Przetargi.pl
Remont instalacji przyzywowo - alarmowej w Domu Pomocy Społecznej w Jugowie

Dom Pomocy Społecznej w Jugowie ogłasza przetarg

  • Adres: 57-450 Jugów, ul. Główna 118
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-74 8722245 , fax. 0-74 8722245
  • Data zamieszczenia: 2013-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Jugowie
    ul. Główna 118 118
    57-450 Jugów, woj. dolnośląskie
    tel. 0-74 8722245, fax. 0-74 8722245
    REGON: 89132109100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://dps-jugow.bip.klodzko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: dom pomocy społecznej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont instalacji przyzywowo - alarmowej w Domu Pomocy Społecznej w Jugowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania pn.: Remont instalacji przyzywowo - alarmowej w Domu Pomocy Społecznej w Jugowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego produkt spełnia wymagania określone przez zamawiającego. UWAGA: Jako wiążące i będące przedmiotem postępowania należy uznać wielkości i zakres robót opisany w przedmiarze robót - projekt budowlany opisuje większy zakres prac
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453111000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zgodnie z pkt 1.9

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dps-jugow.bip.klodzko.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach