Dom Pomocy Społecznej w Jugowie ogłasza przetarg
- Adres: 57-450 Jugów, ul. Główna 118
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 0-74 8722245 , fax. 0-74 8722245
- Data zamieszczenia: 2013-07-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Jugowie
ul. Główna 118 118
57-450 Jugów, woj. dolnośląskie
tel. 0-74 8722245, fax. 0-74 8722245
REGON: 89132109100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://dps-jugow.bip.klodzko.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: dom pomocy społecznej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont instalacji przyzywowo - alarmowej w Domu Pomocy Społecznej w Jugowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania pn.: Remont instalacji przyzywowo - alarmowej w Domu Pomocy Społecznej w Jugowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego produkt spełnia wymagania określone przez zamawiającego. UWAGA: Jako wiążące i będące przedmiotem postępowania należy uznać wielkości i zakres robót opisany w przedmiarze robót - projekt budowlany opisuje większy zakres prac - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453111000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zgodnie z pkt 1.9
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dps-jugow.bip.klodzko.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną