych w łazienkach parteru obsługiwanych przez piony kanalizacyjne p. II, p. VIII, p.X, p. IX, p. VII Wykonawca przewidzi wykonanie obejścia istniejących pionów c.o. z rur PEX, prowadzonych w bruzdach pod stropem parteru, po ścianie przy kanale wentylacyjnym oraz w posadzce wraz z zejściem przewodów do poziomów c.o. w piwnicy.ETAPII:1. Instalacja wodociągowa:- Montaż baterii zlewozmywakowych, umywalkowych stojących oraz baterii natryskowych w standardzie technicznym Armatura Krakowska lub równoważne. Armaturę należy wymienić w remontowanych pomieszczeniach na kondygnacji parteru, I i II piętra, w pomieszczeniach wyremontowanych należy przewidzieć wymianę perlatorów.2. Instalacja kanalizacyjna:- Montaż przyborów sanitarnych tj. umywalek, misek ustępowych kompaktowych, brodzików wraz z kabinami prysznicowymi w standardzie technicznym KOŁO, Cersanit lub równoważne, zlewozmywaków stalowych jednokomorowych bez ociekacza oraz jednego zlewozmywaka jednkomorowego z ociekaczem w standardzie technicznym Franke, Deante lub równoważne. Przybory sanitarne należy wymienić w remontowanych pomieszczeniach na kondygnacji parteru, I i II piętra.- Wykonanie czyszczenia oraz inspekcji TV istniejących przyłączy kanalizacji sanitarnej.3. Instalacja centralnego ogrzewania:- Montaż grzejników łazienkowych drabinkowych z zasilaniem górnym o mocy 586W w remontowanych łazienkach na kondygnacji parteru, I i II piętra. Na zasileniu należy zamontować zawór termostatyczny kątowy.4. Instalacja wentylacji:- Udrożnienie istniejących grawitacyjnych kanałów wentylacyjnych.- Montaż wentylatorów łazienkowych elektrycznych np. SILENT 100 lub równoważnych w remontowanych łazienkach, włączanych równolegle z oświetleniem. 5. Za wszystkie wynikłe w trakcie prowadzenia robot budowlanych szkody odpowiada Wykonawca. Obowiązek odpowiedzialności Wykonawcy kończy się z chwilą podpisania protokołu odbioru końcowego robot przez komisję dokonującą odbioru.6. Po zakończeniu robot Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia porządku i czystości na terenie objętym robotami w terminie ustalonym z Zamawiającym.7. Wszelkie pozostałości budowlane np. gruz, zdemontowane elementy instalacji i inne, należy wywieźć i utylizować. Gruz należy wywozić sukcesywnie w trakcie robot budowlanych.8. Prowadzenie robot musi się odbywać zgodnie z przepisami BHP i p. poż.9. Podstawą skalkulowania ceny za roboty budowlane ma być przedmiar robót opracowany przez Wykonawcę, sporządzony w oparciu o przekazany projekt wykonawczy oraz opis przedmiotu zamówienia. Załączone przedmiary robót mają jedynie charakter informacyjny, nie są obligatoryjne dla wykonawcy i mogą być traktowane tylko jak pomocnicze do przygotowania oferty cenowej. Oznacza to, że Wykonawca sporządza przedmiar robót wg własnego uznania i dokonuje całościowej wyceny przedmiotu zamówienia na roboty określone w opisie przedmiotu zamówienia, na własną odpowiedzialność i ryzyko w oparciu o załączoną do SIWZ dokumentację projektową.10. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej na obiekcie przed sporządzeniem oferty cenowej w celu uniknięcia ewentualnych błędów w wycenie robot.11. W wycenie przedmiotu zamówienia należy uwzględnić wszystkie elementy inflacyjne w okresie realizacji przedmiotu umowy oraz uwzględnić wszystkie prace i czynności, które są niezbędne do należytego wykonania zadania.12. W przypadku wątpliwości lub niejasności, co do zakresu realizowanego zadania, należy kierować do Zamawiającego zapytania przed wyznaczonym terminem otwarcia ofert.13. Wykonawca winien opracować kosztorysy ofertowe, z podziałem na poszczególne elementy robot, metodą szczegółową, zgodnie z opisem sposobu obliczenia ceny przedmiotu zamówienia, który stanowi integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.Kalkulacja kosztorysowa robot budowlanych /kosztorys ofertowy/ ma być sporządzony przez Wykonawcę zgodnie z zasadami przyjętymi w Polskich standardach kosztorysowania robót budowlanych wydanie Stowarzyszenia Kosztorysantów Budowlanych z 2005 r. W przedmiarze, ani kosztorysie ofertowym, zgodnie z przytoczoną wyżej metodą kosztorysowania, nie należy ujmować i wyceniać robót tymczasowych jako wydzielonych pozycji. Nie będą one oddzielnie opłacane przez Zamawiającego, a koszt ich wykonania powinien być uwzględniony w cenach robót podstawowych /koszty pośrednie Wykonawcy/.14. W przedmiarze, ani kosztorysie ofertowym nie należy ujmować i wyceniać prac towarzyszących /usługi geodezyjne, inwentaryzacja powykonawcza, wykaz zmian gruntowych itp./. 15. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia umownego ustalonego na podstawie złożonej w postępowaniu przetargowym oferty.16. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zadania zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, warunkami technicznymi, wykonania i odbioru robót, SIWZ, wiedzą techniczną, obowiązującymi zasadami, przepisami zawartymi w Polskich Normach i w Prawie Budowlanym. Zastosowane do wbudowania materiały i wyroby muszą posiadać aktualne, wymagane obecnymi przepisami dokumenty potwierdzające ich dopuszczenie do stosowania w budownictwie.17. Wykonawca zobowiązany jest uzyskać zgodę Zamawiającego i Projektanta w przypadku zastąpienia materiałów występujących w projektach innymi, spełniającymi wszelkie wymagania i parametry techniczne określone w dokumentacji technicznej,18. Wykonawca przygotuje właściwą dokumentację odbiorową /w 2 egzemplarzach/, dostarczy niezbędne dokumenty potwierdzające parametry techniczne oraz wymagania norm stosowanych materiałów i urządzeń, wyniki oraz protokoły badań, sprawozdań i prób dotyczących realizacji przedmiotu umowy, co pozwoli na ocenę należytego wykonania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453300009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muniserwis.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach